AndroidHealthClinic

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja opener ging toen wel maar ook weer niet bepaald hard, was wel aan de hoge kant waardoor er eigenlijk veel te weinig ruimte was om nog fatsoenlijk te verhogen
Maar dat had ik toen ook al gezegd ;)
Sowieso, als je nu nog op vakantie gaat kun je toch nog helemaal niet zeggen wat je over 5,5 week gaat openen

bulken naar de 105 op vakantie en dan 110 openen

• Topic Starter Topic Starter
Ja opener ging toen wel maar ook weer niet bepaald hard, was wel aan de hoge kant waardoor er eigenlijk veel te weinig ruimte was om nog fatsoenlijk te verhogen
Maar dat had ik toen ook al gezegd ;)
Sowieso, als je nu nog op vakantie gaat kun je toch nog helemaal niet zeggen wat je over 5,5 week gaat openen

Dat klopt tymen, de opmerking was ook meer bedoeld van, als ik 90kg zou kunnen openen zou dat mooi zijn. We zullen het er nog wel over hebben

bulken naar de 105 op vakantie en dan 110 openen

inb4 weasel bulk

denk dat ik na de vakantie weer een paar kiklotjes kwijt zal zijn :(

hoezo moet je op vakantie afvallen

eet gewoon meer dan

Dan neem je toch een pak spinazie en een wit brood mee

Dan neem je toch een pak spinazie en een wit brood mee

gaIJx03.png

onder de 80kg weer, das it no mane. Vandaag weer even trainen

Welkom terug meaan

80kg is een goed begin gewicht

Welkom en wat zijn je doelen?

tnx brah, vakantie heeft me goed gedaan :)

80kg is een goed begin gewicht

Welkom en wat zijn je doelen?

i wanna get toned but not too bulky. Shouldnt i do squats then?

voedingschema:
wwcdVhd.png

doel om dit de komende maanden in mn b**kes te schuiven. Zal nog wel aardig aankomen op 400 per dag. Wil meer regelmaat aanbrengen en suikers omloog tov nu. Wat vinden jullie van mn voedings schema?

voedingsschema's zijn hooms

'voedingsschema'

y u do dis

Van die roze koeken moet je altijd een heel pak naar binnen werken

doel om dit de komende maanden in mn b**kes te schuiven. Zal nog wel aardig aankomen op 400 per dag. Wil meer regelmaat aanbrengen en suikers omloog tov nu. Wat vinden jullie van mn voedings schema?

Wat is het nou, omlaag of omhoog?

(no homo)

merk dat als ik niet echt een voedingschema heb niet genoeg eet of alleen maar troep. Dus dit is een beetje de richtlijn van wat ik zal gaan eten, maar niet iedere dag precies dit.

hij zit in de bodybuilding sectie dus hij moet dit wel

stiekem ben ik bodydildoer idd.

Van die roze koeken moet je altijd een heel pak naar binnen werken

zullen mn ouders niet blij mee zijn :roflol:

Wat is het nou, omlaag of omhoog?

https://www.youtube.com/watch?v=Lt9BZPL8IYM

Laatst bewerkt:
Hoe is het hier?!, waar blijven die bruuute, zware, knallende, zwetende, stinkende, massieve trainingen van je?:D

Hoe is het hier?!, waar blijven die bruuute, zware, knallende, zwetende, stinkende, massieve trainingen van je?:D

vakantie enzo. Ook even bij mn oom wat werk gedaan. Morgen weer trainen wel even kijken hoe dat gaat, ben bijna 5kg kwijt in minder dan een maand...... Ben nu 79-80kg. Wel wat droger en minder bloated. Maar alle thickness in legs is kwijt :( Wordt een beetje gek van mn darmen bijna altijd pijn en opgeblazen en schijterij als ik meer ga eten.

4-5kg zal wel voor een heel groot deel glycogen/water weight zijn hoor. zit zo weer een paaar kg aan

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven