XXL Nutrition

Marjolein46 haar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo dit hebben we ook weer gehad hahahaha ergens zie je zelfs nog een stukje Jacky staan ....en nu weer verder met xxmissy.nl

Site Temporarily Unavailable

We apologize for the inconvenience. Please contact the webmaster/ tech support immediately to have them rectify this.
error id: "bad_httpd_conf"

2nbw1ls.jpg

:fuu:

Een Marokkaan was getrouwd geraakt met een dertigjarige, rijke vrouw. Zij was tot over haar oren verliefd op hem, en stond erop zijn ouders te ontmoeten. Uiteindelijk gaf hij toe, en ze vertrokken naar Rabat waar ze een wandeling in de straten maakten. Plots struikelde ze echter en viel op de grond. Komt er een andere Marokkaan voorbij: «Zeg, wil je even je verblijfsvergunning oprapen?»

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

maarja we dwalen af x D

Aangezien je me toch geblokt hebt op msn:

Weet Gijs nu tenminste al dat je hem hebt bedrogen met een Canadees in dat slachthuis waar je helemaal geil werd van die messen?

Waarom mag je nooit lachen als een Marokkaan met een fiets onder een trein vandaan komt?

Het zou jouw fiets kunnen zijn.

:roflol: Haha damn, gelukkig zijn dikke mensen vaak wel vrolijk. Dat Gijs gewoon over je heen ging :o

heeft iedereen marjolein op msn ofzo? :roflol:

Lieve marjolein,

Ik zou heel graag in contact met jou willen komen. Ik hoop dat dit wederzijds is. In mijn vrije tijd ga ik graag uit eten met vrienden of een avondje naar de bios met een bak popcorn vind ik ook erg gezellig. Ik heb je een pm gestuurd maar ik heb nog geen antwoord gekregen. Is er soms iets misgegaan? Ik hoop gauw van je te horen

X Chase

dat zou ik niet te luid zeggen met marjolijn in de buurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven