- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja! Ik kijk nog even wat ik doeslechte trainingen kom je sterker terug van het is niet altijd feest. trouwens mijn PM gekregen

QUOTE=Steensteen;8822244]dat vid [/QUOTE]
omdat je bij high bar niet je balans kan verliezen?
maar ben je wel aware van de herkomst van het filmpje? Schoenen bevallen zeker.@roosjes je schoentjes bevallen zo te zien wel of niet?
begrijp ook niet wat het voordeel van achtkantige platen isLol Degene die die hex schijven heeft uitgevonden moeten ze trouwens echt afschieten, en degene die verantwoordelijk is voor de aankoop ervan bij de sportschool ook. Daar is toch met geen mogelijkheid fatsoenlijk mee te deadliften man.
mischien toch iets eerder moeten beginnen met qwedstrijd voorbereiding ipv vijfjesHahaha, die video. Balen dat er een hoop fails bij zaten vandaag.
ik denk dat die squat fail ook qeel een effectieve manier is om halters te slopen. Rack pulls doet Torsie al.gewoon rack pulls doen en wat halters slopen dan kunnen ze met de nieuwe halters wat goede plates mee bestellen

doe jij dat niet dan

Lekker heur, je bent gewoon goed over je matige periode heen gekomen.

Ik vind helemaal hardstieke mooie pendlay en bench!
meaantjes gaan meaantjenen
Alsof dat zo raar is
Ik zou willen dat ik mijn pendlay rows kan benchen
misschien ist iets voor meisjes...Nope, ken ook niemand die dat wel doet. Maar ik ben dan ook zo'n b*ch die meer voor high reps gaat.