MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Intense training, eerst squatm daarna dl en ook nog power cleaners. Waar komt die frustratie vandaan, gooi het maar in de groep. Er lopen hier gecertificeerde lifecoaches rond. Diaephi is er een bijvoorbeeld.
frustratie kwam door mn laptop die kapot ging. Kom ik daar dan laat aan bij de gym begint de gast bij de ingang te zeiken dat ik er geen heb en nieuwe moet kopen. Sta dan vervolgens achter allemaal chinezen lang te wachten in de rij maar ik wil trainen! Voor de rest dus niet bijzondere frustraties, gewoon oppervlakkig

Haha ja dat heb je als sjaars, dan weet je nog niet dat je de week voor t nieuwe jaar al je nieuwe fitnesskaart kan (en moet) kopenVanmiddag nog trainen? Ik ga rond uurtje of 2 a half 3

2x51 was zwaar, dus toen maar een flinke stap terug genomen naar 50
front squats zijn echt die secret lift, 2 gasten zeiden eergister ook al tegen me dat ze dat nog nooit gezien hadden
1200 kcals op vandaag... (kan niet meer eten vandaag). Wordt wel een beetje radeloos met deze migraine. Heb her er veel de laatste tijdontbeten en daarna voor het eten nog wat. En als je daarna kotsend boven de wc zit word het lastig nog wat te etenKan je omdat je migraine hebt niet meer eten dan 1200 kcals?
Lekker van die PR man
Wel klote van die lichamelijke klachten, ondanks dat nog flinke trainingen.. Laat staan als je je helemaal fit voelt
en wat is een squag
Jij mag niet stoppen met je dbb log.. want dan ga ik jou zware on line liftsss missen! Nondeknetter flinke front squats bro! Verder lekkere training, en die deadlifts gaan ook weer goedkomen met je. Misschien zorgt de belasting op je schouders/bovenkant borst van je front squat dat erna je Militiry Press niet zwaar ken? Naja succes verder!

Lekker van die PR manWel klote van die lichamelijke klachten, ondanks dat nog flinke trainingen.. Laat staan als je je helemaal fit voelt
en wat is een squag
Veel constantet dan eerst ook. Heb het idee dat die DB assistance goed helpt! Lekker veel volumr tegen triceps en borst aangooien.