XXL Nutrition

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lactose en fructose hebben anders wel totaal andere gevolgen voor de gezondheid. De term 'suiker' zegt vrij weinig.

Ik bedoelde meer de insuline pieken op random momenten van de dag ontwijken, oftewel (grote hoeveelheid) suikers met hoge insuline index/GI load (wit brood, appeltaart, limonade). Bij melk krijg je een hoge insulinepiek (door de combinatie van de protein en carbs), vooral van een halve liter.

5508ky.jpg

Hej Meaantje,

Wat ik zelf dagelijks doe is lekker mijn patatjes en snackies in dettol frituren, mijn vuile eten is dankzij die manier lekker schoon. Ook gooi ik weleens wat dettol door mijn witte rijst om de GI waarde wat omlaag te brengen, of ik dip mijn milka oreo chocolade in dettol waardoor het lekker schoon is.

Ik hoop van harte dat je hier iets mee kunt.

De groenten en tot in de pruimentijd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
Ik bedoelde meer de insuline pieken op random momenten van de dag ontwijken, oftewel (grote hoeveelheid) suikers met hoge insuline index/GI load (wit brood, appeltaart, limonade). Bij melk krijg je een hoge insulinepiek (door de combinatie van de protein en carbs), vooral van een halve liter.

5508ky.jpg

maaltijden zijn niet echt op random momenten. Die boterhammen en melk eet ik voor ik ga trainen. Dan na het trainen de shake. En dan als ik thuis ben dat brood. Dus eet wel voornamelijk rondom het trainen mn carbs enzo.

Hej Meaantje,

Wat ik zelf dagelijks doe is lekker mijn patatjes en snackies in dettol frituren, mijn vuile eten is dankzij die manier lekker schoon. Ook gooi ik weleens wat dettol door mijn witte rijst om de GI waarde wat omlaag te brengen, of ik dip mijn milka oreo chocolade in dettol waardoor het lekker schoon is.

Ik hoop van harte dat je hier iets mee kunt.

De groenten en tot in de pruimentijd!

Hey PowerZ,

Leuk advies! Doe je ook de groetjes aan Hulmo? (no hulmo)

Nou hopelijk tot eerder dan de prumentijd hoor! Kom eind november denk is weer een keertje naar Zeeland toe.!

:o

• #1.104
voeding 25-09

14n1a2q.png

voeding 26-09
ging niet goed vandaag. Gister met vriending naar utrecht geweest en bij een van hen in utrecht blijven pitten.
2im3yx4.png

Een vriending is een vriend die bij een niet nader te noemen grote nederlandse bank werkt.

freudiaanse typo :D

0fa.jpg

de voels

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

we are all gonna make it..

staat daar nu tfw you need hoody???

• #1.115
training 27-09

knie buigen:
5x 50
5x 80
5x 100
3x 120
3x 142.5
5x 170
was goed. Zo goed dat Torsie, zelfs zei, doe dr nog een. Toch maar bij 5 gehouden. Gelukkig was pijn ook weg.

bank drukken:
5x 40
5x 40
5x 50
5x 60
3x 70
4x 82.5 pr
laatste faal. Lag niet echt lekker, en dat merkte ik met drukken. Volgende week nog maar eens proberen dan..

dit was mn meet PR. En dan vandaag voor 4 reps gepauseerd gedrukt :D

deadlift sumo:
3x 60
3x 60
3x 100
3x 120
3x 140
1x 160 hard
1x 182.5
tweede zat er niet meer in ??? voelde gewoon niet goed, waar die 160 erg lekker ging
1x 182.5

speed pulls conventional:
3x 130
3x 130
3x 130
3x 130
3x 130
3x 130

db bench:
5x 28
5x 28
5x 28
5x 28
5x 28

maak maar grapjes!! Maar u kent tfw no gf niet!!!!!!! :mad:

:roflol:

1410202692469.png

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

we are all gonna make it..

https://www.youtube.com/watch?v=jTIFSBlHzR8

u aware?

staat daar nu tfw you need hoody???

strong unaware

Iedereen verdient wel eens een liefdevolle knuffel :o

:aai:

Lekkere tren, squat ging inderdaad erg goed vandaag!

Lekkere kniebuig, jammer van de fal op bankdrukken, maar komt nog wel goed toch ;).
Ben benieuwd naar NK in dec.

• #1.119
zow, heldentrain meaantje!

assumpties jochie, assumpties

poor+pokemon+that+get+beat+up+by+the+wild+ones+_bee08cbefbf7521b7a21194a59b6093e.jpg

jochie :o ???

wel jammer dat DL en bench niet lekker ging. Traing vorige week was mooier :o

Lekkere tren, squat ging inderdaad erg goed vandaag!

tnx, ben wel de rack squats vergeten te loggen.

Lekkere kniebuig, jammer van de fal op bankdrukken, maar komt nog wel goed toch ;).
Ben benieuwd naar NK in dec.

anders ik wel :D heb iig erg veel zin in het NK.

hoop komende periode nog lekker wat aan te komen

K zal eens aan jou komen

no hulmo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven