MuscleMeat

Me

Vanwaar dan zo droog?
Nee nog niets gedaan. En ook geen idee of het er nog van gaat komen.

Droog is altijd mooier, reden genoeg toch.

Staat er hard bij smize!

Droog is leuk voor een wedstrijd.. Daarnaast niet het meest gezonde.. Mede duidelijk omdat je lichaam gewoon stop met zijn cyclus bvb.. Lijntjes op 17/18% is imo mooi! Laag op -10 is voor mij persoonlijk alleen voor wedstrijden.

Daarbij denk ik niet dat je op dit vp veel spier bij kan trainen. Maar dat is mijn mening erover.

Ik denk dat ze van nature al vrij droog staat.... Ze is bijna een dubbele meter hoog ook. Genen...

Ik denk dat ze van nature al vrij droog staat.... Ze is bijna een dubbele meter hoog ook. Genen...
Ja genen zullen zeker meespelen! Maar om dan opzettelijk (en begrijp me niet verkeerd, want vind het rete knap!) zo droog te blijven.. Vraag me sterk af of je dat moet willen mbt je gezondheid

Als ik haar eerste foto bekijk uit 2014 was het vroeger een "gespierde potlood" zoals wij hier zeggen, daar staat ze ook droog hoor. Valt minder op omdat de lichtinval slechter is en de foto wat waziger.
Nu heeft ze wat extra spiermassa gegaind en ze zal iemand zijn die van nature dus al droog staat. Als je zo een genen hebt heb je daar geen last van op gebied van gezondheid. Vroeger woog ik ook 47 kilo als man zijnde (168 cm hoog) en nooit last van gehad hoor.

Niet perse qua vitaminetekort oid hoor.. Maar mbt vrouwen meer doelend op de ongesteldheid die stopt bij een (te) laag BF bij vrouwen

Dat vraag ik me sterk af ikke20.. Wil t graag geloven, maar iemand die van nature "dik" is ondervind ook dezelfde nadelen als iemand die zich dik gegeten heeft, niet?

Ben er wel benieuwd naar eigenlijk!

Zou je werkelijk al hormonale problemen hebben als vrouw op een bf dat smize heeft?

Was serieus..

Zou je werkelijk al hormonale problemen hebben als vrouw op een bf dat smize heeft?
Normaliter heeft een vrouw wanneer ze echt laag in bf zit zeker problemen, ofwel een stop qua menstruatie...
Maar hoe laag precies... "Wedstrijd"laag sws,.. Ken meerdere meiden die dat hebben meegemaakt.. Geen ramp.. Maar langdurig??? Niet goed hoor. Kans op onvruchtbaarheid, botontkalking..

En als ik haar laatste foto bekijk lijkt me dat sws lager dan 15% al dan niet -10

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen last van hormonale problemen as far as I know. (Helaas) merk ik elke maand dat alles nog werkt Heb idd een laag vetpercentage, grotendeels door aanleg maar ook omdat ik het niet nodig vind om (middels vet) aan te komen. Zonde om al het harde werk te coveren met een speklaagje toch

Komt langzamerhand wat meer massa. Benen worden voller en bovenrug wat breder. Verslavend dat sporten zeg;-)

Beeeeetje onduidelijke foto :p maar even een status update van na de vakantie. Eerste x trainen na 4 weken viel vies tegen maar gaan gestaagd door;)

Ook een update'je van de achterkant... Even een vraagje he... Havermout met whey als post workout, go or no go? En wat helpt om kramp te voorkomen?

Update'je na een een paar weken buikspieroefeningen te hebben gedaan... Niet het leukste om te trainen maar de sixpack komt helaas niet aanwaaien ;-)

Status update'je;) wel heel close maar anders was de bende op de achtergrond zo goed zichtbaar

Ben inderdaad bij de fysio geweest... Schijnt dat ik meer op m'n linker been leun bij neerwaardse bewegingen. Nu weer helemaal hersteld en al een tijdje back on track... Heerlijk

dit dus! Qua zuivel valt het wel mee... Eet wel kwark en drink melk maar haal m'n eiwitten vooral uit andere dingen...

true-natural-bodybuilder-front-big.jpg

Haha heb m'n best gedaan... Nog geen bikini picts, wel updates.

Haha damn... Is that you? Looking good. Ben het forum soort van uit het oog verloren inderdaad maarrr ben nog net zo fanatiek bezig met sporten:-) vertel... Heb ik wat gemist hier?
image.jpeg
image.jpeg

Lijkt wel fucking gek ook, maar hierbij... Met pollepel

Even een samenvatting van alle posts met pics. Hopelijk quote hij ook alle pics. YW iedereen,
en lekker bezig @Smize Die kleedkamerpics, is dat HEUL toevallig dynamic sports? lijkt er iig erg op

Edit"fuckkkkkk hij quote de pics niet :( alleen onze natty overlord

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven