XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Kom hier weer is kijken. :D Nog steeds aan het knokken.
Yep. We knokken gewoon door he! :)

Fijn dat je toch weer even gehoor gekregen hebt en ze het nog even verder willen onderzoeken. Hopelijk komt er iets uit zodat je nu eindelijk eens wat concreter weet wat er nu net mis is en je ermee verder aan de slag kan. Ik duim alvast mee.
We zullen het zien. Ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten. Maar als er niets uitkomt weet ik dat ook zeg maar. Er zijn genoeg gevallen bekend die niet in standaard plaatjes passen... jammer genoeg. Misschien ben ik er een van.. misschien ook niet. We shall see..

Hoop voor je dat er eindelijk eens iets uit komt waarmee je verder kunt :kiss:
Ik ook. :)

Jou verhaal haalt me miss toch over om ook heen te gaan:) en natuurlijk @SanneF die ook graag wil dat ik mee ga:D

Super dat je het traject in gaat en ze verder gaan onderzoeken. Hoop zo voor je dat er duidelijkheid is (en hopelijk niks ernstigs)
Gewoon opgeven en komen! Het is super leuk!
Aan de ene kant hoop ik dat er wat uitkomt waarmee ik verder kan... aan de andere kant.. hoop ik niet dat er echt wat mis is. Ik voel me op zich goed... alleen te mager... :( Dus eigenlijk verwacht ik geen gekke dingen... best stom. Die huisarts vroeg nog ben je bang dat je wat ernstigs hebt... waarop ik gewoon nee zei. ik verwacht dat ook niet. Dan had dat vast allang naar voren gekomen. Maar misschien is er gewoon wat geks wat zo verholpen is.. en misschien ook niet :rolleyes:
speculeren heeft geen zin. afwachten gewoon dus.

Thanks. :)

vandaag weer even me-time en kort getraind voor het werk. Was wel slappe training.. maar ja.. alles in verhouding zien.. laag gewicht en net ziek geweest en blah blah blah... maar het voelde gewoon even lekker bezig te zijn geweest. Daarna bloed laten prikken en eerst ontlasting afgeleverd.. nu de triple phase test nog... 3 dagen in de plee roeren. :roflol:

p*ssy training van vandaag....

squat 10x20 (opwarmen) 3x10x30 kg
SLDL 2x10x30 kg 10x35 kg
pull down wijd 10x25 kg 2x10x30 kg
straight arm push down 13x12x10 kg
incline BP 10x25 kg 10x27,5 kg 10x30 kg
pull ups BW hammer grip 8x 7x 6x
.....en toen was alles druk en bezet....
two arm machine row (reverse grip wijd) 15x20 kg 2x12x25 kg
OHP staand 10x12,5 kg 10x15 kg 10x17,5 kg
front raise met schijf 3x15x5 kg
... even omdat het kon... seated cable row smalle grip 10x25 kg 10x30 kg 10x35 kg

Hehe met zo'n klein schepje in de wc?

Sterkte met scheppen, het lijkt me echt vreselijk om dat te moeten doen :o
Ach, als er wat uitkomt.. Dan is dat het meer dan waard!

• #2.025
Sterkte met scheppen, het lijkt me echt vreselijk om dat te moeten doen :o
Ach, als er wat uitkomt.. Dan is dat het meer dan waard!
Het is niet bepaald een lekker klusje. :roflol:
Maar ach.. of het wat oplevert zullen we wel zien.

Klaagmodus... :o
vandaag een dag om te vergeten.. gisteren een lange dag.. 5:00 op en de hele dag op pad om leveranciers te bezoeken.. 20:00 thuis en kapot. Veel last van mijn arm ook weer.. zenuwpijn.. was vanmorgen ook zo erg dat ik bijna moest overgeven van pijn. :(
Ik ben wel gaan trainen.. licht gewicht puur om de pijn te verminderen (wat na het trainen ook veel minder werd!)
maar echt... ik kon wel janken met trainen. niets wilde lukken. alles was te zwaar.. kotsmisselijk.. en echt ik wilde kappen maar mezelf een schop gegeven want ik weet dat de pijn er minder van wordt... Dus op karakter een waardeloze p*ssy training gehad... maar wel veel minder pijn nu! :)

Daarna op werk in ene een app dat mijn vader ziek was.. echt beroerd en die zouden morgen komen.. paar uur later bericht dat ie met spoed is opgenomen.. hij was net aan zijn darmen geholpen ( 3 poliepen weggehaald) en had een blaasontsteking en was nu doodziek (maagpijn, koorts, overgeven...).. nu zit ik te wachten op bericht.. :( wss vanavond of morgen dus erheen.. .. al met al zat ik er vandaag aardig door en je gaat wel denken.. hij was ook nooit ziek (net als mijn stiefvader die vorig jaar overleed... ) en ik loop ook al te kloten met darmen... nou ja.. *kappenmetdenkendus* .. einde klaagmodus.. afwachten en duimen dat het meevalt!

Ik merk alleen dat dit echt vreet.. ik ben kapot... zo moe....

Nou ja.. een dag om te vergeten.. en stress dus alom.. training heeft wel geholpen tegen de pijn maar het was p*ssy en op karakter doorbikkelen.. wilde het bijltje er dus bij neergooien.. maar niet gedaan.

SLDL 3x10x30 kg paar BW squats tussen de sets door... last van arm en nek dus geen barbell op mijn schouders
Pull down wijd 12x25 kg 12x27,5 kg 10x30 kg
Straight arm push down 15x10 kg 2x10x12,5 kg
triceps push down v-bar 3x15x15 kg
cable seated row smalle grip 10x25 kg 10x30 kg 10x35 kg
shruggs 3x10x17 kg
OHP staand 10x12,5 kg 2x10x15 kg (strict)
front raise met schijf 3x15x5 kg
side bends 2x10x10 kg (per zijde)

Pijn is veeeeeel minder! Dus toch ergens goed voor geweest dat ik karakter heb getoond. :)

Goed karakter getoond door te gaan trainen!

Hoe is het met je papa ondertussen? Is er al iets meer bekend?

Je luistert dus duidelijk nog steeds niet naar je lichaam Marina. Het geeft aan 'kapot' te zijn na een (idiote) werkdag en jij gaat doodleuk je lichaam nog verder naar de kl#te helpen door te gaan trainen!

Misschien dat je wat minder op 'karakter' moet gaan leven en wat meer naar verstand?

luister hier dan naar, zo word je imo nooit 'beter' ... ;)

• #2.028
Goed karakter getoond door te gaan trainen!

Hoe is het met je papa ondertussen? Is er al iets meer bekend?
Thanks. :)

we gaan zo naar mijn vader toe. Dan horen we meer.

Je luistert dus duidelijk nog steeds niet naar je lichaam Marina. Het geeft aan 'kapot' te zijn na een (idiote) werkdag en jij gaat doodleuk je lichaam nog verder naar de kl#te helpen door te gaan trainen!

Misschien dat je wat minder op 'karakter' moet gaan leven en wat meer naar verstand?

luister hier dan naar, zo word je imo nooit 'beter' ... ;)
Hier ga ik toch wel een beetje sputteren. Op zich zou ik zeggen ja je hebt gelijk... maar nu was het een keuze
1. moe zijn en veel pijn in nek/rug/arm --> licht trainen --> veel minder/bijna geen pijn meer... en pijn is een energie vreter...
2. moe zijn en veel pijn in nek/rug/arm --> niet trainen --> nog meer pijn en kost nog meer energie en dan had ik de dag niet doorgekomen...

Dan is voor mij optie 1 toch de beste optie. Als licht trainen me niets op zou leveren had ik niet gegaan.
Vanmorgen werd ik ook bagger wakker... pijn in mijn nek/rug.. slecht geslapen.. veel spanning over mijn vader... ik was zo moe dat ik meteen weer ben terug gegaan.
Ook nu weet ik dat licht trainen de pijn weg zou halen... maar ik heb nu verstand even mee laten spelen en ben weer gaan slapen... nou ja.. liggen in ieder geval... ben net op en ga zo mijn spullen pakken om naar mijn vader te gaan.

Sputteren mag uiteraard, al zou het imo beter zijn als je tegen jezelf zou sputteren.

Iedere belasting is een belasting. Ik denk dat je naar een andere oplossing moet zoeken om de pijn te verlichten ipv een training.

Excuses voor het vervuilen van je topic, maar ik blijf me echt verbazen....:scratch:

• #2.030
Sputteren mag uiteraard, al zou het imo beter zijn als je tegen jezelf zou sputteren.

Iedere belasting is een belasting. Ik denk dat je naar een andere oplossing moet zoeken om de pijn te verlichten ipv een training.

Excuses voor het vervuilen van je topic, maar ik blijf me echt verbazen....:scratch:
Ik ben oprecht blij met je advies! Ik zie het niet als topic vervuiling.

De enige andere oplossing op dit moment is wederom pillen.. en dat wil ik niet meer.. alle problemen weer met maagpijn en de extra bijwerkingen zit ik ook niet op te wachten.... Het is en blijft een keuze uit 2 kwaden... en dan is licht in beweging blijven in mijn ogen toch de minst kwade...

Ik ben van mening dat wat ik als training hierboven lees géén lichte vorm van lichaamsbeweging is en na een zeer vermoeiende en stressvolle werkdag geen positieve aanvulling van je algehele gezondheid.

Inmiddels - na de afgelopen jaren - is duidelijk dat je hier anders over denkt, echter wel zonder het beoogde resultaat

Je zou ook kunnen uitproberen welke oefeningen zonder belasting een positieve uitwerking hebben op je nek- en armklachten. Ik denk dat je met wat simpele mobiliteitsoefeningen (rotatie) gevolgd door rekken van de nek, schouders en traps hetzelfde of meer bereikt.

• #2.032
Ik denk er niet anders over... ik kan wel mitsen en maren maar ik weet zelf ook wel beter.
Ik ben geen opgever... en daarmee zeg ik niet dat terug stappen opgeven is. Ik heb afgelopen weken enorm veel stappen terug genomen... Om dan ook nog hiermee terug te stappen voelt dus wel of ik echt gewoon faal....:sad: Het is inderdaad meer het gevoel dan dat het echt zo is.

Vandaag was ook echt een dag om te vergeten. Denk dat er ook nu weer flink wat stress uitgekomen is. Heb redelijk geslapen voor mijn doen en overdag moe en ook aan toegegeven. Niets gedaan.
Morgen ook niets doen.. enkel even mijn test naar de huisarts brengen en werken. Ja... ik ga er toch mee aan de gang... nog een paar stappen terug tot het beter gaat.
Dus loggen zal ook niet veel worden. 12 juli eerste uitslagen bij de huisarts... ik zal in ieder geval die voortgang wel hier neerschrijven voor degene die het interesseert.. voor nu in ieder geval even wat afstand nemen en rust nemen.

• Like
Waarderingen: Inb4
Sterkte Marina !! :thumbs:

Heel veel sterkte mop, denk dat het een goed idee is om eventjes de boel de boel te laten en gas terug te nemen. Leuk is natuurlijk anders, maar denk dat het verstandig is om alles op de lange termijn te blijven bezien.. :kiss:

Sterkte en ben benieuwd naar de uitslagen!

Of het trainen kwaad kan is denk ik iets wat je zelf aardig aanvoelt.. Als jij er alleen al psychisch baat bij hebt dan zou ik zeggen gewoon doen.. maar ben geen arts natuurlijk.

Pff..wat een ellende weer Marina! Weet niet precies wat ik er van moet zeggen, maar hou je taai!

Ik begrijp je standpunt en je gevoel wel mbt trainen. Mijn vrouw loopt ook tegen beter weten en tegen allerlei adviezen in wekelijks een x-tijd hard en daarnaast yoga en core-stability. Doet ze dat niet, dan gaat haar hele lijf als het ware 'vast' zitten. Daarnaast speelt ook mee dat je iets kan/mag doen wat je leuk vindt

• #2.038

Heel veel sterkte mop, denk dat het een goed idee is om eventjes de boel de boel te laten en gas terug te nemen. Leuk is natuurlijk anders, maar denk dat het verstandig is om alles op de lange termijn te blijven bezien.. :kiss:
Het is alles even op zijn beloop laten en aanzien. Gezondheid even voorop... alleen even zien hoe ik de ergste pijn kan verminderen.

Sterkte en ben benieuwd naar de uitslagen!

Of het trainen kwaad kan is denk ik iets wat je zelf aardig aanvoelt.. Als jij er alleen al psychisch baat bij hebt dan zou ik zeggen gewoon doen.. maar ben geen arts natuurlijk.
uitslagen... bloed heb ik al binnen. Kan het zelf niet interpreteren... nou ja.. ik zie wel dat het niet klopt... maar ik heb volgende week pas de afspraak bij de huisarts om alles te bespreken. Dan zijn ook de laatste test uitslagen van de TFT test binnen.
Maar met deze uitslagen vallen er wel een flink aantal klachten op zijn plek.... maar het hoe en wat.. gekke is.. het is totaal afwijkend en ze bellen niet eens dat er wat mis is... nu heb ik al geen hoge pet op van mijn huisarts... dus ja... :dunno: afwachten maar.

Pff..wat een ellende weer Marina! Weet niet precies wat ik er van moet zeggen, maar hou je taai!
Thanks. :) zo een zinnetje is al fijn om te horen weet je! geeft in ieder geval ook moed om door te zetten! Ik ben bikkel en zal het blijven ook! :)

Ik begrijp je standpunt en je gevoel wel mbt trainen. Mijn vrouw loopt ook tegen beter weten en tegen allerlei adviezen in wekelijks een x-tijd hard en daarnaast yoga en core-stability. Doet ze dat niet, dan gaat haar hele lijf als het ware 'vast' zitten. Daarnaast speelt ook mee dat je iets kan/mag doen wat je leuk vindt
Het is zeg maar een keuze uit 2 kwaden.. en dan is toch een stukje iets doen waar je echt even voor jezelf bezig bent.. iets wat je leuk vind gewoon een opsteker. :)
Maar het blijft lastig. Ik merk nu dat ik in de ochtend nul energie meer heb omdat ik letterlijk compleet leegloop... oorzaak geen idee.. maar heb wel een idee. Dat maakt ook dat trainen op gewoon niveau niet meer lukt. dus gewoon zien wat wel kan.. beetje core stabiliteit en yoga en dinsdag 12 juli maar eens zien wat die huisarts zegt over de bloedwaardes waar 1 waarde totaal afwijkend is.... ik ben benieuwd. Ik baal alleen wel dat het allemaal weer zo lang moet duren. :sad:

Welke waarde wijkt af of wil je dat liever niet kwijt?
Huisarts laat je vaak pas eerder komen als het levensbedreigend is.

Je zit echt in een lastige situatie en kan me ook niet voorstellen hoe je jezelf zover krijgt om toch te gaan trainen. Maar aan de andere kant geeft je lichaam ook genoeg andere signalen af.

Hoop dat je dmv de uitslag weer een stukje verder zal komen en duidelijkheid zal krijgen.

• #2.040
ALAT is 140 en zou tussen 0-34 moeten liggen. Maar goed de huisarts heeft niet gebeld dus zal het volgende week wel bespreken.

Hoe ik mezelf zover krijg... eigenlijk simpel. Trainen maakt dat ik minder pijn heb en het is echt even mijn uurtje. Even helemaal van mij wat niemand me afpakt. Gewoon lekker mijn ding doen en dat geeft een heerlijk voldaan gevoel. En bovenal ik vind het gewoon enorm leuk om te trainen...
Maar voor nu even verstand op 1... al zou ik het graag anders zien.

Ik hoop het ook.. nog een week wachten...

• Like
Waarderingen: Inb4
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven