MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
lb volume:

knie buigen:

5x 50
5x 80
5x 100
3x 120
3x 140
5x 162.5
5x 162.5
5x 162.5
5x 162.5
5x 162.5 vpr
erg veel geexpirimenteerd vandaag. Iets breder gestaan en met diepte gespeeld. Merk gewoon als ik er niet op let ik best diep squat. Ik moet voor mn gevoel echt een half squat doen, mischien iets meer op het randje gaan zitten voor

defecit dl:
5x 90
5x 125
5x 135
5x 135
met straps maar beltless. Viel wel pittig

pw clean:
3x 60
3x 60
3x 60

goede train.

misschien ist iets voor meisjes...
sorry meaan ;)

we zijn gewoon speciaal

defecit

de feces dl

dan moet je poepen tijdens het tillen

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

of misschien bedoelt ie the faces

https://www.youtube.com/watch?v=JtqF0qBqzZo

of de face it deadlift, dat betekent dat ie schijt heeft aan alles en dan is het dus ook een feces deadlift

Je maakt ook mooi je verhaal af over je squats

Goeie VPR man.

inb4 squat +50kg als je gewend bent iets hoger te squatten :o

Mooi squat volume

• #1.567
https://www.youtube.com/watch?v=ra55wpOfz2Y&list=UUsx8sNEroKJaCkrJ9OSeANQ1e setje is diep. 2e niet gefilmd, 3e is hoog. 4e en 5e lijken qua diepte wel goed op het randje

Goeie VPR man.

inb4 squat +50kg als je gewend bent iets hoger te squatten :o

neen dat zal niet gebueren. Maar merk als ik te diep ik ga ik ver voorover kom

Je maakt ook mooi je verhaal af over je squats

ja, zat in werk college, dus even snel snel geupdate

zal ik eens over jou beginnen? jjij weet niet eens hoe je kleurplaat moet spellen

Laatst bewerkt:
je beseft je wel dat alle misc en dbb eHeroes die 60kg squatten maar wel 'atg' zichzelf nu sterker vinden dan jou

inb4 de 'dan jou is altijd grammaticaal fout' crew

http://www.youtube.com/watch?v=pKAFL7-7KMY&feature=youtu.be
1e setje is diep. 2e niet gefilmd, 3e is hoog. 4e en 5e lijken qua diepte wel goed op het randje

neen dat zal niet gebueren. Maar merk als ik te diep ik ga ik ver voorover kom

Je kan het niet zien door de stang van het skwatrek maar het lijkt me dat de bovenkant van de quads minstens parallel moet zijn. Houding is idd meer rechtop bij de latere sets, hoewel er bij de allerlaatste een klein knikje naar voren komt volgens mij.
Ik zie nu dat dat voor mij ook een groot verbeterpunt is.
Ik vind het trouwens super dat je veel filmpjes post, daar kan iedereen van leren. Itt allerlei mong*len op youtube waarvan je niet weet hoeveel ze tillen, vaak lichte 'show' gewichten, hoe ze eten of welk schema ze gebruiken.

Je kan het niet zien door de stang van het skwatrek maar het lijkt me dat de bovenkant van de quads minstens parallel moet zijn. Houding is idd meer rechtop bij de latere sets, hoewel er bij de allerlaatste een klein knikje naar voren komt volgens mij. Ik zie nu dat dat voor mij ook een groot verbeterpunt is. Ik vind het trouwens super dat je veel filmpjes post, daar kan iedereen van leren. Itt allerlei mong*len op youtube waarvan je niet weet hoeveel ze tillen, vaak lichte 'show' gewichten, hoe ze eten of welk schema ze gebruiken.

Heupgewricht in een lijn met je knie gewricht is parallel.

Als het over de bovenkant van je quads zou gaan, zou iedereen met dikke benen veel dieper moeten squatten dan mensen met dunne benen.

dit is parallel en praktisch het hele internet onderschat hoe diep dat is en overschat hoe diep ze zelf squatten
squata.jpg

Heupgewricht in een lijn met je knie gewricht is parallel.

Als het over de bovenkant van je quads zou gaan, zou iedereen met dikke benen veel dieper moeten squatten dan mensen met dunne benen.

Daar zit iets in ;) Met heupgewricht wordt de dijbeenkop bedoeld neem ik aan? De heup is nogal een grote blob.
Het lijkt muggenziften, maar 3 cm dieper squatten zie je (bijna) niet, maar voel je wel!

• #1.573

tnx volume voor de gains

je beseft je wel dat alle misc en dbb eHeroes die 60kg squatten maar wel 'atg' zichzelf nu sterker vinden dan jou

inb4 de 'dan jou is altijd grammaticaal fout' crew

mensen die de term ATG gebruiken squatten vaak zelf niet diep. Hun normale squat is vaak boven par en hun "atg" is dan net op par.

Je kan het niet zien door de stang van het skwatrek maar het lijkt me dat de bovenkant van de quads minstens parallel moet zijn. Houding is idd meer rechtop bij de latere sets, hoewel er bij de allerlaatste een klein knikje naar voren komt volgens mij.
Ik zie nu dat dat voor mij ook een groot verbeterpunt is.
Ik vind het trouwens super dat je veel filmpjes post, daar kan iedereen van leren. Itt allerlei mong*len op youtube waarvan je niet weet hoeveel ze tillen, vaak lichte 'show' gewichten, hoe ze eten of welk schema ze gebruiken.

een vijfje is niet optimaal voor focus. Ik merk zelf vaak dat de laatste rep ook iets minder gaat omdat ik iets minder focus.

dit is parallel en praktisch het hele internet onderschat hoe diep dat is en overschat hoe diep ze zelf squatten
http://www.usapowerlifting.com/newsletter/06/novice/squata.jpg

bij de 1ste set zat ik hier best wat onder. De 2e set was te hoog. De 4e en 5e set waren goeie diepte. En al zit ik op het randje, "it takes only two to tango" :p

10erg2p.png

dat ass do

Waarom niet gewoon 25 singles ipv 5x5

semi srs

denk daar maar eens over na

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:!

• #1.580
recovery day:

knie buigen 3 secs down, 3 secs op:
3x 100
3x 120
3x 130
3x 140
gepauzeerd:
3x 140
3x 140
normaal:
3x 140
3x 140

wil mijn techniek nog wel wat bijschaven. Ik squatte in mei gewoon technisch beter dan nu.

bank drukken:
5x 40
5x 40
5x 50
knee wrap slingshot aan
3x 70
3x 80
3x 80
3x 90

chin ups:
5x bw
4x bw +12.5
5x bw +12.5
3x bw +12.5

bb curls:
5x 37.5
5x 37.5
5x 37.5

db side raise:
6x 10
6x 10
6x 10

lateral pull down:
6x
6x
6x

haning leg raise:
5x
5x
5x
5x

Waarom niet gewoon 25 singles ipv 5x5

semi srs

denk daar maar eens over na

top kek

u wot m8?

:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven