Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OHP is wat mij betreft meer assistance voor je bench (wel goed voor general strength). Focus je gewoon op bench pr's zetten, je hoeft toch niet te OHP'en op t NK![]()
Niet eens echt goede assistance, althans ik zie veel mensen die echt weinig profijt hebben van ohp, op de bench.
als je meer vet binnen wil krijgen moet je gewoon broodjes pindakaas naar binnen werken.
pindakaas is goed voor alles

ja beter boterhammen met spinazi eten
huuuhhhh jongens waarom is het zo moeilijk voor me om aan te komen
ga ijs eten ofzo
Vind persoonlijk jou opwarming voor OHP ook best heavy.

ja beter boterhammen met spinazi eten
huuuhhhh jongens waarom is het zo moeilijk voor me om aan te komen
ga ijs eten ofzo
roomijs?
Not sure if srs
vandaar dat je er in shirt zo dik uit ziet
Ik bedoelde niet dat je veel setjes warming up deed, maar ik vind dat je eerste set van je warming up al een redelijk hoog gewicht is.maar ik draai per week weinig setjes OHP. Dus wat extra warm up is niet erg. Voor de vakantie deed ik relatief makkelijk 52.5 5x5, dus dat extra op warm setjes is geen probleem![]()

Nog steeds op 220 gram suikers?
Wat dacht je van pepernoten als toevoeging, voor de hard gains?
Of heb je geen moeite met genoeg kcal binnenkrijgen?

Ik bedoelde niet dat je veel setjes warming up deed, maar ik vind dat je eerste set van je warming up al een redelijk hoog gewicht is.
Ikzelf doe meestal 8x lege stang 2x8 50 van het gewicht en 1x5 75/80% en dan ook 5x5.
Maar goed, je zal uiteraard wel weten waar je mee bezig bent, dus ga zo door![]()
Wat extra volume kan geen kwaad
als ik het goed heb begrepen dan heb je moeite met aankomen door darmproblemen, toch?
ik zie dat je vet inname vrij laag is, wellicht dat dat zo is door je probleem, maar anders zou je het imo drastisch omhoog kunnen gooien; shakes met olijfolie en boterhammen met pindakaas doen wonderen.
en idd roomijs + whey + volle melk/chocomel als post wo shake. gegarandeerd succes.