- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook maar weer even voeding loggen voor consitentie. AUB geen suiker opmerkingen
De Efteling zou een goede nieuwe achtbaan kunnen bouwen als ze jouw dagelijkse verloop van je bloedglucosespiegel als uitgangspunt voor het ontwerp nemen.
Val me op bij je failfilmpje dat de omstanders niet eens zo gek meer kijken![]()
De Efteling zou een goede nieuwe achtbaan kunnen bouwen als ze jouw dagelijkse verloop van je bloedglucosespiegel als uitgangspunt voor het ontwerp nemen.
Wat is nu je doelstelling? Als je eet voor herstel zijn je voedingskeuzes niet al te best imo. Als je puur alleen wil dat je gewicht op de weegschaal omhoog gaat, zal het wel oke zijn (alleen dan wat laag in totaal aantal kcals voor iemand van jouw lengte?).
More sugar.
doel stelling is zo sterk mogelijk te worden.
wat zou jij dan veranderen in eten?
doel stelling is zo sterk mogelijk te worden.
wat zou jij dan veranderen in eten?
Sure, als je lichaamsgewicht stijgt gaan je lifts omhoog, maar ben je dan ook echter sterker geworden?
Niet sterker. 200 squat aan 80 kilo is bijvoorbeeld beter dan 210 op 90 kilo. Dan is je absolute gewicht wel omhoog gegaan, maar je kracht niet. Dan zijn de toegevoegde kilo's aan je lichaamsgewicht vanuit een powerlifting perspectief dus niet veel waard geweest.
Maar dat je niet aankomt op 3650 kcals verbaast mij ook niks. Ik zit zelf op 4000 kcals, ben 5cm korter dan jij, 10 jaar ouder en blijf daarmee stabiel tussen de 82-82,5. Ik zou er gewoon geleidelijk aan elke week 100 kcals opgooien tot je stijging ziet. Ik gok dat je best wel eens in de buurt van 4200-4400kcals uit kan gaan komen.
Wat betreft je darm/maag problemen, ik begrijp dat dat aftasten is, maar ook een indicatie dat er iets niet helemaal snor zit. Toen ik nog alles at was los en vast zat kampte ik met hetzelfde probleem. Je drinkt bij je laatste voorbeeld trouwens 1,5 liter melk, staat daar dan wel minimaal evenveel water tegenover op een dag?