MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
volume LB:

squat:
5x 60
5x 100
3x 125
5x 150
5x 150
5x 150
5x 150
5x 150
hnnnnng. Eindelijk na de vakantie weer eens lekker gesquat. Form weer goed terug gevonden. Vooral die eerste set met 150kg was echt perfect.. Werd wel erg zwaar naar het einde toe.

deficit deadlifts:
5x 60
3x 100
5x 125
5x 125
5x 125

korte training. Had slecht gegeten vanmorgen ook weer dus erg weining energie en erg duizelig na setjes. Darmen lijken weer iets normaler te doen dus kijken of ik weer meer kan gaan eten. Doel is toch eigenlijk wel weer .5kg per week er bij..

En ik ga vanavond ook nog roeien. Wil weer 2 maal per week gaan roeien weer.

Fijn dat je squat form weer goed is.
Vanwaar het roeien? Speciale reden, hobby of..?

• #1.003
Fijn dat je squat form weer goed is.
Vanwaar het roeien? Speciale reden, hobby of..?

Ik ben lid van een studenten roei vereneging in Delft. Vind het roeien zelf gewoon leuk. En ik denk dat het goed is om ook af en toe gewoon cardio te doen..

Wat houd deficit deadlift in? Wat is daar zoveel anders aan als een gewone deadlift?
Pfff zware squats bro! Vind het echt knap met jou bw

nog steeds mirin op je squats enzo

• #1.008
net even een uurtje wezen roeien.

Ah vandaar, leuk zeg :) Sowieso is het wel goed ja voor de cardio ;)

ja ook leuk gewoon met een ploeg samen.

Wat houd deficit deadlift in? Wat is daar zoveel anders aan als een gewone deadlift?
Pfff zware squats bro! Vind het echt knap met jou bw

Vanaf verhoging, dus grotere rom

precies. Ik ging op 1 plaat staan. Dus denk zo´n 4 centimeter verhoging.

nog steeds mirin op je squats enzo

tnx brah

Lekker man. 's avonds back treen cardio. :p

• #1.010
voeding 17-9

20uv4w4.png

en dan nog een paar snoepjes en wat pepernoten :o

ga vanaf nu ook even voeding proberen te loggen en daar wat meer regelmaat in te krijgen. Vandaag was wel OK, alleen had liever nog wat meer vet genomen. Sinds mn ouders geen griekse yoghurt halen zit ik vaak wat te laag in vet :( Mischien voortaan wat boter op mn brood smeren dan maar

Lekker man. 's avonds back treen cardio. :p

roeien is ook een full body workout. Ik voel roeien eigenlijk altijd het meeste in mn fore arms. En daarna denk ik benen, rug voel ik nooit zo :p

Laatst bewerkt:
  • #1.011
18-9 training

had nog wel veel spierpijn van dinsdag. Heb de afgelopen twee dagen aardig kunnen eten. Bodyweight nog steeds ongeveer 79kg. Hopelijk kan ik dit voort zetten en weer langzaam wat aankomen. Merk wel dat ik gewoon minder power heb dan toen ik 84kg was.

front squat:
5x 60
5x 85
5x 112.5
5x 112.5
5x 112.5
was zwaar. Merk dan dat ik niet goed mn core recht op kan houden en er veel spanning op mn armen komt. Daardoor waren mn armen denk ik al vermoeid voor OHP. Merk dat wel vaker als FSQ zwaar is dat OHP ook kut gaat.

OHP:
5x 30
5x 40
3x 45
3x 51
3x 50
3x 50
ging echt klote. Warming up was hard maar die worksets gingen echt kut.

chin ups:
5x bw
5x bw +6.25
5x bw +6.25
4x bw +6.25

db curls:
5x 16
5x 16
5x 16

cable row:
10x 30kg (3/5e stack)
10x 30
10x 30

shoulder press machine:
10x
10x
10x
goed gepompt

tree x fiddy press

wangige kut

• #1.013
Misschien eens proberen om chin ups tussen fs en ohp in te doen. Ik doe om diezelfde reden deadlifts tussen fs en ohp.

En je opwarmsetjes zijn bij de ohp zijn vrij zwaar in verhouding met je werksetjes imo.

• #1.015
Misschien eens proberen om chin ups tussen fs en ohp in te doen. Ik doe om diezelfde reden deadlifts tussen fs en ohp.

En je opwarmsetjes zijn bij de ohp zijn vrij zwaar in verhouding met je werksetjes imo.

dat is mischien wel een idee. Al zijn mn lats en biceps wel vermoeid er na. Vind warming up wel meevallen, zeker ik ook maar 3 werk setjes overhead per week doe is wat extra volume niet erg.

Ik vind het vooral frusterend dat die OHP niet vooruit gaat en voor de vakantie veel sterker was.

dat is mischien wel een idee. Al zijn mn lats en biceps wel vermoeid er na. Vind warming up wel meevallen, zeker ik ook maar 3 werk setjes overhead per week doe is wat extra volume niet erg. Ik vind het vooral frusterend dat die OHP niet vooruit gaat en voor de vakantie veel sterker was.

OHP is wat mij betreft meer assistance voor je bench (wel goed voor general strength). Focus je gewoon op bench pr's zetten, je hoeft toch niet te OHP'en op t NK ;)

OHP is wat mij betreft meer assistance voor je bench (wel goed voor general strength). Focus je gewoon op bench pr's zetten, je hoeft toch niet te OHP'en op t NK ;)

Niet eens echt goede assistance, althans ik zie veel mensen die echt weinig profijt hebben van ohp, op de bench.

+1 voor niet automatisch aannemen dat overhead presses goede bench assistance zijn.

als je meer vet binnen wil krijgen moet je gewoon broodjes pindakaas naar binnen werken.
pindakaas is goed voor alles

kortom ohp uit schema pindakaas in schema

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven