- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schouders lopen wel heel erg voor op biceps meer dan 3x zo groot wtf
Mis wel nog een nek meting
Heb keer van de G men gehoord dat voor bb nek, biceps en kuiten ongeveer gelijk moeten zijn

jij had liever dat korte strakke doorschijnende witte broekje van Meaantje gezien?niemand die opmerkingen over zijn broekje gaat maken?
heb je yogabroek van je zusje perongeluk gepakt ofzo?

Metingen kunnen nogal verschillen qua tijdstip. Als je het voor jezelf precies wilt bijhouden kan het handig zijn om ze in de ochtend op nuchtere maag te doen
schouders lopen wel heel erg voor op biceps meer dan 3x zo groot wtf
Uit de onderarm / bovenarm-ratio kan ik opmaken dat we hier te maken hebben met een fanatieke zelfbevrediger.
Mis wel nog een nek meting
Heb keer van de G men gehoord dat voor bb nek, biceps en kuiten ongeveer gelijk moeten zijn
niemand die opmerkingen over zijn broekje gaat maken?
heb je yogabroek van je zusje perongeluk gepakt ofzo?
jij had liever dat korte strakke doorschijnende witte broekje van Meaantje gezien?![]()

![]()
Bij ons in de gym doen echt veel vrouwen dat met squatten en ook nieuwe gasten tegenwoordig
Ga me er niet mee bemoeien maar moet me wel inhouden want ziet er zo klungelig en dus gevaarlijk uit. Lekker na een zware set naar achter waggelen en op de gok dat ding goed in de pinnen hangen.. (wat ze ook 9/10 keer niet lukt zonder iemand die de stang mee teruggeleid)
leukGa maar weer terug naar de gaysectie dan, met dit soort kuttrainingen

Vergeleken met je vorige SQ-training heb je je wel aardig herpakt.
U wot m8?
Balen van je singles man, maar gaat sowieso weer goedkomen volgende week