- Waardering
- 892
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 106kg
het klinkt absurd, maar op een of andere snikhete avond waren we geile verhaaltjes aan het uitwisselen, en dit was er 1 van (hoe ongelooflijk het ook klinkt).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
elke post van jou zie ik die lelijke k*t kop van je voor me![]()

, leuk...moet je op hyves zetten joh nerdhet klinkt absurd, maar op een of andere snikhete avond waren we geile verhaaltjes aan het uitwisselen, en dit was er 1 van (hoe ongelooflijk het ook klinkt).
"deze k*t kop heeft anders wel veel succes bij de chickes. opzouten nu" mooie karma opmerking player
dus je hosselt veel marjolein-like chickies, leuk...moet je op hyves zetten joh nerd

"deze k*t kop heeft anders wel veel succes bij de chickes. opzouten nu" mooie karma opmerking player
dus je hosselt veel marjolein-like chickies, leuk...moet je op hyves zetten joh nerd
Details bro, vertel het complete verhaal eens.
Karma als dank.

duurde zo lang om het topic door te ploegen.....ja al 3x sinds ik het gezegd hebduurde zo lang om het topic door te ploegen.....
---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------
edit : 4x
Details bro, vertel het complete verhaal eens.
Karma als dank.