MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
1001 verschillende producten

das not it mane

ook maar weer even voeding loggen voor consitentie. AUB geen suiker opmerkingen

De Efteling zou een goede nieuwe achtbaan kunnen bouwen als ze jouw dagelijkse verloop van je bloedglucosespiegel als uitgangspunt voor het ontwerp nemen.

Val me op bij je failfilmpje dat de omstanders niet eens zo gek meer kijken :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.605
voeding 14.11
15d0sh2.png

Val me op bij je failfilmpje dat de omstanders niet eens zo gek meer kijken :o

geest = geblazen

De Efteling zou een goede nieuwe achtbaan kunnen bouwen als ze jouw dagelijkse verloop van je bloedglucosespiegel als uitgangspunt voor het ontwerp nemen.

focus is nu even op veel eten. Ipv heel schoon

1001 verschillende producten

das not it mane

muscle confusion op zn best

Jodenkoek?

focus is nu even op veel eten. Ipv heel schoon

Heb jij zoiets van "ik eet liever iets minder clean", dan te weinig?

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is nu je doelstelling? Als je eet voor herstel zijn je voedingskeuzes niet al te best imo. Als je puur alleen wil dat je gewicht op de weegschaal omhoog gaat, zal het wel oke zijn (alleen dan wat laag in totaal aantal kcals voor iemand van jouw lengte?).

• #1.609

doel stelling is zo sterk mogelijk te worden.

wat zou jij dan veranderen in eten?

Meer variatie, meer eiwitten uit vast voedsel en überhaupt meer eiwitten. Meer vlees, meer groenten, af en toe een vet visje (makreel nomnomnomnom), echt fruit (geen appelstroop en cevitam), vloeibare kcals beperken tot zo min mogelijk en betere carb keuzes dan koekjes, krentenbollen en wit brood. Allemaal loze kcals waar je imo niet zoveel aan hebt. Je komt er wel op aan hoor, alleen overwegend massa waar je geen f**k aan hebt imo. Ik ben (door ervaringen van mij en mensen dicht om me heen) stellig overtuigd dat wat je naar binnen werkt zeker een verschil maakt. Het "zomaar alles eten"-idee werkt zeker om puur je lichaamsgewicht omhoog te zien gaan op de weegschaal, maar dat is niet waar een powerlifter naar op zoek is. Sure, als je lichaamsgewicht stijgt gaan je lifts omhoog, maar ben je dan ook echter sterker geworden?

Als powerlifter wil je zo droog mogelijk, zo zwaar mogelijk in je gewichtsklasse komen te staan en dat zullen de meeste alleen bereiken door consequent schoon te blijven eten. Af en toe wat mindere kwaliteit voeding ontkom je natuurlijk niet aan en daar moet je je ook niet druk om maken, maar om het in je voedingsplan te verwerken is een gemiste kans.

Een goede gedachte bij alles wat je eet is; "gaat dit mij helpen met mijn herstel/doelen bereiken?". Als je op dat moment een koekje in je handen hebt, weet je zelf wel het antwoord.

Niet sterker. 200 squat aan 80 kilo is bijvoorbeeld beter dan 210 op 90 kilo. Dan is je absolute gewicht wel omhoog gegaan, maar je kracht niet. Dan zijn de toegevoegde kilo's aan je lichaamsgewicht vanuit een powerlifting perspectief dus niet veel waard geweest.

• #1.614
Ik ben het met je eens voeding is niet goed.

gister was ook wel erg gortig. Normaal eet ik beter. Ik zit alleen constant met darm (of maag) problemen dus eten is altijd een beetje behelpen wat wel en niet werkt. Ik kan bijvoorbeeld niet zo goed tegen veel vezels (daarom ook de keuze voor wit brood af en toe, en heb ik ook bv de havermout er uit gehaald). Het is zegmaar altijd een strugle om genoeg te eten zonder veel last te krijgen.

dit is zegmaar mn voedingschema:
25p5u89.png

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Niet sterker. 200 squat aan 80 kilo is bijvoorbeeld beter dan 210 op 90 kilo. Dan is je absolute gewicht wel omhoog gegaan, maar je kracht niet. Dan zijn de toegevoegde kilo's aan je lichaamsgewicht vanuit een powerlifting perspectief dus niet veel waard geweest.

ik ben lichter dan dat ik eerst was maar wel sterker. Maar sinds de zomer vakantie ben ik eigenlijk niet meer dan 2kg aangekomen. Ik ben nu 79 en ik was in juli 84 maar ben veel afgevallen in de vakantie maar dat wil er niet terug aan

Maar dat je niet aankomt op 3650 kcals verbaast mij ook niks. Ik zit zelf op 4000 kcals, ben 5cm korter dan jij, 10 jaar ouder en blijf daarmee stabiel tussen de 82-82,5. Ik zou er gewoon geleidelijk aan elke week 100 kcals opgooien tot je stijging ziet. Ik gok dat je best wel eens in de buurt van 4200-4400kcals uit kan gaan komen.

Wat betreft je darm/maag problemen, ik begrijp dat dat aftasten is, maar ook een indicatie dat er iets niet helemaal snor zit. Toen ik nog alles at was los en vast zat kampte ik met hetzelfde probleem. Je drinkt bij je laatste voorbeeld trouwens 1,5 liter melk, staat daar dan wel minimaal evenveel water tegenover op een dag?

• #1.617
voeding 15-11
6tjr88.png

Maar dat je niet aankomt op 3650 kcals verbaast mij ook niks. Ik zit zelf op 4000 kcals, ben 5cm korter dan jij, 10 jaar ouder en blijf daarmee stabiel tussen de 82-82,5. Ik zou er gewoon geleidelijk aan elke week 100 kcals opgooien tot je stijging ziet. Ik gok dat je best wel eens in de buurt van 4200-4400kcals uit kan gaan komen.

Wat betreft je darm/maag problemen, ik begrijp dat dat aftasten is, maar ook een indicatie dat er iets niet helemaal snor zit. Toen ik nog alles at was los en vast zat kampte ik met hetzelfde probleem. Je drinkt bij je laatste voorbeeld trouwens 1,5 liter melk, staat daar dan wel minimaal evenveel water tegenover op een dag?

er zijn ook mensen van onze lengte en gewicht die 2500 per dag hoeven te eten. Ik drink wel genoeg water inderdaad.

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:00 ----------

training vandaag:

kniebuigen:
5x 60
5x 100
3x 130
1x 160
1x 180
1x 195 hard
1x 205 PR
205 ging meh. Technisch zeker geen goeie beurt

bank drukken:
5x 40
5x 60
1x 75
1x 85
1x 92.5
0x 97.5 wut
1x 95 hard
lag niet goed bij die 97.5. Die laatste 95 ging toen wel weer hard ???

deadlift:
3x 70
3x 70
3x 100
3x 140
1x 160
1x 180
1x 195
1x 210 PR

totaal 510kg. PR

350 wilks PR

Ik blijf me echt verbazen over die squats van jou, zo ziek.

Sterk man, gaat ook goed hier zie ik wel!

in!
Mooie PRs gezet vandaag :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven