MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je kunt naast de Powerclean nog varianten zoeken voor de deadlift.
Net zoals voor je squat en bench varianten kunt doen.
Dat heeft bij mij zeer hard geholpen.

Maar das mijn visie, er zijn hier mensen die er veel meer over weten

Doe gewoon sheiko schema van zn forum

Powercleans heb je niks aan voor dl en alleen maar 5 reps op alles schiet ook niet op

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt naast de Powerclean nog varianten zoeken voor de deadlift.
Net zoals voor je squat en bench varianten kunt doen.
Dat heeft bij mij zeer hard geholpen.

Maar das mijn visie, er zijn hier mensen die er veel meer over weten

Dit is gewoon een veredeld stronglifts schema toch
Te weinig volume imo. Eén set deadlifts in de week?

ok wat als ik nou stiff leg deadlifts dr bij doe voor 3x5?

Doe gewoon sheiko schema van zn forum

Powercleans heb je niks aan voor dl en alleen maar 5 reps op alles schiet ook niet op

ik vind dit programma wel fijn. Ik heb sheiko net bekeken maar vind het wel een apart schema. Waarom zou Sheiko beter zijn dan?

is dit nu beter?

dag 1:
squats 5x5
bench 1x5
power clean 3x3
pendley rows 3x5

Recovery day:
squats 3x5 (licht)
military press 5x5
facepulls 3x5
chin ups 3x5
curls 3x5
stif leg deadlift 3x5

Intesety
squats 1x5
bench 5x5
deadlift 1x5
db bench press 3x5

6 bench werksets in een week en 4 deadlift...

Ziet er meer uit als een schema voor algemene kracht en voor mensen die niet zo veel tijd hebben. Als je voor PL wilt trainen zijn er veel betere opties denk ik.

3 dagen trainen en dan een recovery dag

Meaantje pls

PS hier heb je een blok

4-831.jpg

dan kan je er op gaan fluiten

jij boos broeder?

ga deze week nog mn programma doen en even wat onderzoek doen naar andere programma´s.

Deze train vandaag
squats:
3x 125
5x 155
5x 155
5x 155
5x 155
5x 155
voelde die 4000 calorien gister nog zitten (in positieve zin). Ging hard en lekker, lekkere vpr´s.

power clean:
3x 60
3x 72.5
3x 72.5
3x 72.5 video
https://www.youtube.com/watch?v=L4G9oasV5WQ
ging niet lekker. Vooral die laatste set was alle explosie weg. Normaal doe ik eerst bankje drukken, maar vandaag omgewiselt om samen met een vriend te cleanen (no homo).

bankje drukken:

opw dynamisch met onder andere een 60kg military press pr. Hnng. Deze voel wanneer 60kg military press en 85kg bench.

5x 50
3x 60 (echt easy)
4x 70. Dit lukte dan weer god***domme niet. Klote bench, doe eens normaal.

pendly rows:
5x 72.5
5x 72.5
5x 72.5

abs toen gedaan
leg raise (met 5kg dumbel extra)
3x 10 reps
russian twist (met 12kg dumbel extra)
3x 10 reps
hnng deze pomp.

goeie mp

waarom draag je in de gym je singlet ?

Denk je om je rug?

came in expecting, denk om je rug

leaving satisfied

:roflol:

tren van gisteren

slecht geslapen en gegeten dus was niet zo sterk.

squats:
5x 120
5x 120
5x 120

military press:
5x 55
oeps te zwaar, met alle moeite 5 reps.
5x 50
5x 50
5x 50
5x 50

face pulls:
5x 27.5
5x 27.5
5x 27.5
zijn nog echt lastig. Balans is kut, ik ben wel sterk genoeg voor meer gewicht maar dan heb ik geen balans meer, dus even kijken hoe ik dat ga oplossen

chin ups:
5x bw+2.5kg
4x bw+2.5kg
5x bw+2.5kg
dat progressive overload tho.

db curls:
5x 18 eerste reps strict daarna wat minder :o
5x 18
5x 18
eerste keer met 18´s dus nog niet zo strict, maar wel belangrijk om progressief te laden dus gewoon wat meer gedaan.

Je pc techniek is echt bar slecht, zou ff met wat lichter gewicht de techniek er in gaan slijpen:p. Volgens mij gebruik je ook geen hookgrip, zou ik ook gaan doen.

Wel sterke lb heb je voor je leeftijd, mirin

En met facepulls sta je dan met je 2 benen naast elkaar? Zo ja, zet dan is 1 voet voor

Je pc techniek is echt bar slecht, zou ff met wat lichter gewicht de techniek er in gaan slijpen:p. Volgens mij gebruik je ook geen hookgrip, zou ik ook gaan doen.

Wel sterke lb heb je voor je leeftijd, mirin

En met facepulls sta je dan met je 2 benen naast elkaar? Zo ja, zet dan is 1 voet voor

thanks sven.

bar slecht :( Moet wel zeggen dat ze slordig waren die dag, ik was al erg moe van squatten en explosieviteit zat er neit echt meer in. Wat kan ik volgens jou beter doen? Wat zijn de voordelen van hook grip?
Ik moet de bar dichter langs mn lichaam trekken en meer uit heupen exploderen. Maar over het algemeen was ik redelijk tevreden over mn techniek :(

met face pulls idd 1 been naar voren maar ik trek mezelf eerder op dan het gewicht naar beneden als ik hoger ga in gewicht

-

Laatst bewerkt:
Doe je face pulls dan gewoon zittend

thanks sven.

bar slecht :( Moet wel zeggen dat ze slordig waren die dag, ik was al erg moe van squatten en explosieviteit zat er neit echt meer in. Wat kan ik volgens jou beter doen? Wat zijn de voordelen van hook grip?
Ik moet de bar dichter langs mn lichaam trekken en meer uit heupen exploderen. Maar over het algemeen was ik redelijk tevreden over mn techniek :(

met face pulls idd 1 been naar voren maar ik trek mezelf eerder op dan het gewicht naar beneden als ik hoger ga in gewicht

Nouja bar slecht is een beetje overdreven misschien:p. Het is meer een reverse curl(hookgrip zorgt voor minder arm activatie zodat je minder gaat curlen) Maar genoeg punten om te verbeteren als ik even gauw naar je filmpje kijk:

-Startpositie zou ik nog wat meer naar achteren gaan zitten, je startpositie is denk ik nu gelijk aan je deadlift startpositie?
-Hookgrip
-Bar is te ver van je af tijdens de gehele clean
-Veel harder je heupen er in knallen
-Probeer bij de pull(dus vanaf je heup ongeveer) naar achter te trekken in plaats van naar boven, je romp moet dus ook echt naar achter gaan. Een tip kan zijn om een punt op het plafond te nemen wat achter je ligt, wat je dus niet kan zien als je omhoog kijkt. Hierdoor wordt je gedwongen om tijdens je beweging naar achter te leunen.

Zijn vast wel meer dingen(ben geen pro:p) maar dit zijn toch wel belangrijke dingen

Je(jij) en je topic(log) motiveert me weer enorm,
ik heb een beetje last van geen zin de laatste tijd, ik zet me er wel weer aan maar niet van harte.

nu ik je log weer door lees heb ik er weer 200% zin in :D:hedbang:
dus nog steeds een goede leuke log :cool:

Veel succes weer gewenst man...

Groetjes, reet...

dank je ree. Af en toe zit ik ook met motivatie een beetje vast. Maar ga dr nu weer hard tegen aan!

Doe je face pulls dan gewoon zittend

ja no even kijken wat ik a doen. Beneden in onze sportschool hebben ze ook een heel fancy unit met verstelbare pulley´s enzo even kijken hoe ik dat ga doen.

gistern was er een 8/10 hbb aan het kijken naar mij terwlijk ik aan het kloten was :o geen goede indruk gemaakt, i will nog make it brah

Nouja bar slecht is een beetje overdreven misschien:p. Het is meer een reverse curl(hookgrip zorgt voor minder arm activatie zodat je minder gaat curlen) Maar genoeg punten om te verbeteren als ik even gauw naar je filmpje kijk:

-Startpositie zou ik nog wat meer naar achteren gaan zitten, je startpositie is denk ik nu gelijk aan je deadlift startpositie?
-Hookgrip
-Bar is te ver van je af tijdens de gehele clean
-Veel harder je heupen er in knallen
-Probeer bij de pull(dus vanaf je heup ongeveer) naar achter te trekken in plaats van naar boven, je romp moet dus ook echt naar achter gaan. Een tip kan zijn om een punt op het plafond te nemen wat achter je ligt, wat je dus niet kan zien als je omhoog kijkt. Hierdoor wordt je gedwongen om tijdens je beweging naar achter te leunen.

Zijn vast wel meer dingen(ben geen pro:p) maar dit zijn toch wel belangrijke dingen

Bedankt voor je tips! Ga dr aan werken, krijg nu weer heel veel zin om te cleanen :o

Kan je wel vinden in wat je zegt. Die dag voelde het inderdaad meer als een soort power pendly row en dan vangen in de clean positie :roflol:

Wat een gewichten worden hier weggezet, joh! Leuk ook om iemand te zien loggen die voornamelijk op kracht traint - Heel leerzaam!

Ik ga je eens volgen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven