- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou gewoon cleanbulk doen dan man
Inderdaad, kan me die foto van mss een week geleden nog wel herinnerenZou gewoon cleanbulk doen dan man
En wel toevallig, mijn verjaardag is valt altijd precies op dezelfde dag dat ik geboren ben!![]()

idd amper vet jij
kijk ik was echt dik en moest cutten

0x60 floor press
what the actual f**k xd
schema ziet er wel prima uit. heb alleen zon hekel aan de term 'recovery training', noem het gewoon een lichtere training![]()

goeie floor press bra , dat is me ook een keer gebeurdtoen had ik er kleine schijven aan en heb ik gevecht gehad om de stang van me af te krijgen, zag al wit licht enzo

Waarom ga je de komende tijd niet snoeihard bulken en kijk je waar het schip strand?
Je wordt echt niet ineens mega dik ofso hoor, met jouw lengte kan je veel beter in de -93kg gaan competen imo
Maar hij zit met zn kwalificatie he. En snoeihard bulken heeft ook niet altijd evenveel zin.
dan kan hij in december niet meedoen want de kwalificatie eis voor -93 en daarboven is 340 wilks ipv 300
Waarom ga je de komende tijd niet snoeihard bulken en kijk je waar het schip strand?
Je wordt echt niet ineens mega dik ofso hoor, met jouw lengte kan je veel beter in de -93kg gaan competen imo
dan kan hij in december niet meedoen want de kwalificatie eis voor -93 en daarboven is 340 wilks ipv 300
2,5 per week verhogen lijkt me wel heel traag.
Misschien verhogen na 2 keer squatten ofzo?