MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
lekker getrained gisteren, volume dag:

Squats:
3x 125
3x 137.5 (met wraps, heb maanden geen wraps meer gebruikt, maar omdat ik met wraps mee wil doen aan mn wedstrijd ga ik op intensety dag met wraps squatten. Dus maar weer even een setje met wraps geprobeerd, ging wel hard)
4x5 147.5 (zonder wraps)

Bench:
3x 57.5
4x5 62.5

Cleans:
10x1 70

Cable rows:
3x10
had voor het eerst een pomp in mn lats :p

ging wel hard. Vooral benchen was wel gruwelijk, lekkere form. Programma begint echt goed aan te slaan!! Ben ook weer lekker aan het aankomen en aan het eten, eet denk ik zo´n 3500 calls per dag.

Laatst bewerkt:
gister avond voor het eerst in denk ik 5 maanden weer een ergometer training gedaan. Was wel enorm zwaar.

15 minuten, rustig tempo (ongeveer 2:10 splits)

2500 meter (ongeveer 1:53 split denk ik). Dit was echt enorm zwaar, spieren verzuurd en zuurstof tekort in je lichaam.

250 meter (ongeveer 1:25 split). Sprints zijn meer iets voor mij.

had echt het gevoel over mn nek te gaan na de training. Was echt lood zwaar. Maar geeft daarna altijd wel een voldaan gevoel

3500 kcals per dag, dat feel.

hoe ziet je mealplan deruit?

3500 kcals per dag, dat feel.

hoe ziet je mealplan deruit?

s´octhends:
1 glas vruchten limo
50 gram brinta, 250 ml melk
appel of peer

s´midags:
8 boterhammen
gekookt ei
2 bekers melk
1 glas vruchtenlimo
peer of appel

s´avonds:
aardappelen, groente en vlees

voor het slapen:
eiwit shake (500ml melk, 40 gram whey, 200 gram yoghurt en 50 ml vruchtenlimo)

tussendoor:
vaak een koek per dag (gevulde koek vaak ofzo)
pinda´s
vaak ook nog een paar snoepjes

gister:
wndgVrN.png

brinta was op. Dus die cardio gedaan dus wat meer calls

niet echt clean, maar dan kom ik nooit aan mn quota :( Ben de laatste dagen weer meer gaan eten. Merk het wel echt, kracht komt weer hard

Laatst bewerkt:
boeie clean eten is voor fags

What if I told you that you don't have to eat havermout, whey protein, broccoli rijst en kip all day to avoid developping diabetes. Gezond eten is simpel en individuele producten als 'clean' en 'niet clean' labelen is achterlijk. Je hebt vitamines, mineralen en vezels nodig en je vermijdt de stoffen waarvan bekend is dat ze ongezond zijn, that's it.

Dat gezegd hebbend mag iedereen van mij best de hele dag rijst en havermout eten. Dan ga ik zo even ijs eten en lachen om hoe zo veel mensen denken dat hun schrale dieet ze epische gains op gaat leveren en ze beschermt tegen allemaal ziektes, terwijl het enige wat het dieet doet is ze beschermen tegen lekker eten.

Laatst bewerkt:
What if I told you that you don't have to eat havermout, whey protein, broccoli rijst en kip all day to avoid developping diabetes. Gezond eten is simpel en individuele producten als 'clean' en 'niet clean' labelen is achterlijk. Je hebt vitamines, mineralen en vezels nodig en je vermijdt de stoffen waarvan bekend is dat ze ongezond zijn, that's it.

Dat gezegd hebbend mag iedereen van mij best de hele dag rijst en havermout eten. Dan ga ik zo even ijs eten en lachen om hoe zo veel mensen denken dat hun schrale dieet ze epische gains op gaat leveren en ze beschermt tegen allemaal ziektes, terwijl het enige wat het dieet doet is ze beschermen tegen lekker eten.

ja snap ik. Maar ik eet wel redelijk veel suiker (heb al met 50 gram per dag verminderd). Opzich eet ik wel mn groeten, fruit en vezels enzo. Eet denk ik ook niet echt ongezond, alleen wat veel suiker.

voor gains maakt het volgens mij ook geen fuk uit of je nou clean of niet eet.

Eet je droge boterhammen? Ik zie nergens beleg, behalve 1 ei en een plakje ham.

Eet je droge boterhammen? Ik zie nergens beleg, behalve 1 ei en een plakje ham.

wel ham op brood of anders idd droog brood. Ik eet eingelijk vaak eieren los en brood los. Gaat wel snel en makkelijk naar binnen zo´n droge boterham. Maar zijn soms wel puntjes ofzo.

inb4 armoede

Laatst bewerkt:
Droog brood

in godesnaam waarom

Is toch gewoon nirt lekker man

elke dag een knuppel in je poeperd douwen went ook wel maar dat maakt t nog niet lekker

Is toch gewoon nirt lekker man

elke dag een knuppel in je poeperd douwen went ook wel maar dat maakt t nog niet lekker

neem ook wel af en toe ham op brood. Maar is serieus erg makkelijk, gewoon even boterham pakken en meteen naar binnen werken.
Heb genoeg beleg thuis, als ik zou willen zou ik er echt wel wat op doen ;)

edit: laten we de misc vragen wat ze er van vinden

Laatst bewerkt:
Gooi dan wat beleg op je 10 boterhammen, heb je gelijk weer wat makkelijke kcals binnen.

in vordat kale boterhammen want orginele poster is niet hetero

Gooi dan wat beleg op je 10 boterhammen, heb je gelijk weer wat makkelijke kcals binnen.

in vordat kale boterhammen want orginele poster is niet hetero

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161379833

misc heeft altijd gelijk en misc is hier unaniem. Het is niet raar.

Recovery day:
squats:
5x 80
5x 100
2x5 117.5

OHP:
5x 40
3x 45
2x4 50 (50 was eigenlijk iets te zwaar)

Chin Ups:
3x bw
lel
toen maar naar lat pull down machine gedaan en toen met 62kg 3x 10 chins gedaan.

ehm check je eigen topic nog maar is

Check het nu nog maar een keer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven