Fitness Seller

Marokkanen dwingen homo twee uur te zwemmen in gracht

Ik hoor trouwens net op het nieuws, dat de minister vindt, dat er in cellen een stip moet komen, die aangeeft in welke richting Mekka ligt. Dit, zodat Islamitische verdachten weten in welke richting zij moeten bidden.

Ik vind dit een goede ontwikkeling. Stel je voor, dat onze Islamitische medemens niet 5 x per dag kan bidden! De stress, die dat bij de, ongetwijfeld onschuldige, verdachte teweeg brengt is ondraaglijk.:D

Mighty is op dreef.

als ik die stip moest zetten zou ik em expres de verkeerde kant op zetten, zal ze leren!

Haha, zo heb ik ooit in een ziekenhuis waarin ze een bidhuisje hadden het kleedje de andere kant op laten wijzen haha...zouden ze daarom volledig ontspoort zijn?

Trouwens, is alweer lang geleden, ga er morgen weer eens ff langs..met de kont naar mekka is zo hard grappig :D

Haha, zo heb ik ooit in een ziekenhuis waarin ze een bidhuisje hadden het kleedje de andere kant op laten wijzen haha...zouden ze daarom volledig ontspoort zijn?

Trouwens, is alweer lang geleden, ga er morgen weer eens ff langs..met de kont naar mekka is zo hard grappig :D

Ja, ik denk idd dat het jouw schuld is!

Geven ze een keer uit eigen initiatief zwemles. Is het WEER niet goed.

Kap eens met overal wat achter zoeken gvd !

Leuk ik ga binnenkort eens een marokkaan opwachten met wat vrienden dan schoppen we hem in elkaar en dwingen we hem een schaap te nken :rolleyes:

Maar O/T om racisme te voorkomen, treurig dat dit gebeurt.

Laatst bewerkt:
Ik hoor trouwens net op het nieuws, dat de minister vindt, dat er in cellen een stip moet komen, die aangeeft in welke richting Mekka ligt. Dit, zodat Islamitische verdachten weten in welke richting zij moeten bidden.

Ik vind dit een goede ontwikkeling. Stel je voor, dat onze Islamitische medemens niet 5 x per dag kan bidden! De stress, die dat bij de, ongetwijfeld onschuldige, verdachte teweeg brengt is ondraaglijk.:D

Laat ze maar een pijl richting het WTC maken, kunnen ze na gaan denken over wat die leuke extrimistische vriendjes van hun hebben gedaan:p

:roflol: :roflol: :roflol:

Je zal voor eeuwig branden in de hel Yzord! :roflol:

:roflol: Heerlijke actie Yzord

Laat ze maar een pijl richting het WTC maken, kunnen ze na gaan denken over wat die leuke extrimistische vriendjes van hun hebben gedaan:p

appels met peren vergelijken.

de Afghanen zijn anders wel flink genaaid door Amerika in hun oorlog tegen de Russen.

Dat heeft (gelukkig :D ) niks te maken met een stel mensen die weigert zich aan te passen aan de cultuur van het land waar ze in wonen.
Ik ben een fervent SP stemmer, maar zo langzaam maar zeker vind ik dat het stadium 'praten & overleggen' wel gepasseerd is.
Gelukkig lijkt de overheid dat ook te vinden nu dat tuig van milli gorüs weg is gestuurd. Ik ben benieuwd welke onaangepaste hufter de volgende is die te horen krijgt dat ie lekker op kan tiefen. Ik hoop Andre Rouvoets.:)

Ik hoop dat sommige linkse rakkers beginnen inzien dat deze personen hun wil hier proberen opleggen. Wat volgens hun 'cultuur' niet kan , kan dus nergens niet. Een groot gevaar dat je onder ogen moet durven zien. Keihard aanpakken dit ook. Ik vind dit dus al gevangenisstraf materiaal... komt bijna overeen met verkrachting, aangezien de doodsangsten die ongetwijfeld erop lijken.

Tbs :d

Terug
Naar boven