Eleiko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 787
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan snap je misschien ook dat ik niet zo een hoge pet op heb van mijn huisarts....Dat is dom, de verhouding ALAT - ASAT is belangrijk om vast te stellen hoe je lever er bij staat...
Bij jou is er in ieder geval een aantoonbare reden voor. Dat is al heel wat.Heey bij mij was die alat ook verhoogd, samen met wat andere dingen volgens mij heeft het met de lever te maken die is bij mij niet goed meer. Waarschijnlijk door de lyme en de diabetes

Soms moet je de huisarts ook wel een beetje helpen met wat adviezen..Dat heb ik al eens gedaan via een sportarts... vorig jaar.. kostte inderdaad een paar honderd euro..
Voor nu wacht ik eerst even af wat het vervolg wordt. Ik kan dan daarna altijd weer dat traject ingaan.

Dat doe ik ook welSoms moet je de huisarts ook wel een beetje helpen met wat adviezen..![]()

staat in de spoiler

De huisarts gaat er verder niets mee doen.Wow n bacterie is vaak hardnekkiger dan n virus....wellicht n antibiotika?
Je gal is ok? dus geen galstenen?
Bij de MDL kun je alles weer op n rijtje zetten
Sterkte meis..![]()

Merci..duidelijk!Maag-Darm-Lever
Nou je hebt in ieder geval een doorverwijzing.
Op naar de volgende stap, hopelijk brengt die je weer op een juister spoor.