Je moet 'een worden' met het object (bijv. een pen) die je probeert te bewegen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet 'een worden' met het object (bijv. een pen) die je probeert te bewegen.
Heb je een site/forum oid, waar je op weg geholpen kan worden mbt meditatie!?
Ik vind het wel interessant, maar heb me er eigenlijk nooit in verdiept.
Hoe lang mediteer je al? En lukt het ook geconcentreerd te blijven?
Zo ja, dan kan je het best eens gaan proberen denk ik, aangezien je d.m.v. goede concentratie al voor 90% de stap hebt gezet. Je moet 'een worden' met het object (bijv. een pen) die je probeert te bewegen.
Hoe lang mediteer je al? En lukt het ook geconcentreerd te blijven?
Zo ja, dan kan je het best eens gaan proberen denk ik, aangezien je d.m.v. goede concentratie al voor 90% de stap hebt gezet. Je moet 'een worden' met het object (bijv. een pen) die je probeert te bewegen.
Zo zie je maar weer dat de TV niet goed is voor kinderen.
Is er enig vorm van bewijsmateriaal dat telekinesis bestaat? Ik denk dat 't enkel eigen beeldvorming is. Ik kan ook 2 spijkers zien als ik 2 spijkers wil zien, terwijl er maar 1 is. Raar toch dat 't nooit lukt als er iemand bij is...
Ik kijk nóóit naar die neppe shows als Uri Geller. Dus daar komt het ook niet van.

wie is die snor op je avatar?Niet meer zo vaak, vroeger wel, alleen tijdens veel stress doe ik het nog.
Heerlijk om je even af te sluiten van de wereld.
Ooh, toch niet? Ik ben trots op je.
Echter blijf ik mij erover verbazen dat de mens de eigenschap heeft zich uniek te willen voelen. Dat de mens bepaalde gaven heeft, energie kan doen overspringen naar objecten, niet bestaande levensvormen die zogenaamd in een andere dimensie voorkomen (wat naar mijn mening (en ook vele wetenschappers) niet kan bestaan aangezien de 4e dimensie tijd is en de tweede dimensie een flat object of flat line is). Bijzonder, maar ook erg zorgwekkend. Forget it, je bent niet anders dan de 6miljard ander rondlopende humane wezens. The only limit is your own imagination![]()
Ooh, toch niet? Ik ben trots op je.
Echter blijf ik mij erover verbazen dat de mens de eigenschap heeft zich uniek te willen voelen. Dat de mens bepaalde gaven heeft, energie kan doen overspringen naar objecten, niet bestaande levensvormen die zogenaamd in een andere dimensie voorkomen (wat naar mijn mening (en ook vele wetenschappers) niet kan bestaan aangezien de 4e dimensie tijd is en de tweede dimensie een flat object of flat line is). Bijzonder, maar ook erg zorgwekkend. Forget it, je bent niet anders dan de 6miljard ander rondlopende humane wezens. The only limit is your own imagination![]()
Volgens mij heeft ze alleen een krullenbol.

Goed Angilo, je hebt me een PM gestuurd over verdere research en uitleg. Ik leg het hier uit zodat anderen het ook kunnen lezen.
Ten eerste: Materie is de bouwsteen van alles wat wij kunnen waarnemen; Onze wereld zoals wij die kennen.
Materie kan verschillende 'standen' aannemen, en dat hangt weer af van de temperatuur en druk.
- Plasma
- Gasvormig
- Vloeibaar
- Vast
Bij dingen die om je heen gebeuren, stroomt er energie.
Denk hierbij bijv. aan een kokende pan, hierbij ontstaat warme energie..
Ook wel een 'ezelsbruggetje': Materie = Energie = Trillen = Informatie & Waarnemingen.
Ooooooh zoooooo! ja nu snap ik het HELEMAAL! thanks sniperx!Goed Angilo, je hebt me een PM gestuurd over verdere research en uitleg. Ik leg het hier uit zodat anderen het ook kunnen lezen.
Ten eerste: Materie is de bouwsteen van alles wat wij kunnen waarnemen; Onze wereld zoals wij die kennen.
Materie kan verschillende 'standen' aannemen, en dat hangt weer af van de temperatuur en druk.
- Plasma
- Gasvormig
- Vloeibaar
- Vast
Bij dingen die om je heen gebeuren, stroomt er energie.
Denk hierbij bijv. aan een kokende pan, hierbij ontstaat warme energie..
Ook wel een 'ezelsbruggetje': Materie = Energie = Trillen = Informatie & Waarnemingen.
Waar denk je dat bijv. Geluid vandaan komt? Je praat tegen iemand, maar diegene zal niet doorhebben wat jij zegt zonder 'trillingen', en dus materie dat informatie verzendt.
(Uitgezonderd van liplezen.)
Bij een muziekinstrument, bijv. een keyboard, komen er ook héél veel trillingen, zodat je hoort wat je überhaupt speelt. Materie dus.