- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 44%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt naast de Powerclean nog varianten zoeken voor de deadlift.
Net zoals voor je squat en bench varianten kunt doen.
Dat heeft bij mij zeer hard geholpen.
Maar das mijn visie, er zijn hier mensen die er veel meer over weten
Dit is gewoon een veredeld stronglifts schema toch
Te weinig volume imo. Eén set deadlifts in de week?
Doe gewoon sheiko schema van zn forum
Powercleans heb je niks aan voor dl en alleen maar 5 reps op alles schiet ook niet op

Je pc techniek is echt bar slecht, zou ff met wat lichter gewicht de techniek er in gaan slijpen. Volgens mij gebruik je ook geen hookgrip, zou ik ook gaan doen.
Wel sterke lb heb je voor je leeftijd, mirin
En met facepulls sta je dan met je 2 benen naast elkaar? Zo ja, zet dan is 1 voet voor
Moet wel zeggen dat ze slordig waren die dag, ik was al erg moe van squatten en explosieviteit zat er neit echt meer in. Wat kan ik volgens jou beter doen? Wat zijn de voordelen van hook grip?
thanks sven.
bar slechtMoet wel zeggen dat ze slordig waren die dag, ik was al erg moe van squatten en explosieviteit zat er neit echt meer in. Wat kan ik volgens jou beter doen? Wat zijn de voordelen van hook grip?
Ik moet de bar dichter langs mn lichaam trekken en meer uit heupen exploderen. Maar over het algemeen was ik redelijk tevreden over mn techniek
met face pulls idd 1 been naar voren maar ik trek mezelf eerder op dan het gewicht naar beneden als ik hoger ga in gewicht
. Het is meer een reverse curl(hookgrip zorgt voor minder arm activatie zodat je minder gaat curlen) Maar genoeg punten om te verbeteren als ik even gauw naar je filmpje kijk:
) maar dit zijn toch wel belangrijke dingenJe(jij) en je topic(log) motiveert me weer enorm,
ik heb een beetje last van geen zin de laatste tijd, ik zet me er wel weer aan maar niet van harte.
nu ik je log weer door lees heb ik er weer 200% zin in
dus nog steeds een goede leuke log
Veel succes weer gewenst man...
Groetjes, reet...
geen goede indruk gemaakt, i will nog make it brahNouja bar slecht is een beetje overdreven misschien. Het is meer een reverse curl(hookgrip zorgt voor minder arm activatie zodat je minder gaat curlen) Maar genoeg punten om te verbeteren als ik even gauw naar je filmpje kijk:
-Startpositie zou ik nog wat meer naar achteren gaan zitten, je startpositie is denk ik nu gelijk aan je deadlift startpositie?
-Hookgrip
-Bar is te ver van je af tijdens de gehele clean
-Veel harder je heupen er in knallen
-Probeer bij de pull(dus vanaf je heup ongeveer) naar achter te trekken in plaats van naar boven, je romp moet dus ook echt naar achter gaan. Een tip kan zijn om een punt op het plafond te nemen wat achter je ligt, wat je dus niet kan zien als je omhoog kijkt. Hierdoor wordt je gedwongen om tijdens je beweging naar achter te leunen.
Zijn vast wel meer dingen(ben geen pro) maar dit zijn toch wel belangrijke dingen