AndroidHealthClinic

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hookgrip kun je doen om meer grip te hebben op de stang, maar hoeft niet perse bij PC.

je bent nu idd een beetje aan het power reverse curlen, hierbij gaat de stang ver van je lichaam af. dus probeer meer een upright row te doen (ellebogen naar buiten bij 2nd pull) hierdoor kun je de bar dichter bij je lichaam houden

• Topic Starter Topic Starter
Wat een gewichten worden hier weggezet, joh! Leuk ook om iemand te zien loggen die voornamelijk op kracht traint - Heel leerzaam!

Ik ga je eens volgen!

tnx. In het strongman en powerlifting gedeelte loggen de sterke mensen. Ook daar eens kijken als je daar in geinteresserd ben :)

hookgrip kun je doen om meer grip te hebben op de stang, maar hoeft niet perse bij PC.

je bent nu idd een beetje aan het power reverse curlen, hierbij gaat de stang ver van je lichaam af. dus probeer meer een upright row te doen (ellebogen naar buiten bij 2nd pull) hierdoor kun je de bar dichter bij je lichaam houden

dank voor de tips neem ik mee

train van vandaag:

kniebuigen:
5x 60
5x 100
3x 125
2x 145
5x 167.5
hnnng ging hard.

bankdrukken:
5x 50
5x 62.5
5x 62.5
5x 62.5
5x 62.5
5x 62.5
ging hard. Zo raar bankdrukken. Dit is echt lightiweight maar 5x 70 lukt dan weer niet ???

deadlifts:
5x 60
5x 100
3x 125
2x 155
5x 172.5
eerste reps waren lekker. Technisch ook weer wat aangescherpt. Laatste twee reps waren wel echt grinders. Zwaaaarrrrrr

db bankdrukken:
10x 22kg
10x 22
10x 22
lel dat gaat nog voor geen meter.

morgen bij PHM trainen en wat events doen hnnng.

Training vandaag bij phm. Filmpjes volgen later.

Yoke:
150kg 20 meter
150 20 meter
190 20 meter
250 20 meter
290 20 meter
250 20 meter
Weet het niet precies meer maar dit was ongeveer. 290 wal echt 6 keer gedropt :roflol:

Push press
3* 60
1* 70 pr
Log:
Ik log log in mn log. Heuheu
0* 80
1* 80 alleen de "clean" dus niet uitgrdrukt
1* 80 alleen clean + 5cm overhead
1* 80 alleen clean

Farmers walk:
30kg iedere hand 40 meter
50 20 meter
80 20 meter
100 2 meter
100 2 meter. Grip faalde steeds
80 20 meter
80 20 meter

Tyre flip
0* 300 kg. Wel geprobeerd maar kreeg er weinig beweging in.

Stones
Op 125cm
0* 95
95 alleen op mn schoot
2* 95 alleen op schoot
2* 95 tot het platform
1* 95 eindelijk op het platform

Was heel leuk en pijnlijk vandaag. Filmpjes komen later

klinkt als een leuke training weer eens wat anders.

Karakter getoond! Vooral op die 95 steen. Prachtig! Zal zo even de filmpjes doorsturen

1e keer stones is zalig. Gaat elke keer beter bro

https://www.youtube.com/watch?v=V4SC851MU9E

klinkt als een leuke training weer eens wat anders.

ja zeker leuk. Maar wel wennen qua techniek.

Karakter getoond! Vooral op die 95 steen. Prachtig! Zal zo even de filmpjes doorsturen

die strugle. Echt nice dat ie nog lukte!

1e keer stones is zalig. Gaat elke keer beter bro

ja, stones was leuk. Eerste keer kreeg ik die steen niet eens van de grond. Maar iedere keer werd techniek beter en kwam de steen een beetje hoger, en uiteindelijk dan op 1,25m.

Mooie lifts, je bent sterker dan je bent. Nog wat bijschaven en je zult wel ver komen.
Ik wil niet de zure melktand uithangen, maar mag ik je paar bro tips geven ?

Anders stuur ik ze wel in een pm'emmtje als je wilt

Je bent sterker dan je bent! :D

hnng die stone, na 20 pogingen

we gaan het allemaal maken

tnx Bulck. Het is altijd wel mentaal, als je denk dat je het kan, kan je vaak ook gewoon :)

tips zijn altijd welkom!

- Bij de stone, meer je heup erin gooien. I know, als je het weinig/zelden doet is techniek erin rammen niet altijd vanzelf sprekend. Je hebt ontzettend sterke LB, maak daar maar gebruik van. Ik stel meestal een stone leggen voor als een squat, out the hips.

- Bij de log heb je in mijn ogen wel kracht genoeg om em te duwen. Als je u filmpje nog eens beziet, initieer je de lift vanuit de knieën, doe het uit de heupen. Heupen zijn zoveel sterker dan de knieën.
Heb het bij mezelf ook moeten afleren, en ik heb er zo wel 10 kg (en mogelijk meer) erbij kunnen plakken.
Hetzelfde voor push presses natuurlijk.

Komt goed, voor je bw,leeftijd en trainingstijd ben je ontzettend goed bezig.

Ja goed bedoelde tips, maar t was wel z'n eerste events training ooit he...

Denk dat als z'n pushpress pr 70 kilo is, het niet zo gek is dat ie een 80 kilo log niet direct drukt; zeker als het de allereerste keer is. En dat van die heupen bij stones hoor je mij ongeveer drieëntwintig keer roepen in dat filmpje :D

Daarmee, ik wil niet als een melktand overkomen :)

Je bent sterker dan je bent.

- Bij de stone, meer je heup erin gooien. I know, als je het weinig/zelden doet is techniek erin rammen niet altijd vanzelf sprekend. Je hebt ontzettend sterke LB, maak daar maar gebruik van. Ik stel meestal een stone leggen voor als een squat, out the hips.

- Bij de log heb je in mijn ogen wel kracht genoeg om em te duwen. Als je u filmpje nog eens beziet, initieer je de lift vanuit de knieën, doe het uit de heupen. Heupen zijn zoveel sterker dan de knieën.
Heb het bij mezelf ook moeten afleren, en ik heb er zo wel 10 kg (en mogelijk meer) erbij kunnen plakken.
Hetzelfde voor push presses natuurlijk.

Komt goed, voor je bw,leeftijd en trainingstijd ben je ontzettend goed bezig.

dank je Bulck. Jammer dat ik niet vaker strongman events kan doen. In mn eigen gym hebben ze dat niet en PHM is toch wel een eindje reizen :(

Je bent sterker dan je bent.

die iedere seconde gains maken

hnng die stone, na 20 pogingen

we gaan het allemaal maken

hnng. Steenaantje

moi

Tof shirt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven