- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Alex was toch #1 Junioren?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kijk het filmpje eens
Die gast is #1 USA in zijn gewichtsklasse
En #3 (brons) WK dacht ik
Hij zal het wel weten
Heb je t filmpje zelf wel bekeken
hij zegt helemaal niet dat je geen riem zou moeten gebruiken, geeft alleen wat voor- en nadelen ervan en zegt waarom ie het zelf wel/niet gebruikt
uiteindelijk is t gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur ook, en natuurlijk is t belangrijk ook beltless werk erbij te doen

Nee, mijn punt was dat liften zonder riem veel voordelen met zich mee brengt.
Niet dat je geen riem zou moeten gebruiken, dat zei ik niet.
En Eddine is het er blijkbaar ook mee eens![]()
Moet eerlijk zeggen dat Candito niet vaak op onzin te betrappen is.
Nee, mijn punt was dat liften zonder riem veel voordelen met zich mee brengt.
Niet dat je geen riem zou moeten gebruiken, dat zei ik niet.
En Eddine is het er blijkbaar ook mee eens![]()
je moest eens weten hoeveel idioten er rond lopen die sterk zijn

Dat depth
Maar bij de bench komt je kont wel van het bankje af, wat een red light is toch?
kont van bank is idd rood. Maar vind het wel meevallen, bankjes bij ons in de gym zijn ook ongemakkelijk laag

werd bij mij iets te gortig met belt trainen. Deed zelfs bij mn warm up setjes mn belt al aan. Vandaar wat meer zonder belt doen.
so jezus dat is wel ernstig ja
je zou maar zo specifiek mogelijk opwarmen voor de lift die je in competitie doet
madness
so jezus dat is wel ernstig ja
je zou maar zo specifiek mogelijk opwarmen voor de lift die je in competitie doet
madness
+1, ik ben niet klein maar kan de stang er amper strak aftillen als ik breed vastpak
Goeie dept, krijg je alleen geen rugpijn van de lichte buttwink? Ik ben juist iets hoger gaan squatten om buttwink pijn te voorkomen. Wel goed onder par natuurlijk![]()