- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die leg press marathon is gewoon met twee benen hoor
Last van heup/lies? Wist ik niet. Heb je dat al langer en weet je de oorzaak?
Wellicht niet zo slim om dan 2 setjes van 10 reps te doen als laatste
Verder wel een nette training, focus zal wel wat minder zijn geweest door het vergeten broekje? Ik heb dat wel als ik iets vergeet ofzo namelijk.
Die leg press marathon is gewoon met twee benen hoor
Misschien gaat hij voor de halve leg press marathon

een dumbbell cleanen?
vind het met kettlebells stiekem ook best lastig die clean
zonde van je fietstraining trouwensenne bigsistip: altijd reservebroekie in je tas (zeker als je strakke squatbroekkies hebt
)

Waarom zoveel koolhydraten uit suikers halen? Heb je daar een reden voor of eet je gewoon liever een appeltaart dan lekkere rijst?![]()
Wie niet zou ik zeggen 
vind suikers wel meevallen. Veel van de suikers komen ook uit melk dus zijn lactose..
ik vind rijst persoonlijk niet lekker (maar dat is natuurlijk persoonlijk per persoon). Maar ik eet idd liever een stuk appeltaart dan dat ik een boterham eetWie niet zou ik zeggen
sinds kort doe ik boter op mn brood ipv droog brood
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161379833
en volgens T-Misc is het normaal

vind suikers wel meevallen. Veel van de suikers komen ook uit melk dus zijn lactose.. ik vind rijst persoonlijk niet lekker (maar dat is natuurlijk persoonlijk per persoon). Maar ik eet idd liever een stuk appeltaart dan dat ik een boterham eetWie niet zou ik zeggen
sinds kort doe ik boter op mn brood ipv droog brood http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161379833 en volgens T-Misc is het normaal
of t nou fructose/glucose of lactose is. Je moet natuurlijk zelf weten wat je eet, maar ik merk wel degelijk verschil bij 'clean' eten (lees: weinig suiker, carbs rondom trainingen, genoeg vezels). Dan train/herstel/voel ik me gewoon beter 
Lactose is nog steeds een simpele carb hoorof t nou fructose/glucose of lactose is. Je moet natuurlijk zelf weten wat je eet, maar ik merk wel degelijk verschil bij 'clean' eten (lees: weinig suiker, carbs rondom trainingen, genoeg vezels). Dan train/herstel/voel ik me gewoon beter
![]()
Lactose is nog steeds een simpele carb hoorof t nou fructose/glucose of lactose is. Je moet natuurlijk zelf weten wat je eet, maar ik merk wel degelijk verschil bij 'clean' eten (lees: weinig suiker, carbs rondom trainingen, genoeg vezels). Dan train/herstel/voel ik me gewoon beter
![]()
![]()
Ah van die melk wist ik niet. Nee vond het gewoon opvallen als je kijkt naar wat mfp zegt en wat jij eet. Maar het is zo wel duidelijker![]()
dat is zo lekker