MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wie heeft er nou een broekje nodig :o

Die leg press marathon is gewoon met twee benen hoor

een dumbbell cleanen?
vind het met kettlebells stiekem ook best lastig die clean

zonde van je fietstraining trouwens ;) enne bigsistip: altijd reservebroekie in je tas (zeker als je strakke squatbroekkies hebt ;))

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.086
voeding 23-09
35n7uop.png

Last van heup/lies? Wist ik niet. Heb je dat al langer en weet je de oorzaak?
Wellicht niet zo slim om dan 2 setjes van 10 reps te doen als laatste :p

Verder wel een nette training, focus zal wel wat minder zijn geweest door het vergeten broekje? Ik heb dat wel als ik iets vergeet ofzo namelijk.

heb er al wel langer last van. Weet niet waar door het komt, warm ook altijd goed op..

Oei, heupelijk valt het allemaal wel mee.

heu heu heu(p)

dank je hoody

wie heeft er nou een broekje nodig :o

haha boeit mij verder ook niets, maar denk dat mn mede gym gangers het niet fijn zullen vinden.

Die leg press marathon is gewoon met twee benen hoor

we hebben ook geen goeie leg press in onze gym.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zon ding is het

Misschien gaat hij voor de halve leg press marathon

:roflol:

een dumbbell cleanen?
vind het met kettlebells stiekem ook best lastig die clean

zonde van je fietstraining trouwens ;) enne bigsistip: altijd reservebroekie in je tas (zeker als je strakke squatbroekkies hebt ;))

ja, bij strong man zie je dat ook wel vaker. Is ook een van de oudste oefeningen, werd ook gedaan op de olympische spelen vroeger. Kwam door het filmpje dat pleurklaat gister poste :o
Het stoten ging wel goed maar die clean was niet zo mooi. Stoten ging wel lekker.

ik heb een broekjes tekort, daardoor komt het, had m per ongeluk in de was gedaan..

sterk

Aiiiiiii, zonder broekje ben je nergens!
Ken wel je 3e arm mee lifte!

• #1.089
voeding 24-9

9j37z4.png

Waarom zoveel koolhydraten uit suikers halen? Heb je daar een reden voor of eet je gewoon liever een appeltaart dan lekkere rijst? :o

Eet jij brood zonder beleg?

• #1.092
Waarom zoveel koolhydraten uit suikers halen? Heb je daar een reden voor of eet je gewoon liever een appeltaart dan lekkere rijst? :o

vind suikers wel meevallen. Veel van de suikers komen ook uit melk dus zijn lactose..

ik vind rijst persoonlijk niet lekker (maar dat is natuurlijk persoonlijk per persoon). Maar ik eet idd liever een stuk appeltaart dan dat ik een boterham eet :o Wie niet zou ik zeggen :p

sinds kort doe ik boter op mn brood ipv droog brood

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161379833

en volgens T-Misc is het normaal

vind suikers wel meevallen. Veel van de suikers komen ook uit melk dus zijn lactose..

ik vind rijst persoonlijk niet lekker (maar dat is natuurlijk persoonlijk per persoon). Maar ik eet idd liever een stuk appeltaart dan dat ik een boterham eet :o Wie niet zou ik zeggen :p

sinds kort doe ik boter op mn brood ipv droog brood

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161379833

en volgens T-Misc is het normaal

Ah van die melk wist ik niet. Nee vond het gewoon opvallen als je kijkt naar wat mfp zegt en wat jij eet. Maar het is zo wel duidelijker :)

vind suikers wel meevallen. Veel van de suikers komen ook uit melk dus zijn lactose.. ik vind rijst persoonlijk niet lekker (maar dat is natuurlijk persoonlijk per persoon). Maar ik eet idd liever een stuk appeltaart dan dat ik een boterham eet :o Wie niet zou ik zeggen :p sinds kort doe ik boter op mn brood ipv droog brood http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161379833 en volgens T-Misc is het normaal

Lactose is nog steeds een simpele carb hoor :p of t nou fructose/glucose of lactose is. Je moet natuurlijk zelf weten wat je eet, maar ik merk wel degelijk verschil bij 'clean' eten (lees: weinig suiker, carbs rondom trainingen, genoeg vezels). Dan train/herstel/voel ik me gewoon beter ;)

Lactose is nog steeds een simpele carb hoor :p of t nou fructose/glucose of lactose is. Je moet natuurlijk zelf weten wat je eet, maar ik merk wel degelijk verschil bij 'clean' eten (lees: weinig suiker, carbs rondom trainingen, genoeg vezels). Dan train/herstel/voel ik me gewoon beter ;)

Idd, veel meer energie en weinig inkak momenten.

lactose en fructose hebben anders wel totaal andere gevolgen voor de gezondheid. De term 'suiker' zegt vrij weinig.

Ik dacht dat lactose een suikervorm was, waar het lichaam niks mee kan.

huh

Laatst bewerkt:
  • #1.098
training:

opwarming: stretchen, lege halter squats, db swings (lateral raises, shoulder press, front raises om rug en armen wat op te warmen ook). Alsnog last van mn die plek bij mn heup (hip flexor ofzo).
fsq:
5x 50
5x 85
5x 115
5x 115
4x 115
bij de laatste gleed ie onderin van mn schouders. Ging niet echt lekker vandaag.

ohp:
5x 30
5x 40
3x 45
last van mn linker front delt. Dus maar wat lichter gegaan...
10x 30
10x 30
10x 30

chin ups:
5x bw
5x bw+7.5
5x bw+7.5
5x bw+7.5

db curls:
5x 18
voelde niet goed met schouder
hammer curls:
6x 12
6x 12
6x 12

eet minder vezel juist ivm darmen. Gaat wel beter met minder vezels. Probeer mn carbs idd rond mn trainingen te doen.

Ah van die melk wist ik niet. Nee vond het gewoon opvallen als je kijkt naar wat mfp zegt en wat jij eet. Maar het is zo wel duidelijker :)

vroeger dronk ik op een dag rustig 5 glazen limo. Probeer het wel te minderen. Maar vruchten limo drinken nadat je opstaat :o dat is zo lekker :o

Idd, veel meer energie en weinig inkak momenten.

zal kijken of ik het nog wat kan opschonen het eten

voeding is clean toch :o :o

hier wat tips om je voeding op te schonen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven