AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.661
" Your only one workout away from a good mood" .....so true :)
Daar heb je zoooo gelijk in! Had het niet verwacht maar het deed me echt zoveel goed! Zo zie je maar... geen zin hebben en echt het gevoel hebben dat wordt niets en dan toch lekker trainen!

Gun jezelf even de tijd om gewend te raken aan het nieuwe, vaste ritme. Ik vind het wederom onwijs knap van je dat je zo een training neer zet. Petje af :thumb:.
Ik heb voor de ploegendienst ook 1,5 maand zo gewerkt en getraind.. maar ik deed teveel... :o
Ik ben ook erg blij met mijn schema's! Ik merk dat ik sterker word en meer rust me erg veel goed doet. :)
Nu het aankomen en slapen nog beter zien te krijgen! dan zal het vast heel veel beter gaan.... Ik hoop echt dat dat nu gaat lukken. Ik ga er in ieder geval voor!
enne.. genieten van Praag jij! DBB is er ook nog wel als je terug komt he! ;)

Ik kijk ook echt weer uit om morgen te gaan...ff de stress eruit gooien...."its a kind of magic.... MAGIC!!

Lekker de basics doen, dus focus op de compounds...

Laatst bewerkt:
Lekker getraind hoor
En nou in de flow blijven

Toch fijn dat de training wel goed ging Marina!!:cheer: Wel erg vervelend dat je het zo koud hebt..ik kan me voorstellen dat het op een bepaald punt niet meer lukt je nog warmer te kleden..:sad:

• #2.665
Ik kijk ook echt weer uit om morgen te gaan...ff de stress eruit gooien...."its a kind of magic.... MAGIC!!

Lekker de basics doen, dus focus op de compounds...
Lekker he om zo uit te kijken naar het trainen!
Ik lag gisteravond al in bed met zin om vanmorgen te kijken of ik voor het eerst 40 kg kon squatten... op 1 kg na BW squat! en het lukte ook... niet zo netjes maar wel gelukt! :D

Lekker getraind hoor
En nou in de flow blijven
Dat is wel de bedoeling!
Toch fijn dat de training wel goed ging Marina!!:cheer: Wel erg vervelend dat je het zo koud hebt..ik kan me voorstellen dat het op een bepaald punt niet meer lukt je nog warmer te kleden..:sad:
Ja inderdaad zooooo lekker als trainen goed gaat!
Ik heb het altijd koud... vet% dik onder 10% is voor een vrouw echt niet leuk.... altijd koud... :sad: kan niet wachten tot het weer zomer wordt! Maar ik heb liever dat ik goed aankom en er ook wat vet bij krijg!

Gisteren lag ik dus in bed met de gedachte zou het me lukken? 40 kg squatten? op 1 kg na BW squat... ik had er gewoon zin in. :D
Niet zo goed geslapen en weer even wat gegeten vannacht.. trek :o geslapen tot 4:00... daarna nog wat gedoezeld tot 5:00 en er maar uit gegaan.
Ondanks slecht slapen had ik onwijs zin om te trainen. Het ging best redelijk al zeg ik het zelf. Wel wat langer pauze tussen de sets en het was een flinke zware training. Ben klein een uurtje bezig geweest zeg 55 min... dus best lang voor zo weinig oefeningen. Maar ik mag niet klagen.
Ik neem nu bewust even 2 dagen rust... Dan maandag die 40 kg squatten weer proberen en kijken of het dan wel netjes gaat! Ik heb er nu al zin in!
Maar eerst weekend nu. :)

training.JPG

Misschien wel een zware training met wat weinig slaap, maar je hebt het 'm toch wel weer eventjes geflikt. Hoe tof is het dat je straks je lichaamsgewicht kan squatten! Je bent er biiijjjna:cheer:.

Toch erg gaaf (bijna) BW squats! Over een aantal weken 42.5 proberen, mits je beschikking hebt over 1.25 plaatjes, en dan zit je er al mooi boven.

Goeie squats gedraaid! Bench is in verhouding ook zwaar. Hoe gaat het met je sleutelbeen? Gaat dat aardig goed nu?

Ondanks alles een zeer sterke training Marina!!:thumbs:

I am proud!:woot:

+1 Doe wat je kan, en heb daar vrede mee.....Amen! :thumbs:

Super bezig Marina! Korte, maar krachtige trainingen zijn fijn. Ik train nu ook een uurtje telkens en vind dat prima!

• #2.672
Misschien wel een zware training met wat weinig slaap, maar je hebt het 'm toch wel weer eventjes geflikt. Hoe tof is het dat je straks je lichaamsgewicht kan squatten! Je bent er biiijjjna:cheer:.
:D thanks! Ze hebben bij de gym bij mijn werk ook 0,5 kg schrijfjes... dus ik kan microladen en BW squats doen. ;)

Toch erg gaaf (bijna) BW squats! Over een aantal weken 42.5 proberen, mits je beschikking hebt over 1.25 plaatjes, en dan zit je er al mooi boven.
Ik moet kijken. Ga week 4 in van mijn schema... daarna eens zien wat het vervolg zal zijn. Ik heb een schema van 4 weken.

Goeie squats gedraaid! Bench is in verhouding ook zwaar. Hoe gaat het met je sleutelbeen? Gaat dat aardig goed nu?
Dank je. Sleutelbeen gaat goed hoor. Hij steekt uit maar dat is blijvend. Maar BP kan ik weer doen.

Ondanks alles een zeer sterke training Marina!!:thumbs:

I am proud!:woot:
Dank je. :o

+1 Doe wat je kan, en heb daar vrede mee.....Amen! :thumbs:
Yep! en ik kan er prima vrede mee hebben!
Super bezig Marina! Korte, maar krachtige trainingen zijn fijn. Ik train nu ook een uurtje telkens en vind dat prima!
Dank je. :)
Ja korte trainingen op compounds gericht bevalt wel. Ik word toch een beetje sterker.

Als je sterker wordt...gaat wellicht je BW ook omhoog :)

Geniet van het weekend!! Je squat gaat lekker, heerlijk die adrenaline die je kan voelen voor je gaat liften..
Ben je ook wel een nerveus voor het doen van een compound, of ben ik daar weer een redelijke uitzondering in? :o

Nog steeds hard bezig zie ik Marina! Goed hoor. :thumb:

• #2.677
Als je sterker wordt...gaat wellicht je BW ook omhoog :)
Daar is nog niet veel van te merken helaas.. :(

Geniet van het weekend!! Je squat gaat lekker, heerlijk die adrenaline die je kan voelen voor je gaat liften..
Ben je ook wel een nerveus voor het doen van een compound, of ben ik daar weer een redelijke uitzondering in? :o
Ging lekker... ging vandaag dus echt niet.. :sad:
Ja dat zenuwachtig zijn heb ik inderdaad ook. Ben je echt niet de enige in hoor. :o

Dank je. :)

Nog steeds hard bezig zie ik Marina! Goed hoor. :thumb:
Uiteraard! Altijd doorgaan he!

Vandaag echt de pest in.. dacht na 2 dagen rust zal het vast super gaan met die squat op 40 kg.. tegendeel is waar.. het lukte van geen kant en had behoorlijk de pest in. :mad: Heb wel 2 dagen weer flink last gehad van leegloop en een slechte nacht.. maar dan nog..
Het lijkt er denk ik toch op dat ik nu tegen een grens aanloop met trainen dat mijn lichaamsgewicht eerst omhoog moet gaan voordat ik weer progressie kan maken....En dat wil nog niet echt...
Maar goed.. bagger training in mijn ogen. Maar ja.. volgende keer beter!

training.JPG
.

:sad: Wat vervelend Marina! Is je lichaamsgewicht nu wel stabiel of zak je nog steeds?

Staan er eigenlijk al andere onderzoeken gepland of moet je het nu maar 'uitzoeken'?

Tja, weet niet zo goed wat ik op al je medische problemen moet zeggen. Behalve dat ik bewonder dat je altijd (meestal) met goede moed vooruit gaat. Ik hoop dat het nu toch een keertje beter gaat! :thumb:

Het klinkt afgezaagd om te zeggen 'dat je in ieder geval wel geweest bent', maar er is in ieder geval wel een plausibele verklaring waarom het niet naar je zin ging.
Absoluut frustrerend dus dat het niet lekker ging, maar wel fijn dat je in ieder geval bezig bent geweest. Het trainen is ook een mooie motivatie om zo voor je gezondheid te vechten zoals jij doet, al snap ik dat je natuurlijk liever een andere motivatie had gehad..
:kiss:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven