Fitness Seller

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Intense training, eerst squatm daarna dl en ook nog power cleaners. Waar komt die frustratie vandaan, gooi het maar in de groep. Er lopen hier gecertificeerde lifecoaches rond. Diaephi is er een bijvoorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Intense training, eerst squatm daarna dl en ook nog power cleaners. Waar komt die frustratie vandaan, gooi het maar in de groep. Er lopen hier gecertificeerde lifecoaches rond. Diaephi is er een bijvoorbeeld.

frustratie kwam door mn laptop die kapot ging. Kom ik daar dan laat aan bij de gym begint de gast bij de ingang te zeiken dat ik er geen heb en nieuwe moet kopen. Sta dan vervolgens achter allemaal chinezen lang te wachten in de rij maar ik wil trainen! Voor de rest dus niet bijzondere frustraties, gewoon oppervlakkig

frustratie kwam door mn laptop die kapot ging. Kom ik daar dan laat aan bij de gym begint de gast bij de ingang te zeiken dat ik er geen heb en nieuwe moet kopen. Sta dan vervolgens achter allemaal chinezen lang te wachten in de rij maar ik wil trainen! Voor de rest dus niet bijzondere frustraties, gewoon oppervlakkig

Haha ja dat heb je als sjaars, dan weet je nog niet dat je de week voor t nieuwe jaar al je nieuwe fitnesskaart kan (en moet) kopen :rolleyes:

Vanmiddag nog trainen? Ik ga rond uurtje of 2 a half 3

Haha ja dat heb je als sjaars, dan weet je nog niet dat je de week voor t nieuwe jaar al je nieuwe fitnesskaart kan (en moet) kopen :rolleyes: Vanmiddag nog trainen? Ik ga rond uurtje of 2 a half 3

had m al vrijdag

u jelly?

nee ik ga morgen weer. Net geroeid.

iemand stop niet zomaar met dbb

Had je trouwens niet net een nieuwe ssd? :o

Waarom ga je stoppen, weer een goede online maat wegh :(

training vandaag:

front squat:
5x 50
5x 80
5x 107.5
5x 107.5
5x 107.5
Ging lekker. Ben ook de enige in mn gym die wel eens zwaar front squat :roflol:

Military press:
5x 30
5x 40
3x 45
2x 51
godver dit was zwaar. Maar gestopt en van plan volume te pakken ipv stuk te gaan op dit setje
0x 50
maar dat ging niet. Voelde niet lekker vandaag.

lijkt wel alsof als ik eerst fsq doe MP slecht gaat. En anders om. Dus even kijken wat ik eerst doe voortaan.

push press:
5x 60
5x 60
5x 60
makkelijk.

chin ups:
5x bw
5x bw+3.75
5x bw+3.75
5x bw+3.75
(bw 80-81kg denk ik)

db curls:
5x 16
5x 16
5x 16

military press:
8x 40
8x 40
8x 40
toch nog wat volume pakken, had not zin en energie dus waarom ook niet..

front squats zijn echt die secret lift, 2 gasten zeiden eergister ook al tegen me dat ze dat nog nooit gezien hadden

:heart: frontsquats

2x51 was zwaar, dus toen maar een flinke stap terug genomen naar 50

2x51 was zwaar, dus toen maar een flinke stap terug genomen naar 50

ja nu ik dat lees is het best wel idioot. Leek best een stap terug, de clipjes er af en een plaat. Maar aan het einde van de training nog wel wat extra pompings

front squats zijn echt die secret lift, 2 gasten zeiden eergister ook al tegen me dat ze dat nog nooit gezien hadden

ja is geheimd brah. Ik doe altijd als niemand kijk even snel een setje. En als mensen dan omkijken dan doe ik net alsof ik overhead press aan het doen ben.

begin er wel lol in te krijgen. Hopelijk trekt mn fsq/back squat ratio wat bij

Nou training vandaag dan. Kan dit weekend niet trainen, dus moest vandaag. Maar had gister al gesquat dus besloten vandaag niet zwaar te squatten. Wel zwaar deadliften

Deadlift (conventional)
5* 60
5* 100
3* 120
3* 140
3* 160
2* 180 pr
3e zat er niet meer in.
10* 140
Aardig volume. Was wel gesloopt

Bench:
5* 40
5* 40
5* 50
5* 60
3* 65
5* 75 pr
Bench gaat goed weer.

Db bench
5* 24
5* 24
5* 24
5* 24
5* 24

Squag
5* 80
5* 110
5* 110
5* 110
Komt er ren jongen naar me toe en zegt, goeie squats..

Na de trainjng migraine :mad: 1200 kcals op vandaag... (kan niet meer eten vandaag). Wordt wel een beetje radeloos met deze migraine. Heb her er veel de laatste tijd

• Like
Waarderingen: macf
Kan je omdat je migraine hebt niet meer eten dan 1200 kcals?

Jij mag niet stoppen met je dbb log.. want dan ga ik jou zware on line liftsss missen!
Nondeknetter flinke front squats bro!
Verder lekkere training, en die deadlifts gaan ook weer goedkomen met je.
Misschien zorgt de belasting op je schouders/bovenkant borst van je front squat dat erna je Militiry Press niet zwaar ken?
Naja succes verder!

Lekker van die PR man :D

Wel klote van die lichamelijke klachten, ondanks dat nog flinke trainingen.. Laat staan als je je helemaal fit voelt :)

en wat is een squag

Jij mag niet stoppen met je dbb log.. want dan ga ik jou zware on line liftsss missen! Nondeknetter flinke front squats bro! Verder lekkere training, en die deadlifts gaan ook weer goedkomen met je. Misschien zorgt de belasting op je schouders/bovenkant borst van je front squat dat erna je Militiry Press niet zwaar ken? Naja succes verder!

gewoon minder posten en niet in die onzin topics.

ja denk dat dat het is. Merk ook als ik eerst mp doe fsq ook minder is. Ga fsq eerst doen, dat is belangrijker nu. Die 3*5 120kg is een sort sub doel geworden van mij :o

Lekker van die PR man :D Wel klote van die lichamelijke klachten, ondanks dat nog flinke trainingen.. Laat staan als je je helemaal fit voelt :) en wat is een squag

kut mobiel typen. Had er tijdens de training geen last van altijd er na, dus was wel redelijk fit.

goede bench man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven