Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoeveel kiklos ga je per week toevoegen? Ik deed volgens mij 2e week +2.5 en 3e week +5 maar toen was eigenlijk zelfs de laatste training niet heel moeilijk
Hoeveel kiklos ga je per week toevoegen? Ik deed volgens mij 2e week +2.5 en 3e week +5 maar toen was eigenlijk zelfs de laatste training niet heel moeilijk
wordt even kijken hoe zwaar de komende dagen worden. Maar idd tenminste 2.5 er bij. Training van gisteren was wel zwaar, maar kan wel wat meer bij zeker als ik niet die 6 sets in 20 minuten moet doen.
gaaf filmpje van de strongmen training hebben jullie geen steen lichter dan 95kg? Om te beginnen is dat toch wel erg fijn, bij ons gaat het van 60kg (zak) en 85kg (steen) tot 200kg (steen). Valt me op dat je die 290kg yoke erg makkelijk loopt, ondanks de drops toch een flink tempo!
gaaf filmpje van de strongmen training hebben jullie geen steen lichter dan 95kg? Om te beginnen is dat toch wel erg fijn, bij ons gaat het van 60kg (zak) en 85kg (steen) tot 200kg (steen). Valt me op dat je die 290kg yoke erg makkelijk loopt, ondanks de drops toch een flink tempo!
gaaf filmpje van de strongmen training hebben jullie geen steen lichter dan 95kg? Om te beginnen is dat toch wel erg fijn, bij ons gaat het van 60kg (zak) en 85kg (steen) tot 220kg (steen). Valt me op dat je die 290kg yoke erg makkelijk loopt, ondanks de drops toch een flink tempo!
hnng lekker getraint. Gym was helemaal leeg omdat oranje speelde. Maar echt hardkoor trainen om zelfs nu te gaan.
smolov bench dag 2:
5x 50
5x 62.5
5x 62.5
5x 62.5
5x 62.5
5x 62.5
5x 62.5
5x 62.5
ging wel aardig. Laatste werden wel zwaar maar ook relatief weinig rust steeds. Technisch wordt het steeds beter ook
deadlift:
5x 100
3x 120
2x 140 laatste fail. Double overhand gedaan, de bar gleed gewoon uit mn handen bij de laatste rep. Verder wel easy reps.
3x 140 (mixed)
3x 140 (mixed)
morgen komt video. Maar nu geen tijd om up te loaden, want bij meaantje thuis gaat om 23:30 het internet uit.
eerlijk is eerlijk, de training vandaag was heerlijk.
smolov dag 3:
4x 67.5
4x 67.5
4x 67.5
4x 67.5
4x 67.5
4x 67.5
4x 67.5
4x 67.5
allemaal hard. Echt lekker, techniek wordt beter. Een beetje een aha moment, zo moet bankdrukken dus.
squats:
5x 120
5x 120
5x 120
squats waren kut vandaag. Krijg veel pijn in mn linker lies/heup als ik diep zak. Even kijken hoe dit gaat.
chin ups:
5x bw+5
4x bw+5
4x bw+5
db curls:
5x 18
5x 18
5x 18
facepulls:
3x5
side raises:
3x5
hnng dat bankdrukken. Wanneer zal het mijn draai zijn voor 100kg?
was wel een eindje reizen maar vandaag in Snap City getraint.
knie buigen:
zal ook de warming up erbij vermelden
dynamisch en statisch rekken
10x bodyweight squats
10x kettlebell swing
10x bodyweight squats
10x 20
5x 60 auw
5x 100 auw
3x 125 auw
3x 145 minder auw
5x 170 nawelijks auw
ging wel lekker. Maar dat pijntje blijft me echt dwars zitten. Ik heb de sets met pijn met auw aangegeven.
no homo allert:
no homo. Maar weet niet hoe ik het anders duidelijk kan aangeven.
Het rood omcirkelde plekje is waar het pijn doet. Bij mn andere been heb ik er niet echt last van. Ik weet een keer dat ik tijdens het roeien opeens ook heel erge pijn kreeg daar. Volgens mij sinds toen af en toe last daarvan. Ik vind het vreemd aangezien ik vind dat ik toch goed opwarm. Ik fiets ook eerst altijd naar de gym. Pijn komt op nadat ik onder par zak.
Na een week niet te hebben gesquat had ik er geen pijn meer, maar toen ik weer ging squatten kwam de pijn terug. De afgelopen twee trainingen is de pijn erger geworden dan voorheen, het was niet echt heel erg storend voorheen. Maar ik wil vooral voorzichtig zijn en niet bleseren. Dus hebben jullie iedeen?
bench:
3x 70
3x 70
3x 70
3x 70
3x 70
3x 70
3x 70
3x 70
3x 70
3x 70
Wel alles gehaalt maar ging niet zo makkelijk. Lijkt wel alsof opeens als ik de 70kg in ga ik ga strugelen op bench.
De snap city gains werden wel duidelijk bij bench. Ik merk dat ik een beetje last krijg van mn rug denk ik van het benchen. Vooral van het schouderbladen naar elkaar toe.
deadlift:
5x 100
3x 130
0x 150 lel faal
3x 150 hard
0x 175
0x 175 mindset was er niet ofzo kracht was er wel
4x 175. 5e rep maar niet gedaan. Ik kon borst niet meer goed omhoog houden, had laatste rep wel kunnen doen op snap city form maar toch voor gekozen niet te doen.
na deadlift echt enorme pijn in mn rug. Niet onderrug maar boven rug
echt kut. Dat plekje, maar aan de andere kan van mn rug nergens last van. Weet niet wat ik nu moet doen.