MuscleMeat

Marvin's Log

Biceps-Triceps superduperdudeeee :sd:

CGBP;
12 x 40kg
8 x 60kg
8 x 70kg
10 x 40kg

BB Curl;
10 x 40kg
8 x 40kg
7 x 40kg

Skulls;
10 x 40kg
8 x 45kg
15 x 30kg

Preacher Curl;
wide grip;
10 x 30kg
8 x 30kg
small grip;
10 x 35kg
8 x 35kg

Tricep pushdown;
10 x 40kg
12 x 35kg
17 x 25kg

Hammers;
10 x 16kg
8 x 18kg
12 x 14kg

:sd:

Vanwaar om en om een oefening?

ik dacht; zo geef ik de spieren eventjes wat tijd om een beetje te herstellen.

of heb ik nu totaal een verkeerde instelling? :o

Hele verkeerde instelling Marvin haha:D. Nee man gewoon eerst die triceps knallen en dan die biceps en dan vrouwen hosselen met die opgepompte guns;). Herstellen doe je maar als je slaapt:mad:!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.684
Hele verkeerde instelling Marvin haha:D. Nee man gewoon eerst die triceps knallen en dan die biceps en dan vrouwen hosselen met die opgepompte guns;). Herstellen doe je maar als je slaapt:mad:!

oké sorry baas!
volgende keer gewoon zo.

kan ik dan niet beter eerst Biceps doen? aangezien ik k*t biceps heb die amper groeien, epic lange biceps :(

of zal ik voortaan benen-biceps doen? aangezien er bij beentrainingen meer plezierige stofjes vrijkomen ;)

Zijn gewoon supersets dan toch? Krijg je een MeGA PoMp van JeWeET!:D

oké sorry baas!
volgende keer gewoon zo.

kan ik dan niet beter eerst Biceps doen? aangezien ik k*t biceps heb die amper groeien, epic lange biceps :(

of zal ik voortaan benen-biceps doen? aangezien er bij beentrainingen meer plezierige stofjes vrijkomen ;)

Ik zou als je dikkere armen wilt krijgen gewoon Tr/Bi op 1 dag blijven doen. Ook omdat je tijdens je rug en borsttraining deze groepen ook nog deels aanspreekt, dus dan train je ze 1x gericht en 1x deels met een andere spiergroep.

Ik zou eerst Tr doen en dan Bi. Bij je Tr training warm je je Bi's al een beetje op.

• #2.687
Zijn gewoon supersets dan toch? Krijg je een MeGA PoMp van JeWeET!:D

heb het niet als echte supersetjes gedaan.
niet gelijk achterelkaar door!

deed ik eerst wel.

bijvoorbeeld;
setje bb curl SS skulls - rust.
setje bb curl SS skulls - rust

enzovoort.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Ik zou als je dikkere armen wilt krijgen gewoon Tr/Bi op 1 dag blijven doen. Ook omdat je tijdens je rug en borsttraining deze groepen ook nog deels aanspreekt, dus dan train je ze 1x gericht en 1x deels met een andere spiergroep.

Ik zou eerst Tr doen en dan Bi. Bij je Tr training warm je je Bi's al een beetje op.

Oké,
zoals ik het nu dus ongeveer doe.

dag 1: borst
dag 2: rug
dag 3: hamstrings-calves-schouders
dag 4: tri-bi
dag 5: quadriceps-onderrug (calves)

tussendoor nog ergens onderarmen en traps.
waar ik tijd heb, maar komt sowieso aan bod.

heb het niet als echte supersetjes gedaan.
niet gelijk achterelkaar door!

deed ik eerst wel.

bijvoorbeeld;
setje bb curl SS skulls - rust.
setje bb curl SS skulls - rust

enzovoort.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Oké,
zoals ik het nu dus ongeveer doe.

dag 1: borst
dag 2: rug
dag 3: hamstrings-calves-schouders
dag 4: tri-bi
dag 5: quadriceps-onderrug (calves)

tussendoor nog ergens onderarmen en traps.
waar ik tijd heb, maar komt sowieso aan bod.

Dat ziet er goed uit ja!

• #2.689

oke!
zo doe ik het nu in een gebruikelijke week.
pak na borst en rug ook geen intense tri en bi oefeningen meer..
anders ga ik het overbelasten, en krijgen ze te weinig rust.

ik merk op deze manier ook wel vooruitgang in mn armen, alleen het gaat zooooo langzaam.
Vergeleken met mn en rug bijvoorbeeld lijken mn armpjes echt alsof ik uit Ethiopië kom

Alleen dit schema volg ik nu al weer een tijdje.
zou ik dit moeten veranderen?
of kan ik er zo mee doorgaan, het zit immers goed inelkaar en ik wissel mn oefeningen ook wel af!

Laatst bewerkt:
oke!
zo doe ik het nu in een gebruikelijke week.
pak na borst en rug ook geen intense tri en bi oefeningen meer..
anders ga ik het overbelasten, en krijgen ze te weinig rust.

ik merk op deze manier ook wel vooruitgang in mn armen, alleen het gaat zooooo langzaam.
Vergeleken met mn en rug bijvoorbeeld lijken mn armpjes echt alsof ik uit Ethiopië kom

Helaas is er altijd wel een spiergroep die achterblijft, maarja dat is alleen maar weer een uitdaging om deze bij te trekken toch;). Gewoon geduld hebben en je oefeningen goed blijven uitvoeren en blijven afwisselen en ze groeien vanzelf mee.

• #2.691
Helaas is er altijd wel een spiergroep die achterblijft, maarja dat is alleen maar weer een uitdaging om deze bij te trekken toch;). Gewoon geduld hebben en je oefeningen goed blijven uitvoeren en blijven afwisselen en ze groeien vanzelf mee.

tuurlijk zijn er altijd spiergroepen die achterblijven.
maar achterlopende biceps is wel k*t, want iedereen ziet dat gelijk xD
hadden mn armen maar dezelfde afmeting als mn kuiten ;)

Mijn armen zijn pas epic

tuurlijk zijn er altijd spiergroepen die achterblijven.
maar achterlopende biceps is wel k*t, want iedereen ziet dat gelijk xD
hadden mn armen maar dezelfde afmeting als mn kuiten ;)
:aai:

Is inderdaad wel k*t als er spieren achterlopen maar dat blijf je denk ik wel houden en is wel weer een uitdaging om aan te werken. ;)

Ik vind bv zelf dat mijn schouders achterblijven terwijl het met me armen en borst best goed gaat.:o

Fijn weekend!

• #2.694
:aai:

Is inderdaad wel k*t als er spieren achterlopen maar dat blijf je denk ik wel houden en is wel weer een uitdaging om aan te werken. ;)

Ik vind bv zelf dat mijn schouders achterblijven terwijl het met me armen en borst best goed gaat.:o

Fijn weekend!

achja, ben nog jong! dus tijd zat om het bij te trekken.

pics trouwens? :D

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

komt misschien wel omdat we epic endo's zijn.

komt door me epic tennis onderarmen die alle kracht overnemen
50kg barbell curls met 38cm armen :D
Tenminste volgens mij zijn me armen nu 39cm of zo, echt ****ing zielig in verhouding tot de rest.

• #2.696
komt door me epic tennis onderarmen die alle kracht overnemen
50kg barbell curls met 38cm armen :D
Tenminste volgens mij zijn me armen nu 39cm of zo, echt ****ing zielig in verhouding tot de rest.

ik zat ook op 39.5cm zoiets. komt voornamelijk door mn triceps die wel goed gaan.

maarja, ik heb van die lange biceps.. met zielige piek :roflol:
ziet er niet echt gevaarlijk uit.

Beetje synthol doet wonderen heren

Pff Marvin...je hebt volgens mij echt ongevewer de zelfde k*tissues als ik qua fysiek;) Je gaat me straks vast nog vertellen dat je borst ook relatief sneue massa vertoont...?

• #2.700
Terug
Naar boven