marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.481
- Lengte
- 1m68
Yep. We knokken gewoon door he!Kom hier weer is kijken.Nog steeds aan het knokken.

We zullen het zien. Ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten. Maar als er niets uitkomt weet ik dat ook zeg maar. Er zijn genoeg gevallen bekend die niet in standaard plaatjes passen... jammer genoeg. Misschien ben ik er een van.. misschien ook niet. We shall see..Fijn dat je toch weer even gehoor gekregen hebt en ze het nog even verder willen onderzoeken. Hopelijk komt er iets uit zodat je nu eindelijk eens wat concreter weet wat er nu net mis is en je ermee verder aan de slag kan. Ik duim alvast mee.
Ik ook.Hoop voor je dat er eindelijk eens iets uit komt waarmee je verder kunt![]()

Gewoon opgeven en komen! Het is super leuk!Jou verhaal haalt me miss toch over om ook heen te gaanen natuurlijk @SanneF die ook graag wil dat ik mee ga
Super dat je het traject in gaat en ze verder gaan onderzoeken. Hoop zo voor je dat er duidelijkheid is (en hopelijk niks ernstigs)
Aan de ene kant hoop ik dat er wat uitkomt waarmee ik verder kan... aan de andere kant.. hoop ik niet dat er echt wat mis is. Ik voel me op zich goed... alleen te mager...
Dus eigenlijk verwacht ik geen gekke dingen... best stom. Die huisarts vroeg nog ben je bang dat je wat ernstigs hebt... waarop ik gewoon nee zei. ik verwacht dat ook niet. Dan had dat vast allang naar voren gekomen. Maar misschien is er gewoon wat geks wat zo verholpen is.. en misschien ook niet 
speculeren heeft geen zin. afwachten gewoon dus.
Thanks.

vandaag weer even me-time en kort getraind voor het werk. Was wel slappe training.. maar ja.. alles in verhouding zien.. laag gewicht en net ziek geweest en blah blah blah... maar het voelde gewoon even lekker bezig te zijn geweest. Daarna bloed laten prikken en eerst ontlasting afgeleverd.. nu de triple phase test nog... 3 dagen in de plee roeren.

p*ssy training van vandaag....
squat 10x20 (opwarmen) 3x10x30 kg
SLDL 2x10x30 kg 10x35 kg
pull down wijd 10x25 kg 2x10x30 kg
straight arm push down 13x12x10 kg
incline BP 10x25 kg 10x27,5 kg 10x30 kg
pull ups BW hammer grip 8x 7x 6x
.....en toen was alles druk en bezet....
two arm machine row (reverse grip wijd) 15x20 kg 2x12x25 kg
OHP staand 10x12,5 kg 10x15 kg 10x17,5 kg
front raise met schijf 3x15x5 kg
... even omdat het kon... seated cable row smalle grip 10x25 kg 10x30 kg 10x35 kg

Nog steeds aan het knokken.

Het is inderdaad meer het gevoel dan dat het echt zo is.
afwachten maar.