HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Plan van aanpak :
Maandag gevechtszak op techniek training en lichte upperbody high rep en geen rust. En 30 km fietsen liss
Dinsdag: lowerbody kracht en explosiviteit veel stretches en core uitgebreid
En 50 km liss fietsen
Woensdag kickboxen en lichte upperbody high rep en geen rust en 30 km liss fietsen
Donderdag lowerbody kracht en explosiviteit
ook stretches en core.
15 km HiTT interval
Vrijdag karate en lichte upperbody high rep geen rust. 30 km liss fietsen
Ik kan bij deze vechtsportschool verschillende vechtstylen doen daarom hiervoor gekozen. Hopelijk bevalt het.
Zaterdag, complete rust , sauna/zonnenbank/adem oefeningen en mediteren.
Zondag moutainbiken op stapvoets snelheid enkel alleen bospaden met veel pauzes dus ook een soort van ontspanning.
Voeding gaat vanaf woensdag omhoog andere verhouding 600 gram carbs en 300 gram eiwit en hoog in gezonde vetten 120 gram. Hopelijk krijg ik op die manier een echte energie boost in combinatie met veel herhalingen en geen rust en de gevechts trainingen. Spiermassa wat ik nu heb hoeft ook niet meer te worden alleen wel een stuk droger. En vooral veel zin aan de nieuwe ervaringen.
Maandag gevechtszak op techniek training en lichte upperbody high rep en geen rust. En 30 km fietsen liss
Dinsdag: lowerbody kracht en explosiviteit veel stretches en core uitgebreid
En 50 km liss fietsen
Woensdag kickboxen en lichte upperbody high rep en geen rust en 30 km liss fietsen
Donderdag lowerbody kracht en explosiviteit
ook stretches en core.
15 km HiTT interval
Vrijdag karate en lichte upperbody high rep geen rust. 30 km liss fietsen
Ik kan bij deze vechtsportschool verschillende vechtstylen doen daarom hiervoor gekozen. Hopelijk bevalt het.
Zaterdag, complete rust , sauna/zonnenbank/adem oefeningen en mediteren.
Zondag moutainbiken op stapvoets snelheid enkel alleen bospaden met veel pauzes dus ook een soort van ontspanning.
Voeding gaat vanaf woensdag omhoog andere verhouding 600 gram carbs en 300 gram eiwit en hoog in gezonde vetten 120 gram. Hopelijk krijg ik op die manier een echte energie boost in combinatie met veel herhalingen en geen rust en de gevechts trainingen. Spiermassa wat ik nu heb hoeft ook niet meer te worden alleen wel een stuk droger. En vooral veel zin aan de nieuwe ervaringen.