AndroidHealthClinic

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je hebt amper vet man

jarig geweest trouwens? Gefeliciteerd

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, kan me die foto van mss een week geleden nog wel herinneren :o Zou gewoon cleanbulk doen dan man

En wel toevallig, mijn verjaardag is valt altijd precies op dezelfde dag dat ik geboren ben! :eek:

moet in december 83kg zijn. Dus kan niet heel veel gainen. Mss gewoon recomp en heel langzaam wat zwaarder worden

nee hij is nog nooit jarig geweest

:o

jarig geweest trouwens? Gefeliciteerd

ja, dankje! was gisteren jarig

rond de 15 gok ik. Wel erg bloated mss 13 max

https://www.youtube.com/watch?v=W_vo4BDaysY&list=UUsx8sNEroKJaCkrJ9OSeANQ

hier is het filmpje.

idd amper vet jij

kijk ik was echt dik en moest cutten

heb besloten wat dingen anders te doen. Mn trainingschema wordt iets anders. Ga 4 dagen per week trainen, heb de training van maandag in tween gesplits omdat deze training altijd erg lang is. En ik nu iets rustiger kan trainen en wat extra dingen kan doen.

voor de geintereseerden:
meaantjes visie op Texas Methode:

dag 1 (ub volume):
bench 5x5 (begon vandaag op 66 5x5, nu iedere week met 1.5 of 1kg verhogen we hebben alleen 1.25 en .5kg schijven namelijk, komt neer op 5kg per maand)
pendly row 3x5
face pulls 3x10
incline db press 3x10
(side raises) *optioneel
(floor press) "" ""

dag 2 (lb volume)
squat 5x5 (begin morgen op 147.5kg en iedere week met 2.5kg omhoog)
cleans 3x3
deadlifts 3x5 (licht)
(abs)

dag 4 (recovery)
front squat 3x5
military press 3x5
chin ups 3x5 (weighted)
curls 3x5

dag 6 (intensety)
squat 1x5
bench 1x5
deadlift 1x5
db bench 5x5
wel toe werken naar setjes dus pak nog wel meer volume.

qua voeding zal ik en recompen. Vandaag stond ik op 80kg. Dus plan is dus om in de komende 3 maanden nog 3kg bij te komen. Op trainingsdagen zal ik 500 boven onderhoudt eten en de rust dagen op onderhoud. Even kijken hoe dat gaat maar denk ik ongeveer op 3300-3800 zal liggen.

nou goed, genoeg gezever, nu training van vandaag loggen:

bench:
5x 40
5x 40
5x 50
3x 60
5x 66
5x 66
5x 66
5x 66
5x 66
was wel goed vandaag. Voelde het benchen van gister nog zitten, en bankje in de gym blijft kut. Maar goed om te weten dat er nog rek in zit. 5cm boven de lockout is bij close grip mn zwakke punt en dat was nog wel af en toe strugelen. Lekker blijven verhogen hnnng.

floor press:
0x 60
wait wut, das it no mane floor press roflol.
5x 20
10x 40
10x 40
10x 40
tricapsen waren helemaal vol hierna. Had met bench natuurlijk ook al tricaps hard geraakt

pendly rows:
5x 62.5
5x 62.5
5x 62.5

facepulls
10x
10x
10x

incline db press:
10x 20
8x 20
nee niet vandaag. Triceps helemaal dood van gister en net
8x 16

side raises:
5x 10 gvd tricepsen lelele kon mn armen gewoon niet meer strekken lel
6x 8
6x 8

was goed. Nu lekker bouwen. Vind het wel fijn dat ik die wedstrijd gewoon niet doe en nu gewoon kan bouwen. De afgelopen maanden dat veel te weinig gedaan :(

0x60 floor press

what the actual f**k xd

schema ziet er wel prima uit. heb alleen zon hekel aan de term 'recovery training', noem het gewoon een lichtere training :p

goeie floor press bra , dat is me ook een keer gebeurd :roflol: toen had ik er kleine schijven aan en heb ik gevecht gehad om de stang van me af te krijgen, zag al wit licht enzo

0x60 floor press

what the actual f**k xd

schema ziet er wel prima uit. heb alleen zon hekel aan de term 'recovery training', noem het gewoon een lichtere training :p

haha bij Tom gisteren zag het er zo makkelijk uit :(

ja "recovery" training zo heet het in dat schema. Training zelf is niet heel erg licht, vooral MP doe ik altijd wel zwaar.

goeie floor press bra , dat is me ook een keer gebeurd :roflol: toen had ik er kleine schijven aan en heb ik gevecht gehad om de stang van me af te krijgen, zag al wit licht enzo

haha mijn lichaam is zo dun dat ik m gewoon van me af kon rollen :o

Waarom ga je de komende tijd niet snoeihard bulken en kijk je waar het schip strand?
Je wordt echt niet ineens mega dik ofso hoor, met jouw lengte kan je veel beter in de -93kg gaan competen imo

Maar hij zit met zn kwalificatie he. En snoeihard bulken heeft ook niet altijd evenveel zin.

Waarom ga je de komende tijd niet snoeihard bulken en kijk je waar het schip strand?
Je wordt echt niet ineens mega dik ofso hoor, met jouw lengte kan je veel beter in de -93kg gaan competen imo

dan kan hij in december niet meedoen want de kwalificatie eis voor -93 en daarboven is 340 wilks ipv 300

2,5 per week verhogen lijkt me wel heel traag.

Misschien verhogen na 2 keer squatten ofzo?

in de 93kg competen is wel het plan voor de komende jaren. Nu nog in de 83kg in december. Maar daarna in Mei naar de 93kg voor Junioren NK. Dan later kijken of ik mss in de 105kg kan gaan competen als ik niet te dik wordt

dan kan hij in december niet meedoen want de kwalificatie eis voor -93 en daarboven is 340 wilks ipv 300

precies

2,5 per week verhogen lijkt me wel heel traag.

Misschien verhogen na 2 keer squatten ofzo?

2.5kg per week is 10kg per maand. Zeker als ik niet ga bulken is dat op dit moment wel reeel.

hoe bedoel jij dan na 2 keer squatten verhogen?

haha meaan wil een dikke powerliftor worden

Nee srs, mooie doelen :)

Als je bv op dinsdag en donderdag squat, schema A, dan verhoog je.

Ik squat 4 keer de week, optie A en B.

A is natuurlijk je werkendag.
B is op max 70 zitten, maar aardig reps maken

Goede ambities man ! 105kg moet je nog wel aardig voor gaan bulken als je op 80 zit nu :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven