MuscleMeat

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.041
vanwege zenuw pijn kan ik alleen upperbody trainen dus karate moet wachten helaas.
deze week nog een pogin heavy upperbody.

o jee, sterkte ermee!

• #3.043
Status: lopen gaat moeilijk , fietsen gaat beter dus heel licht fietsen voor herstel geen noemenswaardige resultaten maar ik ben blij dat ik nog iets kan doen, zaterdag of zondag upperbody op kracht gericht. Ik ben benieuwd waar nu sta ik denk -40% kracht.
maar dat komt wel weer :D

Heb je ook een terugval door stoppen met sarms cycle of enkel door de andere problemen? Als lopen moeilijk gaat idd best niet doen. Brengt niks bij dan

• #3.045
nee komt door mijn manische tijd 3 maanden gepiekt en nu energieloos en overprikkeld en vooral moe.
vandaag toch nog 25 km licht kunnen fietsen en dat doet deugd voor mijn hamstring, morgen beetje kracht stats meten in the gym.

• #3.046
upperbody @60-70%

rackpulls
1x100
1x150
1x170

bent over row
1x100
1x120
1x130

floor smith press medium grip
1x100
1x120
1x130

smith shoulder press (seated)
1x80
1x90
1x100

good to be back!
kracht valt enorm tegen maar dat komt wel weer.

• #3.047
vanmiddag ffn stukje fietsen (LISS)

• #3.048
15 km, gemiddeld 19 kmpu. morgen 30 km. maandag lowerbody op spierconditie dinsdag upperbody op spierconditie woensdag en en donderdag rustige cardio workouts > vrijdag karate f**k yeah eindelijks :D

• #3.049
Goh wat kut zeg krijg ik net te horen van de vechtschool dat de rekening niet betaald is, kijk op mijn rekening en is het bedrag automatisch terug gestort door mijn schuldsanering, afgelopen vrijdag heb ik met mijn laatste geld de computer afbetaald dus ik heb op het moment geen geld voor vechtschool abbo hopelijk kan ik met de eigenaar nog wat regelen dat ik per maand kan betalen. baal er van want ik heb heel mijn training en cardio omgegooid voor kickboksen/karate. nou ja het is eerlijk gezegd ook niet echt weg gelegd voor mij , maar ik heb gedaan om negatieve gedachtes en patronen te doorbreken.

Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: horn
Goh wat kut zeg krijg ik net te horen van de vechtschool dat de rekening niet betaald is, kijk op mijn rekening en is het bedrag automatisch terug gestort door mijn schuldsanering, afgelopen vrijdag heb ik met mijn laatste geld de computer afbetaald dus ik heb op het moment geen geld voor vechtschool abbo hopelijk kan ik met de eigenaar nog wat regelen dat ik per maand kan betalen. baal er van want ik heb heel mijn training en cardio omgegooid voor kickboksen/karate. nou ja het is eerlijk gezegd ook niet echt weg gelegd voor mij , maar ik heb gedaan om negatieve gedachtes en patronen te doorbreken.
Dat is wel even een tegenvaller! Ik hoop voor je dat je snel een oplossing vindt..

Nuja, je hebt met terug werken enzo al een hoop positieve dingen aan de gang, dus het moment dat je terug wat extra geld hebt voor extra hobbies komt ook 99% weer.

• #3.052
het is lekker weertje, zo lekker op de fiets richting mijn ouders.

• Like
Waarderingen: horn
Balen zeg, hopelijk is er wat te regelen als je het rustig bespreekt.....

• #3.057
Nice! Misschien moet je het niet vergelijken met het max in zo'n manische periode, maar met: hoeveel RIR zat er in vandaag?
Ja heb je gelijk in. De kracht scheeld toch 30% in deze periodes. Het is nu kwestie van in belans blijven en lekker sporten, ik ben allang blij dat ik weer het sporten heb opgepakt.

• #3.059
40 km gefietst gemiddeld 17 kmpu . 6 km gewandeld met de hond was leuk :D nu lekker lang uit op de bank
morgen lowerbody op kracht gericht ik denk 3x3 of 5x3. even kijken hoeveel energie ik heb.

• #3.060
morgen staat op het prorgramma:

stiffed deadlift
sumo squats
jump squats
adductors
legextensions
legcurl

misschien nog; one leg legpress als ik geen last van de knie krijg :P

Terug
Naar boven