Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zal het wel weer niet durven of hij is bang dat er teveel dames achter hem aan komen hobbelen, de stiekumme playert dat ie is...

die ****ed up schouder ?
deload ftw, dan is iedereen in de gym ''whut hoe kan die zo groot zijn met die gewichten'' OMFG!

Het belangrijkste is om een goede basis als naturel te bouwen waar je nog na je roids periode van kunt profiteren. Als je al jong gebruikt zul je later na het stoppen met gebruik echt zeer weinig van overhouden.

ik denk er ook gewoon over om het nu eventjes voor lief te nemen, dat het allemaal niet super snel gaat..
Misschien als ik 21 ben dat we dan een spuit erin zetten..
Ik denk dat de onzekerheid ook te maken heeft met het feit dat gasten waar ik naar kijk in de gym al veel langer trainen en jaren ouder zijn.
Als ik nu nog 3 jaar gewoon blijf knallen zoals ik nu doe.. Zal ik vast wel een G resultaat hebben![]()

Marvin heb nou eens geduld! 100kg op een redelijk acceptabel vetpercentage is zeker haalbaar! Welk bf heb je nu eigenlijk en ga je nog cutten/ben je al aan het cutten?