Fitness Seller

Marokkanen dwingen homo twee uur te zwemmen in gracht

Mooi :)

Daten?

jeez die gast zwom dus 2 uur lang daar en geen hond die in die tijd langs kwam? en dan ook nog in amsterdam? Ik denk niet eens dat die lui 2 uur zin hadden om naar hem te kijken....

wat een lafbekken, te triest voor woorden. Wanneer doen ze hier nou eens iets aan!?

Nooit, Seagal! :(

Het is een invasie, een virus.

Nederland het multiculturele walhalla:thumbup:

hoe was het zwemmen pé?

Ze moeten er nog meer het land toelaten.

Waarom horen we niks van spiertje? :bang:

:roflol: juistem

En trouwens dit valt gewoon niet goed te praten!! dus waarom zou die moeite doen;)

Onderzoek of er sprake is van discriminatie? Tuurlijk is er discriminatie. Die marokanen het slachtoffer omdat hij blank is. Staat ook nog in men lijstje dat ik moet doen in men leven: Klacht indienen wegens discriminatie!

Niet dat ik enorme voorstander ben en dit uitroep tot racisme ofzo, maar eigenlijk zou dit ook dezelfde impact hebben mochten het gewoon 3 blanke autochtone jongeren zijn?
Ik bedoel maar dat er meer een probleem is bij de jeugd en niet zozeer enkel bij een bepaald ras. Al moet ik eerlijk zijn zelf ook mindere momenten te hebben meegemaakt en dat ik hieruit mijn conclusie heb getrokken, maar toch.
Hoe dan ook zulk gedrag, geuit door wie dan ook(blank of andersgekleurd) zou ernstig moeten worden aangepakt en is simpelweg onvergeeflijk.

Ik gebruik eerlijk gezegd soms ook een bijnaampje als ik over bepaalde mensen spreek, en dit is niet echt correct, maar iedereen in mijn omgeving en ikzelf weten dat ik daarmee verwijs naar de typische onruststokers en niet daadwerkelijk naar een bepaald ras aangezien ik zelfs enkele heel goede allochtone vrienden heb. (Trouwens ben zelf ook niet in Belgie geboren, al ben ik wel 99,9% Belg. héhé)
Weet overigens ook wel dat de situatie in Nederland nog anders is dan in Belgie.

Hoe dan ook, zulke misdrijven/misdaden moeten bestraft worden aangezien deze nutteloos zijn en discriminerend.
Het enige wat we niet mogen tolereren is intolerantie.

Asclepios

Laatst bewerkt:
Nederlanders doen dit niet, je weet toch!! Braver volk dan de Nederlander bestaat er niet op deze wereld.

Gadverdamme, laffe honden!!

homos moet je laten zwemmen totdat ze kopje onder gaan!!

anders worden het nooit echte kerels!
:D:D:D

Terug
Naar boven