AndroidHealthClinic

Maximum 1 uur trainen wel realistisch?

zijn er mensen die eigelijk minder dan half uur trainen?
heb ooit zo is gezien dat mensen 20 minuutjes trainen, (wel geen bb'ers ofzo) maar vroeg me af of er hier zo'n mensen waren.

ja hoor gisteren nog

Het stond niet in de planning maar ik gisteren toch even 9 setjes schouders gedaan 6 setjes biceps en 6 setjes biceps in superset-vorm

bij een normale training zit ik ongeveer op 1uur/1uur15
soms komt het wel eens zo uit , en ik neem aan dat ik niet enige ben of toch wel

lijkt me wel heel weing om minder dan een half uur te trainen. Om de warming-up te doen en cooling-down ben je al 20 min. kwijt. Dan rest nog 10 minuten trainen

robinmike zei:
lijkt me wel heel weing om minder dan een half uur te trainen. Om de warming-up te doen en cooling-down ben je al 20 min. kwijt. Dan rest nog 10 minuten trainen
haha 20minuten, ik doe ff snel opwarmen(met lichter gewicht) maximaal 1minuut ofzo.
Met benchpress of squatten ben ik ook zoals kale meer dan half uur bezig.

squatten, deadlift en bench zitten bij mij in elke training en dan zit ik al op dik drie kwartier denk ik. Komen nog een x-aantal oefeningen bij, ik zit nooit onder 1 uur 15 geloof ik.

Marijn zei:
ik krijg het makkelijk gedaan in een uur. Beentraining heb ik in een dik half uur af als ik een beetje door werk.

wat een gaybenentraining heb jij ..

je squat nu zeker al setjes met 150?

single factor en dan benen in een half uur doen.. hoe is het mogelijk..

overigens komt er een huge mofo bij mij uit de gym meestal een half uur a drie kwartier trainen.. hij maakt setjes met 200+ kg op de bench.. ik zie overigens wel meer huge ass bodybuilders bij ons slechts kort trainen.. misschien dat het in combinatie met aas juist beter is ofzo..

RvR zei:
overigens komt er een huge mofo bij mij uit de gym meestal een half uur a drie kwartier trainen.. hij maakt setjes met 200+ kg op de bench.. ik zie overigens wel meer huge ass bodybuilders bij ons slechts kort trainen.. misschien dat het in combinatie met aas juist beter is ofzo..
LOL! nooit van intensiteit gehoord zeker:rolleyes:

RvR zei:
wat een gaybenentraining heb jij ..

je squat nu zeker al setjes met 150?

single factor en dan benen in een half uur doen.. hoe is het mogelijk..
Ik heb een tijdje max-ot gedaan en toen had ik een beentraining wel binnen 40 mins klaar...
Nu trouwens wel binnen het uur...

Terug
Naar boven