HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
update😳
Het is niet voor mensen althans niet in de meeste landen.20 tot 40 mcg is toch een therapeutische dosis voor asthmapatienten, of vergis ik me hierin? ik lees overal dat je met 40 moet beginnen en om de 2 dagen moet verhogen tot maximaal 120 mcg. ( er zijn natuurlijk altijd wel helden die hoger gaan om voor ons de grens op te zoeken)
2 week on 2 week off
repeat zonder of the gaan? snap m nietHet is niet voor mensen althans niet in de meeste landen.
2 weeks on en off is achterhaald en nergens voor nodig, start laag en up wanneer de side effects weg zijn en repeat.
Dat je niet 2 weken on en off hoeft te doen met clen die troep blijft gewoon werken en dat het een achterhaald protocol is vanuit de steentijd.
dat had ik al begrepen, maar wat bedoel je met repeaten? hoe kun je repeaten zonder off te gaan?Dat je niet 2 weken on en off hoeft te doen met clen die troep blijft gewoon werken en dat het een achterhaald protocol is vanuit de steentijd.
De dosis verhogen bedoel ik met repeat, geen sides meer kwa trillen en de rest dan verhogen met 5mcg.dat had ik al begrepen, maar wat bedoel je met repeaten? hoe kun je repeaten zonder off te gaan?
vandaag heb voor het eerst (lichtjes) liggen trillen en was heel erg hyperactief, kon maar niet stil zitten.De dosis verhogen bedoel ik met repeat, geen sides meer kwa trillen en de rest dan verhogen met 5mcg.
10 uur…. Dat is lang geleden voor mij!vannacht weer 10 uur geslapen zonder wakker wordenal jaren niet gehad, zo upperbody @ the gym
![]()
Heerlijk 😎ik ga vandaag niet veel cardio doen , wordt mooi weer dus lekker zwemmen.
je moet de stap maken als je je er klaar voor voelt, anders nog een tijdje in een beschermde werkomgeving werken, ook niks mis meeik heb ruim 6 jaar niet gewerkt, ik werk nu paar uur in de week in schuurtje, kastjes in elkaar zetten , verven gewoon simpel werk maar ik ben blij als ik over 6 maanden weer betaalwerk doemaar gaat beter als verwacht

Zie je volgende bericht wel om 03:00u 😂om 7 uur in slaap gevallen op de bank nu weer klaarwakker zo nog ffn proberen verder te slapen want slapen ging net zo goed
Ow sterkte man! Maar een mooie beslissing, beest laten "afzien" is geen optie idd.toch nog tot 7 uur geslapen. vandaag wordt mijn hond ingeslapen omdat gewoon te oud is om te leven. altijd wel moeilijk echt goede band mee