MuscleMeat

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Dat is balen, was ook nog prima fiets weer geweest...

Wees nou eens sterk, zeg dat je met een fitness challenge bezig bent en nu even een maandje goed moet eten :)
Klopt. Ergens wel jammer, maar ga ook niet vanmiddag nog een rondje fietsen.

En nee..ik ga niet mijn sociaal leven verpesten, omdat ik mee doe aan een forum contest die ik toch niet kan winnen:roflol:

Van alle dingen die kunnen gebeuren, is dit toch wel the most unlikely one :D
Precies:marvin:

Je gifs zijn ook overal te vinden hé!

Oh shit :roflol:.

Waarom duurt het zo fucking lang voordat je een film kan branden met ondertiteling, normaal gebruik ik ook altijd een ander programma (15 minuten klaar). Maar daarmee kon je er geen bestand van ondertiteling bij doen :(.

There's this thing called netflix..

• #1.525
Of je neemt alleen 1 bolletje.... voor de smaak :D

• #1.527
  • #1.529
Een paar dagen niet op DBB geweest, 10+ paginas er bij hier

Ik hoop niet dat ik een goeie rel gemist heb.... :( Ben je wel nog steeds natty? ;)

There's this thing called netflix..

Heb ik, net zoals dat ik popcorn time heb. Jammer genoeg zijn beide niet mogelijk op mijn kamer.
En netflix heeft amper nieuwe films.

Een paar dagen niet op DBB geweest, 10+ paginas er bij hier

Ik hoop niet dat ik een goeie rel gemist heb.... :( Ben je wel nog steeds natty? ;)

Dat blijft toch altijd de vraag als je een paar dagen niet online bent geweest:roflol:.

• Like
Waarderingen: 040B
Jongens jullie zijn wel amateuristisch, ga eens gewoon teringhard downloaden op Pirate bay ;)

Film1 loopt toch ook hopeloos achter?

Nee hoor, voor mij staan er genoeg films op en is lekker goeie kwaliteit. Het is in ieder geval beter dan netflix.
Popcorntime blijft dan wel het beste maar ja dat kun je ook niet verslaan aangezien het piratestreaming is.

Het is dat mijn leven ook diep treurig is maar het wel of niet eten van B&J bepaalt of je dag wel/niet verpest is?.....

Terug
Naar boven