psycho_b
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gouwetonny zei:Word!
Meestal stop ik wanneer de ammoniak geur te extreem wordt.
3XL zei:Als je pas stopt als de geur te extreem word dan stop je veel te laat.
). Dit zijn dan ook de laatste sets.3XL zei:Als je pas stopt als de geur te extreem word dan stop je veel te laat.

Smoothmold zei:Ik heb dat ook soms maar drink voor en tijdens de traning BCAA-mixje en ik weet bijna zeker dat dat is wat zorgt voor die amoniakgeur. Het zijn 100% niet mijn spieren die ik aan het verbranden ben.![]()
omdat je zo weinig tijd hebt ga je maar 2,5-3 uur per keer trainen?dave1 zei:ik train gemiddeld 2.5 - 3 uur per keer, hierna heb ik 2 dagen rust en dan train ik weer.
ik train thuis en moet wel op deze manier trainen om alles een keer gedaan te hebben ik doe de volgende oefeningen
8 setjes van 10 reps zo zwaar mogelijk smal drukken met 40 cm ruimte tussen de handen, hierna 6 setjes van 10 reps zo zwaar mogelijk breed drukken
6 setjes 10 reps staande dumbbell curlls en erna 2 setjes Seated concentration dumbbell curls
hierna 5 setjes deadliften waarbij ik er na elk setje steeds 15 kilo gooi
en dan 15 min met zo'n buikspierwiel over de grond rollen
ik moet wel zo'n schema hanteren omdat ik 5 dagen per week op school zit HBO en 24 uur per week werk en dan ook nog uit wil gaan en drinken en alles