AndroidHealthClinic

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je hebt me overtuigd hoody

ik ga per direct boris sheiko een boze brief schrijven over hoe hij zn bek moet houden omdat hij niet eens lift en het programma van eric lilliebridge aanschaffen

bedankt voor het delen van je kennis

edit: hey wacht eens even jij lift ook amper hoody waarom zou ik naar jou luisteren

Kan die hoody niet gewoon verbannen worden uit alles behalve één of ander irritant homotopic?

Wat.. :(

Moet eerlijk zeggen dat Candito niet vaak op onzin te betrappen is.

nu moet ik uit eigen ervaring zeggen dat het me toch aardig wat opgeleverd heeft om zonder riem te trainen, gebruik hem nu ong. 3 maanden niet meer en in het begin had ik daar erg veel moeite mee. Nu ben ik net zo sterk zonder riem als dat ik eerst met riem was, deed hem pas om en alles vloog gewoon.

dus heb wat dat betreft wel vooruitgang geboekt, maar ik denk dat het ideaal is om je high bar, pauze, en andere variaties zonder te doen en zware competition style squats met te doen, doe hem zelf op dit moment pas om bij sets met pak en of banden.

Kijk het filmpje eens

Die gast is #1 USA in zijn gewichtsklasse

En #3 (brons) WK dacht ik

Hij zal het wel weten

Heb je t filmpje zelf wel bekeken

hij zegt helemaal niet dat je geen riem zou moeten gebruiken, geeft alleen wat voor- en nadelen ervan en zegt waarom ie het zelf wel/niet gebruikt

uiteindelijk is t gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur ook, en natuurlijk is t belangrijk ook beltless werk erbij te doen

Heb je t filmpje zelf wel bekeken

hij zegt helemaal niet dat je geen riem zou moeten gebruiken, geeft alleen wat voor- en nadelen ervan en zegt waarom ie het zelf wel/niet gebruikt

uiteindelijk is t gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur ook, en natuurlijk is t belangrijk ook beltless werk erbij te doen

Nee, mijn punt was dat liften zonder riem veel voordelen met zich mee brengt.

Niet dat je geen riem zou moeten gebruiken, dat zei ik niet.

En Eddine is het er blijkbaar ook mee eens :o

Heb het filmpje niet eens bekeken, dus helaas.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.851
olympic squat:
5x5 122.5
kwartiertje klaar met werksetjes

squat knee wraps:
2x 140
2x 160
2x 170
pr op strak strikken

bank drukken:
6x3 67.5

lat pull down:
3x8 54

side raise:
3x8 7

upload zo wel filmpjes van mn oly squat

Moet eerlijk zeggen dat Candito niet vaak op onzin te betrappen is.

+1 vind het een goed youtube kanaal

met alle respect voor Eddine maar omdat hij ook een belt gebruikt is het niet per se goed hè. Iedereen is anders.

werd bij mij iets te gortig met belt trainen. Deed zelfs bij mn warm up setjes mn belt al aan. Vandaar wat meer zonder belt doen.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=dGGHtex7KXI
dit zijn mijn oly squats

inb4 shitstorm

• #1.853
Dat depth :o

Maar bij de bench komt je kont wel van het bankje af, wat een red light is toch?

• #1.855
kont van bank is idd rood. Maar vind het wel meevallen, bankjes bij ons in de gym zijn ook ongemakkelijk laag

+1, ik ben niet klein maar kan de stang er amper strak aftillen als ik breed vastpak :o

Goeie dept, krijg je alleen geen rugpijn van de lichte buttwink? Ik ben juist iets hoger gaan squatten om buttwink pijn te voorkomen. Wel goed onder par natuurlijk :)

werd bij mij iets te gortig met belt trainen. Deed zelfs bij mn warm up setjes mn belt al aan. Vandaar wat meer zonder belt doen.

so jezus dat is wel ernstig ja

je zou maar zo specifiek mogelijk opwarmen voor de lift die je in competitie doet

madness

• #1.859
https://www.youtube.com/watch?v=U-gBlESdgkY&list=UUsx8sNEroKJaCkrJ9OSeANQ

heeft iemand wat te melden over bank uitvoering?

so jezus dat is wel ernstig ja

je zou maar zo specifiek mogelijk opwarmen voor de lift die je in competitie doet

madness

hou je bek. HOU JE BEK

+1, ik ben niet klein maar kan de stang er amper strak aftillen als ik breed vastpak :o

Goeie dept, krijg je alleen geen rugpijn van de lichte buttwink? Ik ben juist iets hoger gaan squatten om buttwink pijn te voorkomen. Wel goed onder par natuurlijk :)

gaat vooral om hoe laag tov de grond die bankjes zijn.

vind de butwink best meevallen. Ik zie wel

eerlijk gezegd is dat filmpje me iets te ongemakkelijk om te kijken :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven