MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Whoeps heb over een heel deel heen gelezen. Zou leuk zijn als je nog meer kan pakken voor de competitie op echt 50%!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.623
Y do you do this? :( Wel een zeer nette techniek trouwens! :thumb:.
Ik had het voor de gein een keer geprobeerd toen ik nog niet aan mijn nieuwe schema begonnen was ;)
kwamen lullige reacties op dat het totaal geen uitdaging was als je zo een light weight was als ik... dat iemand die zo licht is altijd wel zal winnen.. beetje lullige opmerkingen in berichtjes enzo... werd er gewoon pissig om... en kon daar op even slecht tegen... ik weet dat ik me niet op moet laten naaien en gewoon mijn ding moet doen...en vooral me aan mijn schema moet houden.. Maar ja.. zit een beetje in de aard van het beestje :sad:
Dusssssssssss,.... no more challenge.. Back naar mijn schema. :) is beter voor mij! :D sorry
Ben wel blij te horen dat mijn techniek goed is. :D zo heb ik de 30 kg van mijn schema ook gedaan. Dus vanaf nu.. alleen nog mijn schema!

Hoe kan ik je video bekijken?
Of moet je hem op youtube zetten?
Zojuist de juiste versie van Flash geinstalleerd.
Mooi filmpje! :)
:D Dank je.

Kan het filmpje helaas niet via m'n telefoon kijken, dus dat staat op de planning voor later.
Maar als je bw 41 is kan je toch prima die 22.5kg pakken en wellicht wel op de 25-26 reps uitkomen? Of zie ik iets over het hoofd? :scratch:
Whoeps heb over een heel deel heen gelezen. Zou leuk zijn als je nog meer kan pakken voor de competitie op echt 50%!
Yep.. zou kunnen. Maar ik heb afgesproken me aan mijn voeding en trainings schema te houden. Dus de challenge is off voor mij.
Misschien later een keer als mijn schema's succesvol zijn en het resultaat er ook naar is. En ik heb een vermoeden dat dat moet gaan lukken! :)

Ik kan het filmpje niet zien, maar de uitkomst is toch super? Dit telt wel voor de eer, die competitie zelf boeit mij ook niet.

• #2.626
Na de 2 dagen nachtdiensten en maar 2x3 uur slaap op 55 uur gisteren vroeg erin gegaan rond 22:15. Ben 2 x wakker geworden. 1:30 en onwijs dorst en een beker sojamelk gepakt. Daarna om 4:30 en heb geslapen als een blok (zonder slaapmeds)... om 6:00 mijn man zijn wekker en mezelf echt met moeite om 6:30 uit bed gesleept. Ik kon zo wel doorslapen maar ik moet weer in het dagelijkse normale ritme komen en vrijdag moet ik weer 5:00 op voor de eerste normale werkdag weer. Dus even doorzetten. Koffie erin en ontbijten en om 8:30 in de gym. Het was wel erg zwaar deze training, maar het ging wel lekker. Of het nu de extra slaap is of gewoon omdat ik nu meer rust pak weet ik niet. Maar al met al alles volgens mijn schema kunnen doen. Alleen een vergissing met paused squat.. ik had echt in mijn hoofd zitten dat ik 5 reps moest.. :o

OHP was wel zwaar met 20 kg. Maar goed is toch bijna de helft van mijn BW. Maar goed ik ben best tevreden en training voelde goed. Wel wat langere rustpauzes tussen de sets dus ik was wat langer bezig dan normaal. Maar ja.. nu kan het want ik ben vandaag nog vrij. Wordt dus een heel rustig dagje. :)
Morgen uitslagen van de onderzoeken.... ben benieuwd.. al verwacht ik er niet veel van...

training.JPG

Morgen ga ik wegen en is dat mijn startgewicht. De ploegendienst is dan voorbij dus dan is er weer regelmaat met eten/slapen/trainen. Dan kan ik ook wat beter mijn progressie in de gaten houden. Al zal het wel nadeliger zijn dat ik weer om 7:00 ga trainen na slechts 1 meal.
Ik hoop dat ik niet teveel heb ingeleverd met de ploegendienst... want het hakt er wel aardig in qua ritme met eten/slapen... We shall see...
Vrijdag weer normale werkdag.

Geniet van je rustdag vandaag, beetje relaxen
Volgende week weer in je dagritme.... lekker.

Spannend dus je bent nu ook bezig met een ander voedingschema en trainingschema.
Heb je nog iets gehad aan die maand pt ?

• #2.630
Spannend dus je bent nu ook bezig met een ander voedingschema en trainingschema.
Heb je nog iets gehad aan die maand pt ?
Yep. sinds een dag of 10. :)
Ik heb er niet echt gebruik van kunnen maken omdat ik niet aankwam en er dus geen aanpassingen gedaan zijn toen in voeding en training.

• #2.632
Jammer. Dacht dat je door de pt op de juiste weg was gezet :)
Ik had begeleiding van Ray gewonnen. Maar ik kwam niet aan en kon niet verder. Hij heeft wel toegezegd dat als het beter gaat ik een keer terug mag komen.

Ik word nu geholpen door iemand anders. Ook pt :) en ook moeite met aankomen. ;)

Succes morgen!

Ik hoop dat alles een beetje oke is gegaan in het ziekenhuis!:)

• #2.636
Update onderzoeken....
Tja.. wat zullen we zeggen... slokdarm/maag/darm onderzoek is niets uitgekomen. Alvleesklier was rustig. Leverbiopt liet geen afwijkingen zien.
Alles op een hoop gegooid zei de arts kan hij niet verklaren waar mijn klachten vandaan komen. De 10 x verhoogde leverwaardes kon hij ook niet verklaren. Op zich moet ik blij zijn dat er niets gevonden is... maar waarom zijn die waardes dan zo verhoogd? Daar is dus geen antwoord op en de arts wil toch nog een paar "exotische" vervolg onderzoeken doen. Als die gedaan zijn weet hij het ook niet... Nu is het wel zo dat niet alles bekend is in de medische wereld... maar goed... ik ben al blij dat hij me serieus neemt.

Dus vervolg is bloedprikken (again.. ) op wat exotischere dingen waaronder de lood-spiegel en nogmaals een check op de leverwaardes. Aanvullend daarop een VCL onderzoek. Videocapsule onderzoek waarbij je dus een videocapsule inslikt en er opnames worden gemaakt van de dunne darm. Dit is een redelijk nieuw onderzoek maar zo kan de gehele dunne darm worden bekeken. En de camera moet je daarna uit de stront pulken en die mag je houden. :roflol:
wel weer een nadeel... 24-48 uur nuchter... :eek: en dan zeggen ze dat je normaal je dingen mag doen.. Nou ik functioneer al niet meer na 6 uur nuchter.. :sad:
Ik word wss binnen nu en een maand opgeroepen om de pil te slikken. Na dat onderzoek na 2 weken weer naar de arts en dan maar weer afwachten.
Ben het wel een beetje zat allemaal.. ik wil gewoon resultaat.. aankomen.. gewicht erbij en me goed voelen.. *einde zeur modus *

Morgen weer de normale dagdienst in en hopelijk 's middags trainen. Dus morgen weer 5:00 op.. zal weer wennen zijn.

Hemeltje, ben je nog niets wijzer. Ik begrijp volkomen dat je er wat klaar mee bent.
Moet je serieus zelf in je eigen kak op expeditie naar dat cameraatje gaan ?! :eek:

• #2.638
Hemeltje, ben je nog niets wijzer. Ik begrijp volkomen dat je er wat klaar mee bent.
Moet je serieus zelf in je eigen kak op expeditie naar dat cameraatje gaan ?! :eek:
Ja ik ben er wel een beetje klaar mee.. Ik wil zo graag verder.. soms zou ik willen dat ik wakker werd en alles weer goed was.. Maar ja
*einde gezeur*

Hahahaha.. ja... je moet in de gaten houden of hij er wel uitkomt... dus moet je op zoek gaan. :roflol: Maar dan heb je wel een mooie herinnering :p

Mmmm.... weer een afknapper met die onderzoeken. Misschien de laatste reeks nog :)
Het cameraatje zou ik aan de gemeentelijke rioolzuivering schenken :D

Oef, dat is een tegenvaller meid, had gehoopt dat er wat uit zou komen :(.
Maar... Op naar de volgende onderzoeken, houd je hoofd hoog, houd moed! :kiss:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven