MuscleMeat

Mark VS Gravity!

Bezoekers in dit topic

Sterke training man, gefeliciteerd met je PR ;)

Na een pr op squat en benchpress is het natuurlijk tijd voor een pr op deadlift. Heel toevallig staat deze voor morgen in de planning, de bedoeling is 1x130kg te trekken, wie weet met filmpje :) (als ik het niet vergeet).

Die deadlift gaat ook een PR worden, ik voel het :D
 
Thnx, deadlift gaat hoe dan ook een pr worden inderdaad, en tot nog toe zijn jouw voorspellingen steeds uit gekomen :D. PR staat op 5x120 dus ik denk dat 130 er nog wel in moet zitten, ben alleen benieuwd met wat voor form :P.
 
Laatst bewerkt:
Vorm maak op een 1RM niet zoveel uit. Volgens mij was het Hummer die laatst eens zij dat ''als je je 1RM strikt uitvoert, je niet op je 1RM bezig bent''

Gewoon lekker van de grond trekken die 130kg... makkie :thumbs:
 
Naja zolang ik niet in het ziekhuis beland vind ik het niet zo'n probleem inderdaad :D. Je zal het morgen wel zien op het filmpje (Fantastische geluidseffecten gegarandeerd).
 
Laatst bewerkt:
Haha ik denk dat ik morgenavond dan 't geluid hier even uit zet, zit namelijk in de kamer :D

Succes met je pr dan morgen!
 
Nou ja zeg mijn oude trainingsmaatje is gewoon een trainingsbeest geworden, netjes man.
 
Netjes, PR met 30 kg verbeterd? tering karma daarvoor!

Dat kan nog niet? wat een vage shit, je hebt 't verdient in ieder geval.
 
Netjes, PR met 30 kg verbeterd? tering karma daarvoor!

Dat kan nog niet? wat een vage shit, je hebt 't verdient in ieder geval.

Thanks gozer!Mijn vorige pr lag op 5x120 en reps liggen me nu eenmaal niet zo, hoe minder hoe beter :D.
 
Nice man! daar moet ik je natuurlijk ook ff voor feliciteren :D
 
Ja kan niet meer geven :P Ik weet niet waarom niet, er staat dat ik eerst wat anderen wat moet geven ofzo? :@
 
W000ttt!!!! lekker bezig mark!!!!! :hedbang:
 
Bedankt jaap, gaat lekker inderdaad :). Vandaag de laatste pr (bor), en vanaf maandag wordt er gecut. Doel is door te gaan tot een procentje of 12, zodat ik met mijn sixpackie breezersletjes op het strand kan versieren :eyebrow:.

Sta nu op 92 kg bij een procentje of 18, doel is 85 @12%. Dan zou ik in 1 jaar 17 kg vvm hebben aangezet :).
 
Laatst bewerkt:
Bedankt jaap, gaat lekker inderdaad :). Vandaag de laatste pr (bor), en vanaf maandag wordt er gecut. Doel is door te gaan tot een procentje of 12, zodat ik met mijn sixpackie breezersletjes op het strand kan versieren :eyebrow:.

Hop, op die BOR pak je die PR ook geen twijfel mogelijk. Lekkere muziek luister je tijdens je training trouwens, goeie hardcore sfeer zo! :rocker:

Sta nu op 92 kg bij een procentje of 18, doel is 85 @12%. Dan zou ik in 1 jaar 17 kg vvm hebben aangezet :).

Heel netjes man, 17kg vvm zou echt een belachelijk goeie prestatie zijn :thumbs:

Ben benieuwt naar je voedingsschema tijdens de cut, krijgen we die te zien?
 
Pr deadlift is zonder twijfel mede mogelijk gemaakt door rage against the machine inderdaad :D.

Voedingsschema gaat nog niet drastisch veranderen in het begin, eerst even kijken wat er gebeurd als ik alleen cardio toevoeg (zit namelijk nu de hele dag op mijn reet :)). Kcal's ga ik dus heel geleidelijk terugschroeven, omdat ik alle massa kan gebruiken, als ik spier verlies blijft er echt niets over.

Wie weet post ik binnenkort mijn voedingsschema hier (probeert cliffhanger effect te veroorzaken :D).
 
Back
Naar boven