MuscleMeat

Mark VS Gravity!

Bezoekers in dit topic

Toppertje Mark, ik wist wel dat die 90kg squat ging lukken, gefeliciteerd! :thumbs:

Die macaroni met kipkebab en een flinke berg pastasaus heb je wel verdient dacht ik zo ;)
 
Toppertje Mark, ik wist wel dat die 90kg squat ging lukken, gefeliciteerd! :thumbs:

Die macaroni met kipkebab en een flinke berg pastasaus heb je wel verdient dacht ik zo ;)

Thnx jaap :).
 
:cheer::hedbang::banana::wl::lifter::rocknana:Woehoeee hang de vlag maar uit!:cheer::hedbang::banana::wl::lifter::rocknana:



Deze jongen heeft zojuist 2x100 kg gesquat!

5 weekjes terug failde ik nog op 1x85, als ik Mark Rippetoe tegenkom zal ik zijn blote voeten kussen.:orly::yarly:
 
Laatst bewerkt:
w00t!! :banana:

Netjes man, echt een super progressie heb jij geboekt!!! ;)

Thanks kerel, ben er zelf ook erg blij mee. De weegschaal tikte gister de 91 kg aan, dus dat gaat ook lekker. Doel is eigenlijk om door te gaan tot de 95 nu, en dan flink te cutten (is ook hard nodig, mijn squatreet past niet meer in mijn broeken :p).

Even een reminder voor de mensen die het nog niet wisten, een jaar geleden stond ik op 68 kg rond deze tijd :D.
 
Even een reminder voor de mensen die het nog niet wisten, een jaar geleden stond ik op 68 kg rond deze tijd :D.

Bijna net zoveel gewicht op de squat gewonnen als lichaamsgewicht :thumbs:
 
Bijna net zoveel gewicht op de squat gewonnen als lichaamsgewicht :thumbs:

Ik squatte vorig jaar nog niet, dus daar heb ik 100 kilo op gewonnen :p. Toen ik begon met squatten was dat 40 kg trouwens.
 
:woot:

Krijgen we nog pics voordat je begint met cutten aan het eind van je bulk? ;)

Wie weet, ga ze sowieso maken, en bekijk dan of ze goed genoeg zijn :D. De kans is wel groot dat er before/after pics komen.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Alvast een preview van de training van morgen:

- Bench wordt hoe dan ook een pr (staat op 2x5 80kg), ik ga richten op de 85kg.

- Voor het eerst thuis dippen, iemand nog een goede tip om op te warmen? Zat zelf te denk aan negatieven, de positieve fasen gewoon omhoog springen.

- Dumbbell rows kunnen thuis helaas maar tot 42.5 kg, hoop daar morgen 10 reps mee te halen.

- Voor het eerst de latpully die henk voor me gemaakt heeft echt gebruiken in een training.
 
- Voor het eerst thuis dippen, iemand nog een goede tip om op te warmen? Zat zelf te denk aan negatieven, de positieve fasen gewoon omhoog springen.

Lekker veel reps tussen bankjes dippen is best lekker. Bovenaan de beweging even flink je triceps proberen samen te knijpen ;)

- Dumbbell rows kunnen thuis helaas maar tot 42.5 kg, hoop daar morgen 10 reps mee te halen.

42,5 kg p/s? ???
 
Lekker veel reps tussen bankjes dippen is best lekker. Bovenaan de beweging even flink je triceps proberen samen te knijpen ;)

Trekken mijn schoudertjes helaas niet :(.


Jup, zijn maar 40 mm stangetjes. Ga denk ik van die lange 50mm halters bestellen, zodat ik nog wat zwaarder kan gaan met rows en shrugs.
 
Trekken mijn schoudertjes helaas niet :(.



Jup, zijn maar 40 mm stangetjes. Ga denk ik van die lange 50mm halters bestellen, zodat ik nog wat zwaarder kan gaan met rows en shrugs.

42.5kg rowen zou wel erg nice zijn

dips gewoon tussen bankjes misschien met een gewicht in je schoot. super oefening voor triceps. wel schouders goed opwarmen, achter de benchpress is een goede optie imo, dan zijn je pecs en triceps en rotator cuff goed doorbloed.

succes met je PR's. karma als je 85kg bankt !
 
Jup, zijn maar 40 mm stangetjes. Ga denk ik van die lange 50mm halters bestellen, zodat ik nog wat zwaarder kan gaan met rows en shrugs.

42,5kg per dumbbell... en dat noem jij weinig? :p Zijn veel gyms die daar niet aan kunnen tippen hoor :thumbs:
 
42.5kg rowen zou wel erg nice zijn

dips gewoon tussen bankjes misschien met een gewicht in je schoot. super oefening voor triceps. wel schouders goed opwarmen, achter de benchpress is een goede optie imo, dan zijn je pecs en triceps en rotator cuff goed doorbloed.

succes met je PR's. karma als je 85kg bankt !

Op de 1 of andere manier kunnen mijn schouders het dippen tussen bankjes niet aan ???, jammer maar helaas.

Die 85 zit er zeker wel in! (en hoop heel stiekem op de 90 :D)

42,5kg per dumbbell... en dat noem jij weinig? :p Zijn veel gyms die daar niet aan kunnen tippen hoor :thumbs:

1 van de (vele) redenen dat ik een homegym heb nu inderdaad. Bij mijn vorige gym stond ik 20 reppers te doen met 35 kg dumbbell rows :P.
 
Damn lekker hoor die squat! Was dit nou je laatste rippetoe training?

't is dat ik m'n karma moet verdelen over andere users, anders had je wat gehad :)
 
Thanks chiel, dit was de eerste training na rippetoe. De rest van de training stelde niet veel meer voor, dus heb die niet meer vermeld.
 
Training vandaag:

bench 2x90 PR! :)
dippen 3x5 bw (nog even rustig aan met mijn schouders)
dumbbell row 12x42.5 kg (p/s natuurlijk) PR!
latpulldown 2x8 50kg, 1x5 60kg
close grip bench 1x8 60kg, 1x6 70kg

Opmerkingen:

- Bench ging lekker dus na het opwarmen ben ik direct voor de 90 gegaan ipv de 85 die in de planning stond.

- Dumbbell row ging als van ouds weer gewoon goed, de laatste 4 reps misschien niet helemaal volgens het boekje, of te wel lekker gooien en smijten :D.

- latpulldown klinkt misschien licht, maar de weerstand van het apparaat is erg hoog, en neemt ook nog eens toe bij hogere gewichten. Ga nog even kijken hoe ik dit op ga lossen, misschien dat wat teflonspray al een heel stuk scheelt.

- Eerste keer close grip buiten de smith, en dat is toch wel een wereld van verschil. Los moet je natuurlijk flink stabiliseren, en daarbij gebruik je je borst een heel stuk meer. Ben zelf iets meer fan van close grip in de smith, omdat je dan je triceps wat meer "isoleerd".

Al met al erg tevreden over mijn training, flinke pomp :lifter:.

karma als je 85kg bankt !

Helaas geen 85, 2x90 ook goed? :D
 
Na een pr op squat en benchpress is het natuurlijk tijd voor een pr op deadlift. Heel toevallig staat deze voor morgen in de planning, de bedoeling is 1x130kg te trekken, wie weet met filmpje :) (als ik het niet vergeet).
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven