turboknaller
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi setje suits, heb zelf ook de TRX. Ik squat en deadlift sumo er in.
Je shirt is te groot een lege stang hoor je niet op je borst te krijgen.
En een tip neem contact met iemand die ervaring heeft met drukken in shirt want zoon training is niet goed.
Niet voor jou en voor het shirt.
ja weinig jongeren die nog in pak gaan liften. Meeste willen alleen nog RAW. Ben benieuwd of in pak mij zal bevallen
) denk ik dat je het best ver zou kunnen schoppen in single ply
)ben er uiteraard geen expert in, maar kijkend naar hoe snel jij de techniek op de grote 3 onder de knie hebt gekregen (en de gewichten ook trouwens) denk ik dat je het best ver zou kunnen schoppen in single ply
Ja, lijkt me lastig daar iemand voor te vinden man.
Lekker getraind, hoezo trouwens de front squat eruit als je de 120 hebt bereikt?
120kg is over 4 weken. Wil dan meer naar de meet toe gaan werken en lijkt me beter om fsq te vervangen door back sq, meer focussen op de grote 3
Amen120kg is over 4 weken. Wil dan meer naar de meet toe gaan werken en lijkt me beter om fsq te vervangen door back sq, meer focussen op de grote 3

120kg is over 4 weken. Wil dan meer naar de meet toe gaan werken en lijkt me beter om fsq te vervangen door back sq, meer focussen op de grote 3
het is niet dat je 1x in de week squat en daarbij 3 maanden front squat doet tot een week voor de wedstrijdmaakt geen zak uit johhet is niet dat je 1x in de week squat en daarbij 3 maanden front squat doet tot een week voor de wedstrijd
curls in het squatrack y u do dis
jij squat zeker ook op de preacher curl?
Lekkere tren verder!

Logische keuze man, sowieso met oog op specificiteit.
en fijne curlz in het squatrek man![]()

Jammer van die deads, rest ziet goed uit
En beterschaps
Kak dat laatste tijd die deadlifts niet helemaal lekker gaan.
Ken ik niet paar kg van me deadlift aan jou geven dat ik een paar kg op me squat erbij krijg![]()
Heb net laatste pagina's gekeken. Je deadlift te weinig en te eenzijdig. Ik zou een tijdje werken aan veel conventional varianten om je rug sterker te maken. Je benen en heupen zijn al erg sterk dus daar kan het probleem niet liggen bij de sumo deadlift.
Kut van je darmen man ! waar komt het door enig idee? toch nog wel sterke squats op weinig voer![]()