XXL Nutrition

Marvin's Log

Nee nog niet, maar dat gaat sowieso nog gebeuren :)
Samen met 2 vrienden van me, waar ik ook mee sport.

Jij al ingeschreven dan?

Ja eergisteren, nog alleen even goed score op mn MBO diploma zodat ik hoge kans heb om volgend jaar in een klas vol hopelijk mooie dames te zitten en nog belangrijker bodybuilders. Altijd goed voor de motivatie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Ja eergisteren, nog alleen even goed score op mn MBO diploma zodat ik hoge kans heb om volgend jaar in een klas vol hopelijk mooie dames te zitten en nog belangrijker bodybuilders. Altijd goed voor de motivatie.

Okee nice.
Ik ga ervan uit dat ik sowieso wel ingeloot wordt.
Heb mn VWO diploma gehaald met allemaal 7ens en 8en.
Hoop wel een chille klas te krijgen.

Kan je ook aangeven dat je bij bepaalde mensen in de klas wilt? zou wel handig zijn als ik bij mn 2 vrienden in de klas zit, aangezien dat beter is met samen leren/reizen toch :)

Okee nice.
Ik ga ervan uit dat ik sowieso wel ingeloot wordt.
Heb mn VWO diploma gehaald met allemaal 7ens en 8en.
Hoop wel een chille klas te krijgen.

Kan je ook aangeven dat je bij bepaalde mensen in de klas wilt? zou wel handig zijn als ik bij mn 2 vrienden in de klas zit, aangezien dat beter is met samen leren/reizen toch :)

Dat zou ik niet weten, moet je maar vragen op een open dag als je er nog niet geweest bent.

• #1.545
Deadlift;
12 x 100kg
10 x 120kg
8 x 130kg
4 x 160kg
4 x 160kg
10 x 100kg

Lower back machine;
10 x fs
10 x fs
10 x fs

Squat;
12 x 100kg
12 x 100kg
10 x 120kg
8 x 130kg
8 x 130kg

Nog wat Jump squats geprobeerd.
8 x 60kg
8 x 70kg
--> was wel lekker, ga ik vaker doen.

Leg extension.
10 x fs
10 x fs
one leg;
6 x fs
6 x fs
dropsetje van fs 80kg terug naar 50kg.

Standing Calve raises;
10 x 100kg
15 x 100kg
15 x 120kg
15 x 120kg

Nog wat shrugs gedaan jewheyt.
bb en db shrugs naiss.

Oké vandaag iets meer reps gedraait.
omdat het kan, en leuk is... om helemaal stuk te zitten.

Laatst bewerkt:
Damn, lekker de poten aangepakt man, very nais! KARMA!

Prettig weekend beest!

Lekker getraind man, bedankt voor de snelle update :kiss: hahahah!

Foto's please ik wil weten of je meer massa hebt dan mij gezien jou'n trainingen moet nameljk haast wel mooie deadlift trouwens

• #1.551
Foto's please ik wil weten of je meer massa hebt dan mij gezien jou'n trainingen moet nameljk haast wel mooie deadlift trouwens

kracht zegt niet alles over massa imo.
ik train met mensen die gespierder zijn, maar toch weaker op bijna alles.

Ik weet dat je het niet kan hebben dat jij al 10 jaar traint, en kuurt en alles.. en toch nog slap bent;) maar iedereen is anders.
ik heb gewoon aardig wat kracht jewheyttoch.

Oke daar zit wat in mijn vriend. Lekker door kanllen je bent tenslotte ook nog maar 18 dus qwa kracht zit het iig al wel erg goed moet ik zeggen !!!!!!!!

Ziet er goed uit. Ik zou die lowerback apparaat shit skippen. Deadlifts en squats pak je al genoeg je onderrug imo. Je onderrug is echt zo'n gedeelte van je lichaam die makkelijk blessures oplevert.

• #1.554
Oke daar zit wat in mijn vriend. Lekker door kanllen je bent tenslotte ook nog maar 18 dus qwa kracht zit het iig al wel erg goed moet ik zeggen !!!!!!!!

Thnx, gaat lekker idd qua kracht. Maar vroegahhh, toen ik nog dik was.. had ik ook al aardig wat kracht, zal misschien wel wat aanleg hebben qua kracht.

Ziet er goed uit. Ik zou die lowerback apparaat shit skippen. Deadlifts en squats pak je al genoeg je onderrug imo. Je onderrug is echt zo'n gedeelte van je lichaam die makkelijk blessures oplevert.

I know, je hebt gelijk.
maar toch voelt het wel ff lekker om het helemaal te laten branden enzo.
xD
gewoon omdat het kan.

maar ik zal erop letten :cool:

+1 idd, pak je genoeg onderrug mee...

Trouwens met of zonder belt?

• #1.556
lekkere training zo voor het weekend!

Ga je vant weekend ook onschuldig meisjes betasten in toppers?

Terug
Naar boven