XXL Nutrition

Marokkanen dwingen homo twee uur te zwemmen in gracht

2 maten van mij en ikzelf zijn al afgeript geweest door die marokanen, van mij mogen ze die gerust afschieten:mad:

misschien was die homo zwaarlijvig en hielpen die 2 nederlanders van marokkaanse origine hem met een dieet & trainingsschema?

Laatst bewerkt:
Roxxe, kun je alleen maar 'leuke' grapjes maken of heb je ook nog iets zinnigs te zeggen?

wat was het ook al weer? als een vooroordeel keer op keer bevestigd wordt, dan....

Lijkt me sterk dat die vent 2 uur in het water heeft gelegen. Hij had toch ook naar de andere kant kunnen zwemmen?

Heeft niks met Marokkanen of de Islam te maken joh. Puur toeval dat homo's de laatste jaren zo vaak worden aangevallen. En niet luisteren naar homoverenigingen die alarm slaan dat het klimaat in Amsterdam totaal is omgeslagen hoor, klopt niets van, homo's zijn gewoon racisten! Leve de multicultirele samenleving!

Heeft niks met Marokkanen of de Islam te maken joh. Puur toeval dat homo's de laatste jaren zo vaak worden aangevallen. En niet luisteren naar homoverenigingen die alarm slaan dat het klimaat in Amsterdam totaal is omgeslagen hoor, klopt niets van, homo's zijn gewoon racisten! Leve de multicultirele samenleving!

ik hoop dat er eens aanslagen worden gepleegt op de ... moslims :D

Ik ben het wederom zeer met je eens.

Als ik het goed begrijp moeten wij ons dus tolerant opstellen jegens allochtoonse Hollanders, maar zodra zij hun tolerantie moeten tonen hoeft het niet?

Ik hoop dat ze in een gevangenis alla Oz komen en lekker anaal uitgewoont worden.

vuile marrokanen!!!

hm, dat word weer een middagje harken voor die marrokanen en een hoop kudo's op hun superdudes van hun matties die dit helemaal werelds vinden.

wanneer word er eens ingezien dat dit niet door de beugel kan en dat je zoiets niet oplost met een middagje harken in het park.

Ja, nooit denk ik.

Ach, er worden ook zat genoeg hetero's door Marokkanen in de vijver gegooid.
En er worden ook genoeg Marokkanen door Nederlanders in de vijver gegooid.

Racisme, smacisme zeg ik altijd maar.

maar geen egyptenaren ???

Egyptenaren zijn op.

Ach, laat die jongens ook een verzetje hebben. Dat beetje kattekwaad moet toch kunnen.......
Overigens wel vreemd, want normaal hebben Marokkaanse jongeren toch meer met "Joodje pesten"???

Terug
Naar boven