Fitness Seller

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
https://www.youtube.com/watch?v=vONEgmT-Scs

filmpje van de training.

clean techniek ziet er IMO beter uit. Wat denken jullie?

nog even wat picca's. De andere foto´s zijn bijna 11 maanden geleden genomen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2r4hrhx.png

Deze foto´s waren eind oktober op 72kg (Augustus van dat jaar woog ik 68) Bijna een jaar verder en ongeveer 8kg zwaarder.

kniebuigprodigy van dbb :eek:, in!

welkome!

tnx :)

Feli met je bank pr idd :p Jelly op je squats nog steeds

Dank je. squats gingen bij jou ook erg lekker.

tripple PR zelfs. Ook op DB bench.

Gvd Squatking!

Misschien een stomme vraag, maar waarom doe je niet gewoon normale deadlifts?
Of is het zo dat als je die sumo style doet, dat je dan net iets meer ken trekke.. (als je techniek goed is)

ik ben op sumo sterker. Maar dat gaat niet lekker, laatste tijd.

lift daarnaast 2 keer per week nog conventional. De speed sets na mn sumo DL doe ik conventional en defecits op dinsdag.

wij krijgen bij de clean wel een andere starthouding aangeleerd bij de first pull.....met een zo recht mogelijke rug i.p.v. naar voren leunend. Vraagt wel wat meer van je lenigheid ;)
nu weet ik niet of dat gewoon een techniekverschil is (Chinees versus Amerikaanse techniek)

Je hams, quads en vleugeltjes zijn gegroeid meaantje!!

• #1.183
voeding 3-10
fqgc2.png

wij krijgen bij de clean wel een andere starthouding aangeleerd bij de first pull.....met een zo recht mogelijke rug i.p.v. naar voren leunend. Vraagt wel wat meer van je lenigheid ;)
nu weet ik niet of dat gewoon een techniekverschil is (Chinees versus Amerikaanse techniek)

Je hams, quads en vleugeltjes zijn gegroeid meaantje!!

dank je wel Nicky!

korte bovenbeentjes en korte armpjes :o dan gaat dat wat lastiger. Zal volgende keer er op letten! Merk inderdaad dat ik niet zo goed spanning zet!

Laatst bewerkt:
nice clean techniek

ik kom na de first pull ook gewoon met de bar veel te laag op mn benen uit, volgens mij omdat mn armen zo lang zijn. kan voor mn gevoel dan amper mn heupen goed gebruiken

• #1.185
nice clean techniek

ik kom na de first pull ook gewoon met de bar veel te laag op mn benen uit, volgens mij omdat mn armen zo lang zijn. kan voor mn gevoel dan amper mn heupen goed gebruiken

dank je. Je kan juist in de 2nd pull met lange ledematen meer momentum genereren (dacht ik gelzen te hebben). Maar kan idd lastig zijn als je je 2nd pull begint en de halter nog onder je knieen is. Film je cleans is zou ik zeggen

intensety training.. rip engels

wel lekkere training en gefeli met je bench

Je hebt je suikers nog maar eens wat geupped zie ik.

Probeer je heup wat meer naar voren te duwen voordat je start met je squat en hou je heup tijdens de beweging ook daar, zoals je nu zakt moet je wel een beetje uit je rug gaan squatten. Je ziet daarom ook wat meer positie verlies in je afzet.

---------- Toegevoegd om 06:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:49 ----------

Kleine tip voor je 280+ squat :p

• #1.190
hier zie je een beetje wat ik bedoel....
Vanuit weightlifting: chinese techniek
http://www.youtube.com/watch?v=YyR8Dylzh4A

vanuit CF perspectief (Klokov-techniek)
http://www.youtube.com/watch?v=8miqQQJEsO0

die cleans zien er idd mooi uit. Zal eens kijken hoe dat gaat!

wat ik meestal doe ik slowmotions kijken van olympische lifters die cleanen.

Je hebt je suikers nog maar eens wat geupped zie ik.

das it mane. Gaan weer naar beneden als die zak schuimpjes leeg is :roflol:

Probeer je heup wat meer naar voren te duwen voordat je start met je squat en hou je heup tijdens de beweging ook daar, zoals je nu zakt moet je wel een beetje uit je rug gaan squatten. Je ziet daarom ook wat meer positie verlies in je afzet.

---------- Toegevoegd om 06:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:49 ----------

Kleine tip voor je 280+ squat :p

tnx, altijd handig om tips te krijgen! Zal dr op letten volgende keer. Ik zie nu idd dat ik mn heupen naar achter duw alvorens in te zakken!

intensety training.. rip engels

wel lekkere training en gefeli met je bench

RIP spelling.

tnx brah

mooie squats. Kan me ook nog een filmpje met alleen halve squats herinneren. Dit is het echte werk. Absoluut sterk. Dat gekloot met een wrap voor bench als je nog geen 100 drukt wordt je niet sterker van alhoewel het mss leuk is om te doen. Gewoon je 5jes blijven doen.

mirin squat

:(

Squat hard! en legs zijn wel echt groot verschil in die 11 maanden !

goede squat!
bench techniek lijkt ook goed

voor de cleans: vanaf deze hoek kan ik er moeilijk over oordelen omdat de schijven in de weg zitten.
@nickyCF (post 1187)

de chinezen beginnen de clean zo laag omdat bijna alle chinezen gewichtheffers hele korte femor hebben, die kunnen daarom ook heel erg rechtop squatten.

ook het eerste filmpje wat je laat zien is een hip clean, dat kunnen alleen mensen met relatief korte armen doen. daarmee kun je wel meer uit je heupen halen. (deze techniek is moeilijker)

als je een clean filmpje maakt van voor/ schuin is het makkelijker om de techniek te checken.

innnn deze squatgod log

• #1.196

hoi Mirrox

of ben je dat niet?

goede squat!
bench techniek lijkt ook goed

voor de cleans: vanaf deze hoek kan ik er moeilijk over oordelen omdat de schijven in de weg zitten.
@nickyCF (post 1187)

de chinezen beginnen de clean zo laag omdat bijna alle chinezen gewichtheffers hele korte femor hebben, die kunnen daarom ook heel erg rechtop squatten.

ook het eerste filmpje wat je laat zien is een hip clean, dat kunnen alleen mensen met relatief korte armen doen. daarmee kun je wel meer uit je heupen halen. (deze techniek is moeilijker)

als je een clean filmpje maakt van voor/ schuin is het makkelijker om de techniek te checken.

opzich heb ik wel korte armen. Ik kan het allicht eens proberen.

Squat hard! en legs zijn wel echt groot verschil in die 11 maanden !

dank je!

we gaan het allemaal maken.

mooie squats. Kan me ook nog een filmpje met alleen halve squats herinneren. Dit is het echte werk. Absoluut sterk. Dat gekloot met een wrap voor bench als je nog geen 100 drukt wordt je niet sterker van alhoewel het mss leuk is om te doen. Gewoon je 5jes blijven doen.

Dank je. Dat filmpje met halve squats was niet serieus bedoeld :p

Die wraps was inderdaad voor de lol. Ik zal de komende tijd vijfjes blijven doen tot ik met de wedstrijd voorbereiding begin. Dan zal ik mischien nog wel eens met slingshot doen, om ook wat meer gewicht in mn handen te hebben en daar aan te wennen.

Wat blijf ik me verbazen om je squat, sterke shit man!

• #1.198
volume UB:

was erg moe en futloos aan het begin. Bank opwarmen voelde erg zwaar. Aan het eind toe werd het beter en werd ik energieker.

bank drukken:
5x 40
5x 50
3x 62.5
5x 73.5
5x 73.5
5x 73.5
5x 73.5
5x 73.5
solide reps. VPR natuurlijk.

pendlay roeien:
5x 60
5x 72.5
5x 72.5
5x 72.5
merk dat het beter gaat als ik mn core aanspan. No shit sherlock

pw cleans:
3x 60
3x 60
3x 60
ben van plan deze zo vaak mogelijk te doen en aan techniek te werken.

face pulls:
10x
10x
10x

db incline bench:
10x 22
10x 22
10x 22
VPR

cable rows:
5x
5x
5x
5x

peck deck
5x
5x
5x
5x

upload later nog wel de filmpjes van de cleans. Heb geprobeerd om zoals Nicky zei mn rug rechter op te houden

Wat blijf ik me verbazen om je squat, sterke shit man!

tnx, deadlifte ik ook maar net zoveel als jij :p

go meaantje

oeh ben benieuwd naar je filmpjes dan, maarre: wil je echte clean tips zijn er mensen die er veel meer verstand van hebben in het gewichtheftopic bijvoorbeeld waar je mij naar verwees ;)....waarom zijn er hier zo weinig van grmbl)

lekkere bench en pendlays trouwens

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven