AndroidHealthClinic

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
als je goede hebt werkt bij mij al vanaf 10 . en ook 2 week on, 2 week off

Try it.
het is mcg niet mg bij Clen !
update😳
vandaag voor het eerst dat ik m wel denk ik voel te werken.
op de een of andere manier voel ik me hyperactief / rusteloos.
is dat een bijwerking van de clen?
hartslag bij rust is tussen de 70-80, normaal is mijn hartslag onder de 65
voor de rest voel ik me prima.

20 tot 40 mcg is toch een therapeutische dosis voor asthmapatienten, of vergis ik me hierin? ik lees overal dat je met 40 moet beginnen en om de 2 dagen moet verhogen tot maximaal 120 mcg. ( er zijn natuurlijk altijd wel helden die hoger gaan om voor ons de grens op te zoeken)
2 week on 2 week off
Het is niet voor mensen althans niet in de meeste landen.

2 weeks on en off is achterhaald en nergens voor nodig, start laag en up wanneer de side effects weg zijn en repeat.

Laatst bewerkt:
Dat je niet 2 weken on en off hoeft te doen met clen die troep blijft gewoon werken en dat het een achterhaald protocol is vanuit de steentijd.
dat had ik al begrepen, maar wat bedoel je met repeaten? hoe kun je repeaten zonder off te gaan?

De dosis verhogen bedoel ik met repeat, geen sides meer kwa trillen en de rest dan verhogen met 5mcg.
vandaag heb voor het eerst (lichtjes) liggen trillen en was heel erg hyperactief, kon maar niet stil zitten.
het lijkt erop dat het voor mij als een soort booster , pre workout werkt, want savonds ben ik echt moe in de zin van slaperig.

• #1.971
ging wel lekker en niet al te gek gedaan:

upperbody woensdag:

yates bb row
8x60
8x90
6x130

one arm smith row
8x60
6x70
3x90

smith ground press
8x60
8x90
5x140

smith shoulder press
8x60
8x80
8x90

one arm flat standing cable fly
3xtillfailure

v-pushdown
3xtillfailure

v-curl
3xtill failure

side raises
3xtill failure

• #1.972
ik ga vandaag niet veel cardio doen , wordt mooi weer dus lekker zwemmen.

• #1.973
zo alweer gezwommen was heerlijk :D nu netflix and chill :D

• #1.975
ik heb ruim 6 jaar niet gewerkt, ik werk nu paar uur in de week in schuurtje, kastjes in elkaar zetten , verven gewoon simpel werk maar ik ben blij als ik over 6 maanden weer betaalwerk doe :D maar gaat beter als verwacht

ik heb ruim 6 jaar niet gewerkt, ik werk nu paar uur in de week in schuurtje, kastjes in elkaar zetten , verven gewoon simpel werk maar ik ben blij als ik over 6 maanden weer betaalwerk doe :D maar gaat beter als verwacht
je moet de stap maken als je je er klaar voor voelt, anders nog een tijdje in een beschermde werkomgeving werken, ook niks mis mee :)

• #1.977
om 7 uur in slaap gevallen op de bank nu weer klaarwakker zo nog ffn proberen verder te slapen want slapen ging net zo goed

Terug
Naar boven