Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe bedoel je dat precies. Dat ze van nature al vrij droog staat.Ik denk dat ze van nature al vrij droog staat.... Ze is bijna een dubbele meter hoog ook. Genen...

Hoe bedoel je dat precies. Dat ze van nature al vrij droog staat.![]()

Ja genen zullen zeker meespelen! Maar om dan opzettelijk (en begrijp me niet verkeerd, want vind het rete knap!) zo droog te blijven.. Vraag me sterk af of je dat moet willen mbt je gezondheidIk denk dat ze van nature al vrij droog staat.... Ze is bijna een dubbele meter hoog ook. Genen...
Niet perse qua vitaminetekort oid hoor.. Maar mbt vrouwen meer doelend op de ongesteldheid die stopt bij een (te) laag BF bij vrouwen
Dat hebben ze op elk bf hoor.Zou je werkelijk al hormonale problemen hebben als vrouw op een bf dat smize heeft?
Normaliter heeft een vrouw wanneer ze echt laag in bf zit zeker problemen, ofwel een stop qua menstruatie...Zou je werkelijk al hormonale problemen hebben als vrouw op een bf dat smize heeft?
Niet goed hoor. Kans op onvruchtbaarheid, botontkalking.. Zou je werkelijk al hormonale problemen hebben als vrouw op een bf dat smize heeft?
Hebben mannen gelukkig geen last van he?

Komt langzamerhand wat meer massa. Benen worden voller en bovenrug wat breder. Verslavend dat sporten zeg;-)
Beeeeetje onduidelijke fotomaar even een status update van na de vakantie. Eerste x trainen na 4 weken viel vies tegen maar gaan gestaagd door
![]()
Ook een update'je van de achterkant... Even een vraagje he... Havermout met whey als post workout, go or no go? En wat helpt om kramp te voorkomen?
Update'je na een een paar weken buikspieroefeningen te hebben gedaan... Niet het leukste om te trainen maar de sixpack komt helaas niet aanwaaien ;-)
Status update'jewel heel close maar anders was de bende op de achtergrond zo goed zichtbaar
Ben inderdaad bij de fysio geweest... Schijnt dat ik meer op m'n linker been leun bij neerwaardse bewegingen. Nu weer helemaal hersteld en al een tijdje back on track... Heerlijk
dit dus! Qua zuivel valt het wel mee... Eet wel kwark en drink melk maar haal m'n eiwitten vooral uit andere dingen...
Haha heb m'n best gedaan... Nog geen bikini picts, wel updates.
Haha damn... Is that you? Looking good. Ben het forum soort van uit het oog verloren inderdaad maarrr ben nog net zo fanatiek bezig met sporten:-) vertel... Heb ik wat gemist hier?![]()
![]()
Lijkt wel fucking gek ook, maar hierbij... Met pollepel
alleen onze natty overlord