- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup: belangrijke vraag, Marina!Gek is het eigenlijk dat we in de medische wereld behoorlijk ver zijn, maar ook nog lang niet ver genoeg!!
Heb je inmiddels al beetje kunnen verdiepen in FODMAPS?
Tja... op zich had ik gek genoeg ook niet verwacht dat er wat uit zou komen.. Maar ja....We zullen het zien.. en anders is het gewoon doorgaan en hopen dat het ooit lukt...Mmmm.... weer een afknapper met die onderzoeken. Misschien de laatste reeks nog
Het cameraatje zou ik aan de gemeentelijke rioolzuivering schenken![]()
Maar ach.. hoe dat gaat komt wel als ik opgeroepen wordt. 
Ik had het ook wel gehoopt.. dat het mogelijk wat simpels zou zijn.. maar ja.. we gaan stug door. Ook met eten en trainen! Ik hou moed!Oef, dat is een tegenvaller meid, had gehoopt dat er wat uit zou komen.
Maar... Op naar de volgende onderzoeken, houd je hoofd hoog, houd moed!![]()
Er is nog veel onbekend in de medische wereld.. dus je kan wel zeggen oke er is niets gevonden.. ja niets wat bekend is... Hmmmm.. zet em soms wel aan het denken.Gek is het eigenlijk dat we in de medische wereld behoorlijk ver zijn, maar ook nog lang niet ver genoeg!!
Heb je inmiddels al beetje kunnen verdiepen in FODMAPS?

Inderdaad.

Ik hou niet zo van zeuren.. meestal is het gewoon zweep erover en doorgaan.. Maar soms zou ik gewoon wel een even snel een oplossing willen. Dat werkt alleen helaas niet zo..Terechte zeurmodus Marina! Erg vervelend dat ze weer niets hebben kunnen vinden. Hou je taai!
dank je. Ik ga rustig door!Hoi Bogery. WelkomDag volg je al een poosje, soms kunnen medici gewoon niets vinden (zit zelf een beetje in het veld), succes, stoere trainingen

Dus het ging niet lekker. Squatten ging moeizaam en niet netjes en kon mijn goals niet halen. Pull ups kon mijn rug veel meer aan... maar kon niet goed aanspannen en daardoor geen extra gewicht erbij pakken. Dus om pijn te voorkomen op BW pull ups gehouden en dat was al gevoelig.
er zit zoveel meer in me en dan beperkt worden door zo een stomme stekende pijn...Dat laatste vermoed ik.. aangezien ik het pas heb sinds ik weer buikspieroefeningen heb gedaan.Stekende pijn klinkt niet goedHoop niet dat je iets gescheurd hebt in de buikspieren. Is het niet gewoon hele erge buikspierpijn?
en in dit geval een buikspieroefening die ik nog nooit had gedaan.Hier sluit ik me bij aan.Stekende pijn klinkt niet goedHoop niet dat je iets gescheurd hebt in de buikspieren. Is het niet gewoon hele erge buikspierpijn?
Gister wel lekker kunnen trainen?Het is geen probleem.. alleen een tegenwerkende spier. En ik kan prima rustig aan doen hoor.. Vandaag alleen yoga en de buikspieroefening maar niet meegedaan want dat voelde niet lekker.Tjonge weer een probleem.
Ff rustig aan want dat kan jij eigenlijk niet....altijd 200% knallen is niet goed.
Het steekt alleen bij aanspannen zeg maar. Het is wel al minder maar weg is het nog echt niet.Heb zelfs ook wel eens zo'n pijn gehad nadat ik na lange tijd weer buikspieren getraind had. Voelde soms ook alsof het onstoken was; prikken, steken, warm. Hopen dat het snel weggaat!
Het is gewoon een soort spierpijn. Ik heb het alleen bij aanspannen en het is al een stuk minder.Hier sluit ik me bij aan.
Balen dat er alweer niks uit de onderzoeken is gekomen!Gister wel lekker kunnen trainen?

we gaan gewoon door. Ooit moet het toch een keer lukken! Met wat hulp die ik nu heb. 

Tja,. het is gewoon lastig als je zo graag verder wil en het lukt niet. Maar ja.. doorgaan is het enige wat ik kan doen! Dus doe ik dat!het blijft lastig met je zoektocht naar wat er aan de hand is met je, het zou rust geven als het een naam krijgt denk ik zo maar zoals je zelf al zegt, gewoon doorgaan, en focus op de dingen die wel goed gaan
trainingen zien er goed uit in ieder geval![]()

Dank je. Misschien heeft de rust wel goed gedaan ja.Nice FB workout
Extra dagje rust heeft je goed gedaan
Ondanks je nachtdiensten toch nog gain weight
Ik heb volgende week ook n paar dagen extra rust..
helaas... 

Dank je!Yay! Nette training zeg. Echt netjes dat je alle doelen hebt weten te behalen gezien de omstandigheden. Die lunges aan het einde zijn killing he?!![]()

goed dat het rustig was 
Ik hoop het. Heb het nu continue koud...Je zit nu weer in je dagritme dat is ook minder belastend voor je lichaam, ik denk dat het goed gaat komen over n paar weken

.