- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

heerlijk weer dit!True, trueDronk ik in het ziekenhuis ook gewoonmag maar met mate, zoals met de meeste dingen.
Dat laatste is zeker waar..Dropjes
Engelse drop is inferieure troep. (tenzij de gewone dropjes op zijn, dan is acceptabel)
Nope..niet op de planning....
Vakantie??
Hmm..als ik wil dat mijn buik er weer beter uit gaat zien moet ik wel anders gaan doen hoor. Zet wel een eindsprintje in..Training ziet er goed uit en voeding weer lekker. Het water loopt me in de mond bij die pics en de dropdiscussies; kan ik nu echt niet hebben (maar jij wel aan je stats te zien).

Whahaha...gefeliciteerdOfcourse, je bent geslaagd en er ligt oranjekoek in de koelkast.
Alweer lekker aan het marvinnen geweest.
Mag ik nu ook gebak?
)
) --> Verzwaren naar 145kg
) --> verzwaren naar 190kg
)
)
)
)
)JupKuiten zuigt gewoon, waarom trainen we ze nog, Voor de rest wel netjes marv!
en volgens mij...wat je ook doet...als het je niet gegeven is ga je er (naturel) weinig massa op aanzetten...

Ik was er al bang voor..Ook met aas ga je geen monsterkuiten krijgen als het niet in je zit. Sad but true...
Al kom ik daar waarschijnlijk toch nooit achter..Ook met aas ga je geen monsterkuiten krijgen als het niet in je zit. Sad but true...

True, true..Is net als Clen ook geen AAS... Dus acceptabel voor Marvin..![]()
Het is dus heel wisselend wat ik voel. Soms activeert mijn kuitspier probleemloos en soms is de kracht er niet of lijkt het enkel of ik domweg gewicht aan het verplaatsen ben..wie is MMC?Ik voel bij seated calf raises ok veel activiteit van de voetzoolspieren (plantaris?), heb jij dat ook? Verder train je natuurlijk niet alleen voor de looks, maar sterkere kuiten zijjn nooit weg bij stabiel en blessurevrij bewegen![]()

ik train wel voor enkel de looks (& algehele fitheid)..

Wat wil je hiermee zeggen...
Precies!Ik train ook voor de looks, niks mis mee. We zijn hier allemaal een beetje narcistisch![]()

Huh?
Met de oefeningen die je doet is het nogal vanzelfsprekend dat je voor looks traint

Klopt!Met de oefeningen die je doet is het nogal vanzelfsprekend dat je voor looks traint![]()
.