- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoe kan ik je video bekijken?
Of moet je hem op youtube zetten?
Zojuist de juiste versie van Flash geinstalleerd.
Mooi filmpje!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan ik je video bekijken?

Ik had het voor de gein een keer geprobeerd toen ik nog niet aan mijn nieuwe schema begonnen wasY do you do this?Wel een zeer nette techniek trouwens!
.

is beter voor mij!
sorry
zo heb ik de 30 kg van mijn schema ook gedaan. Dus vanaf nu.. alleen nog mijn schema! Hoe kan ik je video bekijken?
Zojuist de juiste versie van Flash geinstalleerd.
Mooi filmpje!![]()
Dank je. Kan het filmpje helaas niet via m'n telefoon kijken, dus dat staat op de planning voor later.
Maar als je bw 41 is kan je toch prima die 22.5kg pakken en wellicht wel op de 25-26 reps uitkomen? Of zie ik iets over het hoofd?![]()
Yep.. zou kunnen. Maar ik heb afgesproken me aan mijn voeding en trainings schema te houden. Dus de challenge is off voor mij.Whoeps heb over een heel deel heen gelezen. Zou leuk zijn als je nog meer kan pakken voor de competitie op echt 50%!

Had ik ook Neet installeer Flash 9 (automatisch)Ik kan het filmpje niet zien, maar de uitkomst is toch super? Dit telt wel voor de eer, die competitie zelf boeit mij ook niet.

Dank je.Geniet van je rustdag vandaag, beetje relaxen
Volgende week weer in je dagritme.... lekker.

Yep. sinds een dag of 10.Spannend dus je bent nu ook bezig met een ander voedingschema en trainingschema.
Heb je nog iets gehad aan die maand pt ?

Jammer. Dacht dat je door de pt op de juiste weg was gezetYep. sinds een dag of 10.
Ik heb er niet echt gebruik van kunnen maken omdat ik niet aankwam en er dus geen aanpassingen gedaan zijn toen in voeding en training.

Ik had begeleiding van Ray gewonnen. Maar ik kwam niet aan en kon niet verder. Hij heeft wel toegezegd dat als het beter gaat ik een keer terug mag komen.Jammer. Dacht dat je door de pt op de juiste weg was gezet![]()
en ook moeite met aankomen. 
thanks

en dan zeggen ze dat je normaal je dingen mag doen.. Nou ik functioneer al niet meer na 6 uur nuchter.. 
Ja ik ben er wel een beetje klaar mee.. Ik wil zo graag verder.. soms zou ik willen dat ik wakker werd en alles weer goed was.. Maar jaHemeltje, ben je nog niets wijzer. Ik begrijp volkomen dat je er wat klaar mee bent.
Moet je serieus zelf in je eigen kak op expeditie naar dat cameraatje gaan ?!![]()
Maar dan heb je wel een mooie herinnering