AndroidHealthClinic

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
weer goed aan het trainen. Ben er wel achter dat de afgelopen maanden training niet goed waren. Veel te veel joker trainingen en niet goed progresief geladen, weinig gains ook die tijd. Maar dat ga ik nu weer anders doen..

fsq:
5x 40
5x 60
5x 80
5x 102.5
5x 102.5
5x 102.5
ging er lekker! Best goeie reps allemaal, en zat nog veel meer in. Iedere weeg 2.5kg er bij en hopelijk gewoon lekker door naar de 120+ kg

military press:
5x 20
5x 30
5x 40
5x 47.5
5x 47.5
5x 47.5
jesus wat was dat zwaar. Laatste reps ook echte grinders. Voor de vakantie zat ik op de 60x4 :o

chin ups:
5x bw
5x bw+1.25kg (lel mensen kijken wat doet die phaggot nou met dat 1.25kg schijfje, ze waren zeker weten boos. Over een tijdje zien loeren als ik gewoon met 20kg er aan doe)
5x bw+1.25kg

db curls:
5x 16
5x 16
5x 16
was lekker, curl kracht terug op niveau :cool:

face pulls:
10x
10x
10x

https://www.youtube.com/watch?v=4S8tyW0gnvU&list=UUsx8sNEroKJaCkrJ9OSeANQ
2e en 3e set van MP

Laatst bewerkt:
Hopppaa en nou #*$*(#^*(#$@*$^# Gas erop jonge!
Zwaar schijt hebben aan die mensen.. en 1,25 schijfjes zijn Cool!
Vooral als je ze elke training bij ken voegen en het zo een paar jaar volhoud;)

Hopppaa en nou #*$*(#^*(#$@*$^# Gas erop jonge!
Zwaar schijt hebben aan die mensen.. en 1,25 schijfjes zijn Cool!
Vooral als je ze elke training bij ken voegen en het zo een paar jaar volhoud;)

ja! Dat is inderdaad het idee, iedere training er eentje bij. Ben er wel achter gekomen dat te snel, te veel willen je ook nergens naar toe helpt,dus nu gewoon lekker 1.25 ipv 2.5kg. Veel beter om gewoon steady een paar maanden te bouwen, dan heb je veel meer resultaat :o

Hey Nigguh,

Zou adviseren die MP's met pause te gaan doen zodat het begin van je lift ook sterk blijft.
Ook zou ik je adviseren om een riem om te doen bij je werksets en je ellebogen wat meer in te tucken aan het begin van je lift.

Xx

Vond de grind wel meevallen en de fsq ging easy zo te zien . lekker dus

Ben benieuwd hoe t zondag gaat man

wtf man 1,25 schijfjes

Hang er dan 5kg aan, dat merk je nauwelijks

Ben benieuwd hoe t zondag gaat man

Ik ook! Hoop wat mooie lifts neer te zetten, denk niet dat PRs er in zitten maar we zullen zien! Wel goeie carb load de dag van te voren, de taart gains of peace

Hey Nigguh,

Zou adviseren die MP's met pause te gaan doen zodat het begin van je lift ook sterk blijft.
Ook zou ik je adviseren om een riem om te doen bij je werksets en je ellebogen wat meer in te tucken aan het begin van je lift.

Xx

tnx zal er op letten! Denk dat mn techniek van MP nog wat op de schop moet.

Vond de grind wel meevallen en de fsq ging easy zo te zien . lekker dus

dit was echt max. Maar op film gaat alles altijd sneller (srs)

wtf man 1,25 schijfjes

Hang er dan 5kg aan, dat merk je nauwelijks

:roflol:

Ik zal je wel de hoge startpositie en lean back GOAT strict press techniek laten zien zondag

owkee vandaag zware training voor 6 seotember en beslissen of ik mee doe.

sq:
5* 60
3* 80
3* 100
3* 120
1* 140
1* 160
1* 180 zwaar
1* 190 grinder
kan slechter maar zeker minder sterk dan voor de vakantie (10% gok ik). Voelde wel weer goed wat serieusere gewichten op mn schouders te hebben.

bank drukken:
5* 40
3* 50
2* 60
1* 70
1* 80 hard
1* 90
1* 95 pr
0* 100. Soon....
ging goed. Die bench is zo lekker bij phm. Snelheid onderin was ook goed. Raar dat mn bench zo sterk (zwak) blijft terwijl alles anders naar beneden is gegaan.

deadlift:
5* 60
5* 60
5* 100
3* 120
1* 140
1* 180
0* 200
1* 180
1* 180
3* 160
awww fuk bye. Was m niet... Echt paar 3 reps er tussen die ook maar goed voelde deze hele sessie.

farmers
80m 50kg
80m 50kg
zwaarr.

465 totaal voor de rekenaars onder ons. Bij lange na niet genoeg. Ik denk dat ik niet mee ga doen de 6e.

filmpjes volgen later.

groetjes
meaantje

vakantie, gewicht en andere dingen considering toch niet verkeerd man, gewoon weer goed en verstandig met een plan gaan bouwen nu

Jammer man maar flinke bench!!

1000Lbs club maat! :)

zit ik al langer in hoor :o

vakantie, gewicht en andere dingen considering toch niet verkeerd man, gewoon weer goed en verstandig met een plan gaan bouwen nu

bench ging goed, squat ging niet slecht maar deadlift was kut. Kwam er echt niet in vandaag ofzo, zaten een paar goeie reps tussen en die gingen dan ook meteen harder. Mss waren heupen stijf ofzo, maar was echt gaar.

Jammer man maar flinke bench!!

bench was nice. Bankje daar is hoger en beter dan in mn gym, dat maakt echt een hoop verschil

Huh wa, waarom niet mee doen?
Ik ga nog minder neerzetten dan jij en doe ook gewoon mee. Je zou je kwalificeren met dat totaal toch?
Of was je al gekwalificeerd?

Huh wa, waarom niet mee doen?
Ik ga nog minder neerzetten dan jij en doe ook gewoon mee. Je zou je kwalificeren met dat totaal toch?
Of was je al gekwalificeerd?

voor de 83kg wel. Maar voor de 93 (340 wilks) niet. Ik ga daar niet voor jan joker mee doen.

ik denk dat ik dan nu maar eens een beetje ga cutten. Een stuk of 6 weken. Daarna weer langzaam bulken naar 83kg. Denk dat ik rond de 15% vet sta nu.

Want hoeveel weeg je nu?

Hoezo cutten? Gewoon op dit gewicht blijven

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven