MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dankje haha.

Bench is deels form en deels kracht. Ga na mn wedstrijd veel aan bench form werken en denk ik zelfs gewoon resetten

Rows al tijd niet gedaan maar laatste keer was volgens mij 3x10 met 50kg. Pull ups bodyweight is denk ik iets van 5-10 reps ofzo. Mn bovenlichaam is gewoon veel zwakker dan mn onderlichaam en dat is ook te zien in spiermassa (13.5 inch armen en 24.5 inch benen)

Je hebt echt een goede squat man. UB ga je nog wel bijtrekken:)

(13.5 inch armen en 24.5 inch benen)

Hoeveel bananen is dat?

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag ook nog even lekker geroeid. Ook nieuw PR op de ergometer, voor het eerst een split van 1:18 (ongeveer 750 watt) getrapt (en dat zelfs op een 250 meter). Op naar de 1000 watt

X85ITs5.png
opwarmen van de abdomen

u mirin?? ??

Grietjes:eek: Lekkah! Sportschool waar ik train zijn er vaak meer grietjes aanwezig dan dudes :) en dan die hard squat grietjes:cool:

alleen wel eens kardio konijnen, of die doen maar machines. Is de derde keer dat ik grietjes heb zien squatten

Je hebt echt een goede squat man. UB ga je nog wel bijtrekken:)

Hoeveel bananen is dat?

uhm ongeveer 350 bananen??

Ja, maak opzich ook wel progressie op UB, maar was vanaf het begin gewoon al veel zwakker.

Hmmmmmm, kom ik ermee weg als ik zeg dat ik ook squat en je gerust een ochtendje mijn squatrek in mag pikken? Filmpjes zijn leuk maar in het echt vast leuker.

nee kom je niet mee weg! Reported

not srs

Dan kan je me meteen spotten :p

b8f0b46116d178ed5ea46d1c3330c290.png

vraag me af of dit wel toegestaan is
5d1811aa17d6473254cc167e196ec9ea.png

Laatst bewerkt:
Succes met je wedstrijd bro! :wl:

Re: Op naar mn eerste lifting wedstijd

Damn son, nette split, zeker voor je gewicht. Gewoon ergo voor de fun?

Haha, lijkt me leuk :)

Reported, goede nacht zoete prins!!

not srs

2j3mty8.png

dat zal je leren!!

ik kom volgende week waarschijnlijk bij PMH trainen :D

Succes met je wedstrijd bro! :wl:

dank je!

Damn son, nette split, zeker voor je gewicht. Gewoon ergo voor de fun?

Dankje :) Ken ook lichte pikken die 900 watt trappen. Maar mn lange afstanden zijn echt slecht, 250 en 500 meter is meer iets voor mij. Mirin jou 6:20 (ik kom niet veel verder dan 7:20-7:30 denk ik :o)

Zoals je op de picca kan zien roei ik bij laga. WIlde dit jaar ook gaan wedstrijdroeien maar niet geselecteerd. Nu maar competie roeien. Dus ik train ook wel voor roeien, heb nu eindelijk het gevoel de roei beweging goed onder de knie te hebben :)

Laatst bewerkt:

Die 6:20 is al weer een tijdje geleden, roei al lang niet meer, was toen junior. Competitie roeien is ook niet alles, kan je beter plen ;).

Die 6:20 is al weer een tijdje geleden, roei al lang niet meer, was toen junior. Competitie roeien is ook niet alles, kan je beter plen ;).

6:20 is echt een sicke tijd zeker voor een junior. Waarom ben je niet door gegaan met roeien?

Op laga is het competitie roeien wel anders dan bij de andere vereenegingen. Hard trainen is wel de norm. Bijna alle ploegen trainen eigenlijk tenminste 2 keer per week.

zelf traint mijn ploeg 2/3 keer per week en daarnaast trainen ze zelf ook nog allemaal (bv hardlopen ofzo).

6:20 is echt een sicke tijd zeker voor een junior. Waarom ben je niet door gegaan met roeien?

Op laga is het competitie roeien wel anders dan bij de andere vereenegingen. Hard trainen is wel de norm. Bijna alle ploegen trainen eigenlijk tenminste 2 keer per week.

zelf traint mijn ploeg 2/3 keer per week en daarnaast trainen ze zelf ook nog allemaal (bv hardlopen ofzo).

8+x trainen per week leek me niks, geen tijd voor en bovendien woon ik niet in een stad. Vond de vereniging niet leuk meer aangezien ze eigenlijk alleen maar junioren of ouderen hebben.

super rare training gehad vandaag

Intensety dag:

Squat:
5x 100
5x 120
1x 140 (vanaf hier met wraps)
1x 165
1x 180
1x 190 pr met wraps
1x 190
voelde me sterk dus nog maar wat gewicht erbij en de mytische 200kg halen.
1x 200 pr met wraps
https://www.youtube.com/watch?v=TPY9UKksvNA

200 was eind oktober mn doel om na een jaar te halen. Nu na slechts een half jaar is het zo ver. Maar toch ben ik niet heel blij ofzo met mn pr heel raar.

Bankjedrukken

Ging vandaag echt lekker en form was hard. Ik was altijd veel te bruut bij de negative, vandaag ging dat echt lekker
5x 55
3x 60
1x 75
1x 77.5
1x 77.5
1x 77.5

deze reps waren relatief easy en gingen wel makkelijk

Deadlift:
kniebuigen voelde ik nog big time in mn benen zitten

5x 100
3x 125
3x 145
1x 155
1x 165
1x 175
1x 180
0x 180

ging echt slechts, was helemaal op.

200 squat u wot

hnng..png

Netjes man. Dus 18 mei ga je voor nog meer?

jezus 200 en nog prima op diepte ook
40674572a28cfd21e71b8b9cb270631c.png

200 squat u wot

hnng..png

Netjes man. Dus 18 mei ga je voor nog meer?

ALS ik mee kan doen mischien wel ;) Ik ben nog steeds geen lid van de NPB, en ik weet niet hoe ik hun moet benaderen (heb al mails gestuurd).

Mischien dat er 210 inzit maar niet veel meer denk ik hoor (210, 90, 200 zou mooi zijn)

dank je :)

Toch wel het bewijs dat genetics zeker een rol spelen, 200SQ na 1 jaar trainen op (pas) 18 jarige leeftijd en op 80KG BW.
En dan zijn er mensen die aan mij twijfelen:roflol:

Toch wel het bewijs dat genetics zeker een rol spelen, 200SQ na 1 jaar trainen op (pas) 18 jarige leeftijd op 80KG BW.
En dan zijn er mensen die aan mij twijfelen:roflol:
deze jongen heeft een video van zijn squat. weet jij wat dat is?

Zieke squat man! ****ing gelei

Dikke squat mane

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven