Fitness Seller

Marvin's Log

Ik sta niet bekend om mijn geduld... ;)

kom maar door met die foto...;)

Marvin is nog bezig zomer klaar te worden al is hij bang om onder de 90 kilo te duiken omdat hij zich dan kleiner voelt :loopband:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.427
oke, net getraind.
maar ging k*t.
ik begin overal pijntjes te voelen.
vooral in mn linkerschouder en elleboog.

Dus vanaf morgen eventjes deloaden.
lekker rustig aan.

die ****ed up schouder ?

deload ftw, dan is iedereen in de gym ''whut hoe kan die zo groot zijn met die gewichten'' OMFG!

• #2.429
let me guess, benchpress :D

• #2.432
Wat anders? :D

Hoe gaat het met de kuurplannen?

Goed man, Nee even serieus.. Ik ben 18.
vind het gewoon te jong.
Al twijfel ik wel heel erg.. Omdat ik denk dat ik met roids een stuk sneller vooruit zal gaan aangezien mn eten en training gewoon goed in orde is.
Maar mijn ouders zijn er tegen, dus ik wil niet tegen ze liegen he :)

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Jepp,
noujaa.. gewoon bij elke oefening had ik er last van ...

Het belangrijkste is om een goede basis als naturel te bouwen waar je nog na je roids periode van kunt profiteren. Als je al jong gebruikt zul je later na het stoppen met gebruik echt zeer weinig van overhouden.

• #2.434
Het belangrijkste is om een goede basis als naturel te bouwen waar je nog na je roids periode van kunt profiteren. Als je al jong gebruikt zul je later na het stoppen met gebruik echt zeer weinig van overhouden.

ik denk er ook gewoon over om het nu eventjes voor lief te nemen, dat het allemaal niet super snel gaat..
Misschien als ik 21 ben dat we dan een spuit erin zetten..

Ik denk dat de onzekerheid ook te maken heeft met het feit dat gasten waar ik naar kijk in de gym al veel langer trainen en jaren ouder zijn.
Als ik nu nog 3 jaar gewoon blijf knallen zoals ik nu doe.. Zal ik vast wel een G resultaat hebben :D

ik denk er ook gewoon over om het nu eventjes voor lief te nemen, dat het allemaal niet super snel gaat..
Misschien als ik 21 ben dat we dan een spuit erin zetten..

Ik denk dat de onzekerheid ook te maken heeft met het feit dat gasten waar ik naar kijk in de gym al veel langer trainen en jaren ouder zijn.
Als ik nu nog 3 jaar gewoon blijf knallen zoals ik nu doe.. Zal ik vast wel een G resultaat hebben :D

Ja vast wel, je hebt nog een grote testeronperiode voor je. ;)

In welke week zit je nu?

Marvin heb nou eens geduld! 100kg op een redelijk acceptabel vetpercentage is zeker haalbaar! Welk bf heb je nu eigenlijk en ga je nog cutten/ben je al aan het cutten?

• #2.440
Marvin heb nou eens geduld! 100kg op een redelijk acceptabel vetpercentage is zeker haalbaar! Welk bf heb je nu eigenlijk en ga je nog cutten/ben je al aan het cutten?

Ik zeg toch dat ik geduld heb xD
anders was ik nu al aan t kuren, ik wacht sowieso tot mn 21.
Ik ben niet aan het cutten nu, maar heb wel mn cardio opgevoerd.
Na bijna elke training nog even op de crosstrainert.
en 2x per week rondje hardlopen.

maar qua voedingsschema eet ik nog als eerst, alleen na het avondeten probeer ik zo min mogelijk carbs binnen te krijgen..

Terug
Naar boven