- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
owh nee gaat over andere nickygoogle maar eens
je moet beetje limburgs oefenen dan versta je mij misschien ooit

hehe je sprak het bij hem uit als nikki, hij was iets jonger en kwam hier uit de buurt ja![]()
owh nee gaat over andere nickygoogle maar eens
je moet beetje limburgs oefenen dan versta je mij misschien ooit
toen zat ik nog in het ei
tnx, die first pull voelde goed. Vangen ging idd minder
puntjes die ik nu nog zie:
-meer explosie uit de heupen. Heupen harder naar voren en ook helemaal locken
-sneller on de bar gaan.

tnx, die first pull voelde goed. Vangen ging idd minder
puntjes die ik nu nog zie:
-meer explosie uit de heupen. Heupen harder naar voren en ook helemaal locken
-sneller on de bar gaan.
betere timing op je triple extensie, heupen lopen achter op shrug actie en enkel extensie
Die heupen als laatste aanpakken, nog even niet over nadenken.
Die first pull gaat al beter, dan de catch. Gaat de catch goed, dan de snelheid aanpassen en daar heb je je heupen voor nodig inderdaad: de slangbeweging maken (omgekeerde vlinderslagbeweging.Ik vind dat je dit rap oppakt! compliment. NU eens kijken wat de echte mensen met verstand hiervan vindenIk zal maar niet zeggen hoe de fysio het zei tegen een jong die niet precies begreep hoe dit te doen, daar krijg je rode oortjes van![]()

Ik zie dat er in juni iets fout is gegaan met filmen. RECHT OP??
ik hoorde gisteren van iemand dat jij eigenlijk heel zachtaardig bent.
je uitspatting zal dan ook wel een kwestie zijn geweest van een typisch geval van 'e-heroisme'.
bij deze zij het je vergeven.

Ik zie dat er in juni iets fout is gegaan met filmen.
RECHT OP??
Gelukkig heeft de desbetreffende persoon geleerd!!ik hoorde gisteren van iemand dat jij eigenlijk heel zachtaardig bent. je uitspatting zal dan ook wel een kwestie zijn geweest van een typisch geval van 'e-heroisme'. bij deze zij het je vergeven.
wat is dat nou weer voor kut opmerking weet je potverdomme wel waar je over praat sterf kapotwat is dat nou weer voor kut opmerking weet je potverdomme wel waar je over praat sterf kapot
nou nou nou, wat een taal voor zo'n goedaardig persoon. het is dat ik mijn informant erg goed vertrouw, anders zou ik nu ernstig twijfelen aan je goedaardigheid.
ik ben bereid het je te vergeven. lief he?