HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is wel even een tegenvaller! Ik hoop voor je dat je snel een oplossing vindt..Goh wat kut zeg krijg ik net te horen van de vechtschool dat de rekening niet betaald is, kijk op mijn rekening en is het bedrag automatisch terug gestort door mijn schuldsanering, afgelopen vrijdag heb ik met mijn laatste geld de computer afbetaald dus ik heb op het moment geen geld voor vechtschool abbo hopelijk kan ik met de eigenaar nog wat regelen dat ik per maand kan betalen. baal er van want ik heb heel mijn training en cardio omgegooid voor kickboksen/karate. nou ja het is eerlijk gezegd ook niet echt weg gelegd voor mij , maar ik heb gedaan om negatieve gedachtes en patronen te doorbreken.
Nuja, je hebt met terug werken enzo al een hoop positieve dingen aan de gang, dus het moment dat je terug wat extra geld hebt voor extra hobbies komt ook 99% weer.Goh wat kut zeg krijg ik net te horen van de vechtschool dat de rekening niet betaald is, kijk op mijn rekening en is het bedrag automatisch terug gestort door mijn schuldsanering, afgelopen vrijdag heb ik met mijn laatste geld de computer afbetaald dus ik heb op het moment geen geld voor vechtschool abbo hopelijk kan ik met de eigenaar nog wat regelen dat ik per maand kan betalen. baal er van want ik heb heel mijn training en cardio omgegooid voor kickboksen/karate. nou ja het is eerlijk gezegd ook niet echt weg gelegd voor mij , maar ik heb gedaan om negatieve gedachtes en patronen te doorbreken.
Hier is t een complete rustdag.het is lekker weertje, zo lekker op de fiets richting mijn ouders.
Nice! Misschien moet je het niet vergelijken met het max in zo'n manische periode, maar met: hoeveel RIR zat er vandaag in?good to be back!
kracht valt enorm tegen maar dat komt wel weer.
Balen zeg, hopelijk is er wat te regelen als je het rustig bespreekt.....Goh wat kut zeg krijg ik net te horen van de vechtschool dat de rekening niet betaald is, kijk op mijn rekening en is het bedrag automatisch terug gestort door mijn schuldsanering, afgelopen vrijdag heb ik met mijn laatste geld de computer afbetaald dus ik heb op het moment geen geld voor vechtschool abbo hopelijk kan ik met de eigenaar nog wat regelen dat ik per maand kan betalen. baal er van want ik heb heel mijn training en cardio omgegooid voor kickboksen/karate. nou ja het is eerlijk gezegd ook niet echt weg gelegd voor mij , maar ik heb gedaan om negatieve gedachtes en patronen te doorbreken.
Balen zeg, hopelijk is er wat te regelen als je het rustig bespreekt.....
Ja heb je gelijk in. De kracht scheeld toch 30% in deze periodes. Het is nu kwestie van in belans blijven en lekker sporten, ik ben allang blij dat ik weer het sporten heb opgepakt.Nice! Misschien moet je het niet vergelijken met het max in zo'n manische periode, maar met: hoeveel RIR zat er in vandaag?
Best wel een bizar verschil. Maar voor nu: lekker bezig, dat moet toch ook een voldaan gevoel geven!