MuscleMeat

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
  • Like
Waarderingen: AK
  • #2.002
ik heb dit 10 jaar geleden ook is gehad maar dat ging ook zo weer voorbij. ik fietste vandaag wel 27 kmpu voor 10 km misschien moet ik dat niet meer doen gewoon lekker rustig aan.
maar is zo saai vindt ik altijd.

ik heb dit 10 jaar geleden ook is gehad maar dat ging ook zo weer voorbij. ik fietste vandaag wel 27 kmpu voor 10 km misschien moet ik dat niet meer doen gewoon lekker rustig aan.
maar is zo saai vindt ik altijd.
Wat suiker geprobeerd? Als mijn bloedsuiker kut doet krijg ik ook dat ik enorm ga zweten en het gevoel heb dat ik flauw ga vallen. Banaan en wat rozijnen, goed kauwen en in no time wordt het beter. Als het daarmee te maken heeft natuurlijk.

• #2.004
Wat suiker geprobeerd? Als mijn bloedsuiker kut doet krijg ik ook dat ik enorm ga zweten. Banaan en wat rozijnen, goed kauwen en in no time wordt het beter. Als het daarmee te maken heeft natuurlijk.
normaal heb ik dextrose maar was op misschienkan het daar aan liggen en zout is ook wel nodig tijdens zweten, ga ik vandaag direct halen in de supermarkt.

• #2.005
achja als ik de pijp uit ga geeft mij alleen maar vrede dus hoef me hier ook niet zorgen om te maken.
ik heb zoveel trauma's opgelopen dat het leven gewoon enorm zwaar is dus waar maak ik mij druk over.

achja als ik de pijp uit ga geeft mij alleen maar vrede dus hoef me hier ook niet zorgen om te maken.
ik heb zoveel trauma's opgelopen dat het leven gewoon enorm zwaar is dus waar maak ik mij druk over.
wat is er allemaal gebeurd, heb jij nou ooit in het leger gezeten?

• #2.007
@ryan r er is e zoveel gebeurd ik kan hiet niet overpraten maar ik heb vrienden dood zien gaan in het drugs wereldje, moorden van dicht bij bezien en zelfmoorden , verkrachtingen, psychose's , ik heb heb in de onderwereld gezeten voor lange tijd en daar gooien ze gewoon in een ton met zwavel zuur.

Gezien de omstandigheden heb je volgens mij toch wel fijne ervaringen in je huidige leven.

Maar ik dacht ook aan lithium, ga echt ff langs een arts want dit lijkt op een bijwerking.

@ryan r er is e zoveel gebeurd ik kan hiet niet overpraten maar ik heb vrienden dood zien gaan in het drugs wereldje, moorden van dicht bij bezien en zelfmoorden , verkrachtingen, psychose's , ik heb heb in de onderwereld gezeten voor lange tijd en daar gooien ze gewoon in een ton met zwavel zuur.
Niet levend hoop ik?? Nou ga er maar niet op in dan idd.

• #2.012
niet leven idd om sporen ui te wissen doet ze dat want dan blijft niks meer van je over.
maargoed ik heb nu wel eigen huisje naar en gaat best goed met schoonmaken sporten dus dat mag ook gezegt worden

• #2.013
morgen eindelijks weer fullbody training even weekje rust gehad

• #2.015
jazeker was wel nodig maar ik zie de spieren gewoon veel minder worden dus morgen weer comeback "D

• #2.018
gister fullbody gedaan niks opgeschreven maar voelde weer goed maandag weer een sessie en dan wat zwaarder :D

• #2.019
ik ga lekker zwemmen intresseerd mij niet dat er geen zon is :D

• #2.020
klein rondje HITT gemiddeld 34 kmpu, 15 km afstand

Terug
Naar boven