MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
cuts for the sl*ts:

no homo
2im3q5i.jpg

531ap0.jpg

dit is hoe powerlifters cutten.

Gister 3 pakken tweedehands overgenomen.
64o77a.jpg

squat pak zit al wel redelijk goed. Bench shirt en vooral deadlift suit zijn nog wel ruim.

Kon het niet laten ze vandaag even uit te proberen:

squat:
3x 60 (half pak)
3x 60 (straps up)
3x 100 (half pak)
3x 100 (straps up)
3x 130
1x 160
1x 160
kwam nog niet goed op diepte
1x 160
wel op diepte maar toen alle spanning in het pak kwijt.
1x 180
1x 180
1x 140
Waren nog wel boven par. Maar voelde wel gelijk die bounce bij het opgaan. Gingen erg hard. Moet morgen nog squatten dus niet echt zwaar gegaan.

deadlift (sumo in TRX)
1x 60
1x 100
1x 140
1x 160
easy wel.

bench:
opwarmen zonder pak
5x 40
5x 40
met shirt:
3x 50
kwam niet tot borst
3x 60
nog steeds niet
3x 70
volgens mij 1 van de 3 reps op borst.
0x 80 faal
0x 80 faal
0x 80 faal
1x 80
0x 80 faal
voelde wel die bounce van de borst maar was vreemd. Ik druk 80 makkelijk RAW.

RAW verder met bench:
1x 80 lol
5x 68.5
5x 68.5
5x 68.5
5x 68.5
5x 68.5

pendly row:
5x 65
5x 65
5x 65

facepulls:
3x 10
3x 10
3x 10

incline db press:
8x 22
7x 22
6x 22
lol helemaal op.

De komende maanden niet veel in pak trainen. Mischien eens in de zoveel weken. Merk wel dat ik nog erg veel aan form moet werken. Ik gebruik die pakken gewoon nog niet optimaal, wat natuurlijk logish is zonder ervaring.

lijken wel babybadpakjes :roflol:

Trx is beter dan fusion voor deadlift. Dacht in dat andere topic ff dat je dit nieuw had gekocht, dat had behoorlijk zonde geweest zowel trx als fusion

af en toe komt de synchroon zwemmer nog in u boven zo te horen :roflol:

Trx is beter dan fusion voor deadlift. Dacht in dat andere topic ff dat je dit nieuw had gekocht, dat had behoorlijk zonde geweest zowel trx als fusion

ja nieuw zou ik inderdaad niet voor Inzer gegaan zijn. Maar het zijn mooie pakken. Vooral squat suit voelde goed vandaag.
TRX is voor sumo zeker beter. Maar voor conventional is de fusion wel beter?

nu nog even kijken hoe ik kan leren in pak te liften en die pakken goed leer kennen. Jammer dat er in mijn gym niemand is met ervaring in equiped liften

Cool

mooi badpak

Trx en fusion zijn eigenlijk gewoon hetzelfde alleen zijn de straps van fusion te breed. Je kan in fusion ook squatten net als dat je in trx conv kan liften

Als dat zo door gaat ben je straks een zebra met rode strepen

sexy hoor zoon badpak :cool:

:cool:

is helemaal geen badpak hoor ??? En badpakken hebben toch geen ppen?

Trx en fusion zijn eigenlijk gewoon hetzelfde alleen zijn de straps van fusion te breed. Je kan in fusion ook squatten net als dat je in trx conv kan liften

oke, ik vroeg me het ook al af, ze zager er hetzelfde uit. Maar waarom zou je dan de Fusion gebruiken voor deadlifts?

hoe ben jij begonnen met liften in pak? Hoe trainde je dit?

Als dat zo door gaat ben je straks een zebra met rode strepen

zebrah

heuheuheu

Hoe heb je dat vandaag gedaan dan? Alleen je pakken aangetrokken en alles zelf gedaan of wat? Ga bijvoorbeeld naar ringer sportplaza in dordrecht of liever nog naar henk keizer in scharwoude. Of naar ons. Zou nu even een paar keer proberen in pak te trainen maar pas echt serieus vanaf een week of zes-acht voor de wedstrijd.

Hoe heb je dat vandaag gedaan dan? Alleen je pakken aangetrokken en alles zelf gedaan of wat? Ga bijvoorbeeld naar ringer sportplaza in dordrecht of liever nog naar henk keizer in scharwoude. Of naar ons. Zou nu even een paar keer proberen in pak te trainen maar pas echt serieus vanaf een week of zes-acht voor de wedstrijd.

Wilde de pakken vandaag even uitproberen :o Inderdaad, de focus ligt nu gewoon eerst op het NK RAW. Mischien een paar keer op intensety dag na mn vijfje wat singles doen, wat feeling opbouwen voor de pakken. Ben niet van plan nu veel in pak te doen. In november tijdens wedstrijd voorbereiding sowieso niets meer in pak doen.

squat pak heb ik zelf gedaan idd. Kreeg hem zelf aan ook zonder suit slippers. Squats voelde wel ok, kwam alleen niet goed op diepte als ik goed spanning hield. Ben ook niet heel zwaar gegaan.

bench wel met hulp, wat mensen om mn pak goed strak te krijgen. En om te spotten natuurlijk (dank aan OA Torsie :o). Maar bench ging gewoon niet goed.

kan binnenkort inderdaad wel een keer langskomen bij jullie. Natuurlijk erg leerzaam om met mensen met ervaring te liften.

Ik deed alles in 1 training met de hele groep als hulp voor elkaar. Moet je nu gewoon even helemaal niks mee doen. Overigens zou ik niet in vol suit zonder wraps squatten.

voel me vandaag beetje ziek, duf en geen energie. Training vandaag stelde niets voor:

bench (in shirt)
3x 20 (lol kon met 20 mn borst aanraken)
3x 40
1x 50
1x 60
1x 70
1x 80 hnnnngg. Ging veel beter dan gisteren, krijg het meer door.
0x 90
0x 90
0x 90
gewoon met spotter snel bij, dus niet grinder, zwaar etc.

squat:
met pak en wraps:
3x 60
3x 100
1x 140
1x 160
1x 180 vloog omhoog
1x 200
1x 200
200 ging nog wel relatief snel. Alleen diepte was niet heel goed.

pakken in de kast. Na het NK RAW ga ik hier wel verder mee.

hopelijk snel beter worden en trainingen opakken

Toch nog aardige tren ondanks geen energie.
Merk je veel profijt van dat pak nu het beter gaat of is dat nog ietwat te vroeg om over te oordelen?

Je ging niet te vaak in pak trainen maar wel gewoon twee dagen achter elkaar nu
because f**k logic

Zit zo'n pak niet fucking irritant/krap bij je zaak?

Waar is dat pak uberhaubt goed voor ? srs vraag ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven