- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik zou zeggen: behang mijn logje maar vol met sletjuzz dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoezo niet? eerst rustig beginnen, dan opbouwen om wat zwaarder te gaan, en daarna 1 setje met weer iets lichter gewicht..
Maar vetpercentage is wel oké. Het kan lager natuurlijk.. maar ik heb het onder controle
Enige pech voor mij is dat als ik vet opsla, het rond mn middel is. yeah
En dat ik nog wat huid over heb van toen ik dik was vroeger, dus het oogt wat erger rond mn middel dan het in werkelijkheid is.
maar achja, straks weer cutten.
dan hopen we er helemaal strak bij te staan.
al zit ik nu rond de 13-14% i guess.

Oeps, had hem denk ik verkeerd gelezen, ik dacht bij het maken van de post dat je die laatste set ook nog op dat zwaardere gewicht hebt gepakt. Enne ok gelukkig, met die streep in je profiel bij vetpercentage vermoedde ik al het ergste
Goede training ook die laatste sterke squats kun je er nog uitkrijgen, ondanks de DL eraan vooraf. Bij mij zijn squats niets meer waard als ik ze niet gelijk aan het begin doe.

maar iedereen vind mijn handschoentjes gewoon fijner zitten.
training was weer baas. zondag borst weer opdonder geven
![]()
Zondag moet ik wel iets vroeger gaan helaas.
Want ik ga om 1 uur naar Hoogvliet.
Squatbeest!
Wat betreft straps -> Verbranden en gebruik magnesium.![]()
ga je chillen met Hef?
ja stel je voor dat je ondanks een slechte grip voluit wilt trainen in een gym waar fitness noobs de overhand hebben wat leidt tot een non tolerantie beleid met betrekking tot gebruik van magnesium en het laten donderen van gewichten en dergelijke praktijken
mooie zin hè
Haha stel je voor dat ik dat ook heb. (wat ik ook heb)
Dan kun je 2 dingen doen:
- Gewoon het negeren en doen. (check)
- Andere gym zoeken die wat makkelijker daarover is en ook een ECHTE sportschool moet voorstellen. (check)
Squatbeest!
Wat betreft straps -> Verbranden en gebruik magnesium.![]()
ga je chillen met Hef?
Sowieso, OV'tjes klappen, fuenen in een huurbak, stacks maken.
jewaitt.
ja stel je voor dat je ondanks een slechte grip voluit wilt trainen in een gym waar fitness noobs de overhand hebben wat leidt tot een non tolerantie beleid met betrekking tot gebruik van magnesium en het laten donderen van gewichten en dergelijke praktijken
mooie zin hè

ach, ze hebben tenminste iets voor me geregeld at die sportschool.
Matjes gehaald, speciaal voor mij om te deadliften![]()

Waarom ben je een super dude met deze training?
Dan had je biceps moeten trainen.![]()

wat had je anders willen doen wanneer die poolse bouwvakkers niet de boel bezet hielden?

Jeetje er zijn dus ook super dudes die triceps trainen.![]()
Ik heb gister armen en schouders getraind als vrouwelijk super dude trainingen ga morgen 1 kwart superdude training
![]()