XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Beetje een dipweekje gehad. Moe en gewoon zat overal van. Vooral werk :o
Inmiddels eindelijk een afspraak bij een MDL gemaakt. Wachttijden zijn gemiddeld 10-12 weken maar kan begin september terecht. Dus zien wat er dan verder uit komt.
Vandaag even de sportschool weer van binnen bekeken. Beetje onderhoudend gekeken wat ik kon. Stelt niet veel voor maar bewegen doet wel goed voor mijn nek en rug in ieder geval. Het is het loggen niet waard maar om toch mijn log een beetje up to date te houden. Trainen staat op laag pitje.. gezondheid even op nr. 1

SLDL 10x30 kg 10x35 kg 10x40 kg
Lying leg curl 3x10x15 kg
pull down wijd 10x27,5 kg 10x30 kg 10x32,5 kg --> 12x25 kg extra langzaam uitgevoerd
BW pull ups hammer grip 7x 6x 6x 6x
cable seated row smalle grip 10x27,5 kg 10x30 kg 10x32,5 kg --> 10x25 kg langzaam
OHP staand (strict) 10x15 kg 10x17,5 kg 10x17,5 kg
DB shruggs 2x10x14 kg extra langzaam

• Like
Waarderingen: Inb4
Wel fijn dat die afspraak inmiddels staat. Ga gewoon lekker af en toe trainen in een rustig tempo dat goed voor je is. Niet te zwaar, maar wel die rug en nek een beetje bewegen. :)

Wel fijn dat die afspraak inmiddels staat. Ga gewoon lekker af en toe trainen in een rustig tempo dat goed voor je is. Niet te zwaar, maar wel die rug en nek een beetje bewegen. :)
Precies dit!

Heel fijn dat de afspraak staat! Hopelijk komt er iets zinnigs uit:D

• #2.084
Ja ik ben er wel blij om dat de afspraak nu staat. Beetje bewegen doet goed in ieder geval. Licht en wat meer TUT.. beetje a la Marvin ;)

Precies dit!

Heel fijn dat de afspraak staat! Hopelijk komt er iets zinnigs uit:D
Dank je. Ik hoop het ook. Train gewoon een beetje meer op TUT ;)

Niet omdat het moet maar omdat het kan en ik er even zin in had. Gisteren wat hammies, rug en schouders gedaan. Vandaag licht wat quads, borst en armen gedaan.
Was wel lekker om even mijn hele lijf een beetje te late bewegen :) was een tijd terug in ieder geval. Weer niet echt logwaardig en een beetje door elkaar geneuzel. maar ach.. bewegen is goed om niet te vast te komen te zitten.

opwarm shizzle... beetje rotator cuff oefeningen en wat fysio oefeningen voor mijn nek

Squatjes (pussyweights) 5x5x30 kg ATG
Incline BP 10x25kg 10x27,5 kg 8x30 kg --> 12x25kg
leg extension 3x10x30 kg lekker langzaam, TUT a la Marvin :D
incline DB press (laatste keer was een dik jaar terug denk ik.. ) 10x8 kg veel te licht. 2x10x10 kg dat is beter. :)
kuitjes staand 3x15x50 kg lekker langzaam weer.
incline DB fly's 3x10x8 kg
face pulls 10x11 kg 2x10x12,5 kg
triceps push down v-bar 10x16 kg 2x10x17,5 kg
overhead triceps extension met touwtje 3x10x10 kg TUT

zie ik nu dat ik mijn biceps oefening ben vergeten. :o oeps.. :D

Niks mis met een goed TUT en focus! Kun je toch met een enigzins voldaan gevoel de sportschool verlaten:D

:cheer:Jeeeeej! Je hebt een maand begeleiding gewonnen!:cheer:

Hoop dat Ray je kan helpen Marina!:D:D

In b4 Bloedgroepen dieet

Enlighten me :kerst:

• #2.089
Er inmiddels weer wat uit geklommen ?
Mwouah... nog niet echt veel... maar het komt een beetje. Heb een paar dagen weg in het vooruitzicht en dat geeft wel wat energie. Ik leef er echt naartoe.
:cheer:Jeeeeej! Je hebt een maand begeleiding gewonnen!:cheer:

Hoop dat Ray je kan helpen Marina!:D:D

In b4 Bloedgroepen dieet
Yeaahhh... ik had het nooit verwacht Maar wie weet!
er zitten best wel wat goeie dingen in dat dieet... Al is dat hier vloeken in de kerk dat ik dat zeg :D

Heb 12 weken begeleiding gewonnen. :D Dat moet me toch wel wat verder brengen he!
Ik ga ervoor! Nieuwe kansen toch? :)

Neem je taperecorder mee :p Bofferd

• #2.098
Ray is n kanjer
Kijk maar naar z'n prijzenkast
Dat klopt. Ik ben ook heel benieuwd wanneer ik wat hoor en wat de begeleiding allemaal precies inhoudt. :)
Ik geef me 100% over en ben benieuwd wat dit me op zal leveren. Er kan best veel in 3 maanden tijd.

• #2.099
Morgen staat de eerste afspraak. kan ik meteen even kennis maken. :D en ook zeg maar het startpunt vaststellen qua gewicht enzo... :angstig:
dan krijg ik met een dag of 2 de schema's binnen en kan ik van start gaan.
Ik mag om de 2 weken een meting komen laten doen. Dus ik ben benieuwd. :flexgrin:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven