MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weet je je ASAT waarde?

dubbel post

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.043
Die troela Huisarts heeft die niet laten meten.. :sad:....

Dat is dom, de verhouding ALAT - ASAT is belangrijk om vast te stellen hoe je lever er bij staat...

Heey bij mij was die alat ook verhoogd, samen met wat andere dingen volgens mij heeft het met de lever te maken die is bij mij niet goed meer. Waarschijnlijk door de lyme en de diabetes

• #2.046
Dat is dom, de verhouding ALAT - ASAT is belangrijk om vast te stellen hoe je lever er bij staat...
Dan snap je misschien ook dat ik niet zo een hoge pet op heb van mijn huisarts....

Heey bij mij was die alat ook verhoogd, samen met wat andere dingen volgens mij heeft het met de lever te maken die is bij mij niet goed meer. Waarschijnlijk door de lyme en de diabetes
Bij jou is er in ieder geval een aantoonbare reden voor. Dat is al heel wat.
Bij mij is het nog steeds zoeken naar waar het probleem ligt... helaas... :(

Ik heb geen vertrouwen in welke huisarts dan ook (muv m'n militaire arts destijds).

Misschien kan je op eigen kosten een bloedwaarde analyse laten maken, mogelijkheden zat. Kost je een paar stuivers, maar dat is je gezondheid wel waard lijkt me. Desnoods via een SMA...

• #2.048
Dat heb ik al eens gedaan via een sportarts... vorig jaar.. kostte inderdaad een paar honderd euro..
Voor nu wacht ik eerst even af wat het vervolg wordt. Ik kan dan daarna altijd weer dat traject ingaan.

Dat heb ik al eens gedaan via een sportarts... vorig jaar.. kostte inderdaad een paar honderd euro..
Voor nu wacht ik eerst even af wat het vervolg wordt. Ik kan dan daarna altijd weer dat traject ingaan.
Soms moet je de huisarts ook wel een beetje helpen met wat adviezen..:o

• #2.050
Soms moet je de huisarts ook wel een beetje helpen met wat adviezen..:o
Dat doe ik ook wel :)

update
Vanmorgen afspraak bij de huisarts.
Komt er kortweg op neer. Er is een bacterie gevonden die mogelijk de klachten deels kan veroorzaken. Maar mogelijk ook niet.. beetje vaag dus...
Misselijkheid en beroerd voelen hele dag zou volgens de HA door maagzuur komen. Ik heb niet het idee dat dit zo is.. maar goed.. Ze schrijft omeprazol voor.
Verwijzing naar MDL arts wordt geregeld. Ik kan zelf het ziekenhuis kiezen waar ik het onderzoek laat doen. Dan begin ik met een schone lei. Dus even zoeken welke goed aangeschreven staat qua MDL en dan kijken wat de wachtlijsten zijn.
Het duurt even maar in ieder geval gebeurt er weer wat.

Ben je wat wijzer geworden?
Uitslagen gehad?

• #2.052
Wow n bacterie is vaak hardnekkiger dan n virus....wellicht n antibiotika?
Je gal is ok? dus geen galstenen?
Bij de MDL kun je alles weer op n rijtje zetten

Sterkte meis..;)

oeps 2x sterkte dan maar...

• #2.055
Wow n bacterie is vaak hardnekkiger dan n virus....wellicht n antibiotika?
Je gal is ok? dus geen galstenen?
Bij de MDL kun je alles weer op n rijtje zetten

Sterkte meis..;)
De huisarts gaat er verder niets mee doen.
Gal is niet gecontroleerd. Huisarts geeft aan dat bij de MDL toch alle testen weer opnieuw zullen worden gedaan.
Dus om nu verder te gaan als alles weer opnieuw moet, is niet nuttig.

Thanks, :)

Wel goed dat je nu iets verder in de molen gekomen bent. Ik hoop dat er iets nuttigs gevonden wordt. Dat zou wel eens prettig zijn.

MDL?

Maag-Darm-Lever

Nou je hebt in ieder geval een doorverwijzing.
Op naar de volgende stap, hopelijk brengt die je weer op een juister spoor.

Hopelijk valt de wachtlijst mee en ben je snel 'aan de beurt', hopelijk kom je er verder mee en weet je wat er aan de hand is!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven