- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kocht een pistool en schoot die ...... door zijn hoofd heenLijkt me sterk dat die vent 2 uur in het water heeft gelegen. Hij had toch ook naar de andere kant kunnen zwemmen?
Heeft niks met Marokkanen of de Islam te maken joh. Puur toeval dat homo's de laatste jaren zo vaak worden aangevallen. En niet luisteren naar homoverenigingen die alarm slaan dat het klimaat in Amsterdam totaal is omgeslagen hoor, klopt niets van, homo's zijn gewoon racisten! Leve de multicultirele samenleving!

Lijkt me sterk dat die vent 2 uur in het water heeft gelegen. Hij had toch ook naar de andere kant kunnen zwemmen?
Heeft niks met Marokkanen of de Islam te maken joh. Puur toeval dat homo's de laatste jaren zo vaak worden aangevallen. En niet luisteren naar homoverenigingen die alarm slaan dat het klimaat in Amsterdam totaal is omgeslagen hoor, klopt niets van, homo's zijn gewoon racisten! Leve de multicultirele samenleving!