AndroidHealthClinic

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi setje suits, heb zelf ook de TRX. Ik squat en deadlift sumo er in.
Je shirt is te groot een lege stang hoor je niet op je borst te krijgen.
En een tip neem contact met iemand die ervaring heeft met drukken in shirt want zoon training is niet goed.
Niet voor jou en voor het shirt.

gaaf dat je geared ook gaat proberen man!

• Topic Starter Topic Starter
Mooi setje suits, heb zelf ook de TRX. Ik squat en deadlift sumo er in.
Je shirt is te groot een lege stang hoor je niet op je borst te krijgen.
En een tip neem contact met iemand die ervaring heeft met drukken in shirt want zoon training is niet goed.
Niet voor jou en voor het shirt.

laat de suits voor nu even in de kast hangen. Suits passen ook nog niet erg goed, ze waren van een lifter die 10kg zwaarder is.

gaaf dat je geared ook gaat proberen man!

ja weinig jongeren die nog in pak gaan liften. Meeste willen alleen nog RAW. Ben benieuwd of in pak mij zal bevallen

das it mane

Nooo, mirin hard. Mooie set man!

ja weinig jongeren die nog in pak gaan liften. Meeste willen alleen nog RAW. Ben benieuwd of in pak mij zal bevallen

ben er uiteraard geen expert in, maar kijkend naar hoe snel jij de techniek op de grote 3 onder de knie hebt gekregen (en de gewichten ook trouwens :o) denk ik dat je het best ver zou kunnen schoppen in single ply

lekker dagje, ondanks weinig eten deze week. Bw rond de 80kg nog steeds.

front squat:
5x 60
5x 85
5x 110
5x 110
5x 110
Ging lekker, zit nog ruimte in. Als ik eenmaal op de 3x5 120kg zit schakel ik weer over op licht back squat deze dag.

military press:
5x 30
5x 40
3x 45
4x 51
5x 50
5x 50
ging lekker. Eerste keer met wrist wraps, voelde erg goed. Ook glutes en benen meer ontspannen, dat ging beter.

chin ups:
5x bw
5x bw+5
5x bw+5
5x bw+5
ging wel aardig. Zo raar, die eerste 3 reps altijd erg snel, 4e dan opeens langzaam en 5e strugelen.

barbell curls (in het squat rack :D)
umad?
10x 20
10x 30
5x 35
5x 40
5x 40
db curls:
6x 12
6x 12
lekker gecurled. Andere racks waren bezet, dus lekker in het squat rack gecurled. Meaantje, powerlifters hate him.

Nooo, mirin hard. Mooie set man!

dank je brah.

ben er uiteraard geen expert in, maar kijkend naar hoe snel jij de techniek op de grote 3 onder de knie hebt gekregen (en de gewichten ook trouwens :o) denk ik dat je het best ver zou kunnen schoppen in single ply

wie weet. Maar wel eerst iemand vinden die me het kan leren.

Ja, lijkt me lastig daar iemand voor te vinden man.

Lekker getraind, hoezo trouwens de front squat eruit als je de 120 hebt bereikt?

Ja, lijkt me lastig daar iemand voor te vinden man.

Lekker getraind, hoezo trouwens de front squat eruit als je de 120 hebt bereikt?

120kg is over 4 weken. Wil dan meer naar de meet toe gaan werken en lijkt me beter om fsq te vervangen door back sq, meer focussen op de grote 3

120kg is over 4 weken. Wil dan meer naar de meet toe gaan werken en lijkt me beter om fsq te vervangen door back sq, meer focussen op de grote 3

Logische keuze man, sowieso met oog op specificiteit.

en fijne curlz in het squatrek man :thumbs:

curls in het squatrack y u do dis
jij squat zeker ook op de preacher curl?

Lekkere tren verder!

maakt geen zak uit joh :p het is niet dat je 1x in de week squat en daarbij 3 maanden front squat doet tot een week voor de wedstrijd

maakt geen zak uit joh :p het is niet dat je 1x in de week squat en daarbij 3 maanden front squat doet tot een week voor de wedstrijd

sowieso iets van een deload. Want het blijft wel de dag dat ik licht squat dan wel front squat. Wilde vooral aan mn boute front squat werken, die is erg achter gebleven, is ook de eerste keer dat ik een beetje degelijke periode achter elkaar fsq doe (ik zat voor de vakantie op 3x5 100 fsq en 3x5 160 back sq).

wil de frequentie van back squat wel opvoeren (mis ook de stronglifts 5x5 dagen 3 maal per week volume op sq). Denk ik 2 maal per week 3*5 doen ipv 1 maal 5*5. Wel interesante dingen gehoord dat meer frequentie zelfs bij een gelijk blijvend volume beter is. Dat zou dan neer komen op 9 back squat werk setjes en dan 3 front squat per week.

Mischien kan ik idd die front squat er wel inhouden als ik dan mn back squat dag opsplits. Goeie ideen Ziyed, altijd fijn als er mensen mee denken :o

curls in het squatrack y u do dis
jij squat zeker ook op de preacher curl?

Lekkere tren verder!

ja ligt goed op de rug zon ez bar. Ik barbel curl als nog meer dan somige mensen squatten :roflol:

Logische keuze man, sowieso met oog op specificiteit.

en fijne curlz in het squatrek man :thumbs:

tnx brah :)

kut training net. Weer last van mn darmen vanochtend dus ook niet goed kunnen ontbijten. EN de afgelopen dagen uberhaupt niet goed gegeten. Ook echt super slecht geslapen vanacht.. Zit sowieso niet echt lekker in mn vel meer....

knie buigen (high bar)
5x 60
5x 100
3x 120
3x 142.5
3x 167.5
enorme grinders dus maar niet tot falen gegaan
low bar:
3x 160
3x 140
ging wel veel sterker. Mischien toch maar weer terug naar low bar..

banken:
5x 40
5x 40
5x 50
5x 60
3x 70
5x 77.5
ging wel aardig vandaag. Denk na de 5x80 kleinere stapjes maken

deadlifts:
5x 60
5x 100
3x 120
3x 140 (was al zwaar)
2x 160
kreeg er geen beweging meer in. Ken dit wel van vroegere intensiteits trainingen dat deadlifts gewoon niet goed gaat als je van te voren niet lekker kunt eten.
0x 140
laat ook maar geen energie.

daarna nog waar aangekloot op lat pull down en wat machiens uitgespeeld.

DB bench over slaan ipv daarvan cable crossover
10x
10x
10x
10x
10x

slechte training al met al. Hopelijk gaat de last van mn darmen weg en kan ik weer goed gaan eten...

Jammer van die deads, rest ziet goed uit :thumbs:

En beterschaps

Kak dat laatste tijd die deadlifts niet helemaal lekker gaan:(.
Ken ik niet paar kg van me deadlift aan jou geven dat ik een paar kg op me squat erbij krijg:D

Heb net laatste pagina's gekeken. Je deadlift te weinig en te eenzijdig. Ik zou een tijdje werken aan veel conventional varianten om je rug sterker te maken. Je benen en heupen zijn al erg sterk dus daar kan het probleem niet liggen bij de sumo deadlift.

Kut van je darmen man ! waar komt het door enig idee? toch nog wel sterke squats op weinig voer ;)

• #1.000
training van vandaag:

bw: terug op 79kg. Wel wat droger geworden.

bank drukken:
5x 40
5x 50
5x 60
5x 70
5x 70
5x 70
5x 70
5x 70
hnnnng. Een vpr. Lijkt wel iedere week alsof die 5x5 nu harder gaat, was echt met over. Hopelijk deze lijn doorzetten naar de 5x5 80 :D

voelt echt goed, was een soort sub doel ook. Heel lang al tegen die 5x5 70 lopen aan hikken.

pendley rows:
5x 60
5x 67.5
5x 67.5
5x 67.5

face pulls:
10x
10x
10x

incline db bench:
10x 22
8x 22
6x 22

db lateral raises:
10x 10
10x 10
10x 8

echt goeie pomp.

was goeie training. Al voelde ik nog spierpijn van de crossovers van zaterdag. Merk wel dat het einde van de trainingen lekker ga nu ik niet goed kan eten van te voren. Even kijken wat we hier aan gaan doen, ik moet natuurlijk nog wel wat aankomen weer..

Jammer van die deads, rest ziet goed uit :thumbs:

En beterschaps

thanks Steen

Kak dat laatste tijd die deadlifts niet helemaal lekker gaan:(.
Ken ik niet paar kg van me deadlift aan jou geven dat ik een paar kg op me squat erbij krijg:D

die deads bij jou gaan juist super lekker!

Heb net laatste pagina's gekeken. Je deadlift te weinig en te eenzijdig. Ik zou een tijdje werken aan veel conventional varianten om je rug sterker te maken. Je benen en heupen zijn al erg sterk dus daar kan het probleem niet liggen bij de sumo deadlift.

Dat klopt helemaal, ben niet tevreden met texas method deadlift. Wil nu Coan gaan doen voor DL. Als ik dan in week 2 instap (heb zaterdag al mn eerst double gedaan anyway) komt dat precies uit met de meet.

idee is dan:

di: 3x5 deficit deadlifts (en pw cleans)
za: coan deadlift

ben er alleen nog niet uit of ik Coan, sumo of conventional zal doen. Mischien werk sets sumo en speed sets conventional?

Kut van je darmen man ! waar komt het door enig idee? toch nog wel sterke squats op weinig voer ;)

geen idee waar dat door komt. Vind het vooral kut dat het botst met mn trainingen :(

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven