MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind je toch wel een heel lief gezichtje hebben meaan :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.862
  • #1.863
training 22-12

oly squat:
5x5 125
kwartiertje klaar met werksets
3x 140

bank drukken:
6x4 67.5 vpr

pendlay rows:
3x5 70

liggend tricep extention
3x8

ez bar curls:
3x8

lateral pulldown + russian twists

Mijn autistische ik snapt hier niks van en de traumatische ervaringen met leraren op de middelbare school m.b.t. eenheden viert hoogtij in mijn hoofd "3x8 WAT? 3x8 APPELS? 3x8 PEREN? 3x8 UREN NABLIJVEN OMDAT JE DE EENHEDEN NIET HEBT VERMELD?

Potverdomme.

• #1.865
ok ez bar halter +10kg aan iedere kant

weet niet hoeveel die halter weegt, of 12.5 of 7.5. Voor de rest ook niet heel relevant hoeveel ik zou ez bar curl

Mijn autistische ik snapt hier niks van en de traumatische ervaringen met leraren op de middelbare school m.b.t. eenheden viert hoogtij in mijn hoofd "3x8 WAT? 3x8 APPELS? 3x8 PEREN? 3x8 UREN NABLIJVEN OMDAT JE DE EENHEDEN NIET HEBT VERMELD?

Potverdomme.

Who the hell cares? Het zijn fucking curls.

NHier ook maar eens volgen, leuke trainingen. Candito volg ik ook idd, goede info.

Lkkre train, heb je curlwedstrijden ook in nl?

Ez bar pak ik altijd 7.5kg voor, kan best dat het 6.8 is maar ga liever uit van 7.5, rekent makkelijker.
Vind het zelf wel chill om in mn log gewoon alle gewichten bij te houden van alle oefeningen. Kan je ook van alles progressie bijhouden en opbouwen.

Pfft waarom log je nu niet het gewicht van je curls?
Ik ben zwaar teleurgesteld in jou meaantje..

3x8 curls

ook niet echt sterk dan, maar 8kg en dat voor 3 reps

• #1.877

lel mijn curl pr is 37.5 voor 3 strict ofzo.

NHier ook maar eens volgen, leuke trainingen. Candito volg ik ook idd, goede info.

welkom!

Lkkre train, heb je curlwedstrijden ook in nl?

vroeger voor het standaard formaat van pl meets met squat, bench, deadlift was curlen ook een lift in meets. Bijvoorbeeld squat, curl en bench meets.

Hey Meaantje, ben jij dat nou op je DBB profielfoto? Daten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven